Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Takk Sauen :klem:

Tilbake på jobb, klar for lunsj og resten av dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koselig å se deg Jerle!
Hvordan går det?
Så heldigvis ut til at dere hadde en fin tur, håper formen din var ok også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

Våknet helt av meg selv i morges, kun 8 minutter etter at klokka normalt hadde ringt. Jeg tok nemlig av alarmen mandag kveld, og satte på en egen alarm for gårsdagen (skulle opp til annet tidspunkt). Meeen, glemte jo å sette på alarmen igjen i går, så ingen vekkerklokke i dag :sjenert: Utrolig at jeg allikevel våknet da jeg skulle og var på jobb til normal tid. Utsovet? Nope, er ikke redd for det gitt. Var nok helt tilfeldig, og rett og slett flaks. Men det er jo kjekt å ha innimellom!

Foreløpig endel vondt i dag, men satser på at det skal gå seg til. Legetimen i går gikk greit, ble en ganske kort og effektiv undersøkelse, siden det var såpass smertefullt. Så nå venter jeg bare på ny time, og psyker meg opp til narkose, grundigere undersøkelse og et inngrep for å få fikset galskapen. Skal være glad når alt er ordnet og kroppen fungerer som den skal igjen :jepp: LITT LEI kan du si... Legen håpte jeg kom inn i løpet av neste uke, så får krysse fingrene, og håper at ikke turen om tre uker står i fare :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen har som regel en innebygd alarmfunksjon på det vanlige oppstandelsestidspunktet - de gangene jeg ikke skal opp tidlig og ikke har på klokken er jeg som regel våken en gang mellom 5 og 5.30 likevel - bare nok til at jeg husker at jeg ikke skal opp og kan sove videre...

Får håpe du slipper å vente så lenge og at de får fikset det. En ting er det fysiske, men det tærer på hodet også å gå sånn og hangle i uker og måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker at 3 måneder med vondter tærer både fysisk og psykisk ja. Sliten fuggel rett og slett, og ganske så lei. Men satser på at det ordner seg nå, og veldig glad da legen sa jeg skulle prioriteres og at vi måtte få gjort det før ferien. Så ganske mørkt på det om jeg måtte gått sånn her til høsten. Siden de planlegger inngrep, er det ingenting som tyder på at det hadde fikset seg selv, så glad jeg er i systemet for å få en ordnings på det. :jepp:

:fnise: Det vanlige oppstandelsestidspunkt :fnise:

Joda, man er stadig oppstanden :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er oppstanden på daglig basis :fnise: Det var en av min fars standardreplikker om morgenen - særlig på fridager, hvis jeg sov litt ekstra lenge - når jeg kom ut av soverommet - Se, den oppstandne! Sarkasme og fjasete humor og sånt er på ingen måte noe som ligger til familien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maratonuke igang :kaffekopp: 

Overtidsjobbing i dag (altså, når vi klarer å inngå avtale med et amerikansk firma med base på vestkysten, med kontortid som tilsvarer 17 til 03 norsk tid... :sukk: ) Møte kl 17 med andre ord (veldig glad det ikke ble kl 02 feks...), så får bare belage meg på lang dag.

I morra kommer ei venninne etter jobb, jeg skal vise henne en av mine fine skogsturer. Onsdag skal jeg være med ei anna venninne på visning, og torsdag skal jeg på tur med jobb igjen. Ser ut til å bli sen avreise herfra og sen retur, så blir laaaaang dag. Med andre ord - helg snart? :klo:
:pls:

Helgen som var har bestått av helt fantastisk vær :sol:
Kan jo ikke bli annet enn glad av sånt?
Fredag var det jentekveld/syforening, veldig koselig, god mat (selv om suppe var litt malplassert når gradestokken viste over 20 grader i skyggen kl 20...) og god stemning. Lørdag ble det sløve timer på verandaen, med god bok, og nesa mot sola. Rusletur med ei venninne på ettermiddagen (nesten 7 km i fint terreng), før rolig kveld på sofaen (jada, jeg så ferdig Skam... :sjenert: ) I går ble det nye timer på verandaen, leste ferdig boka og spiste bær og koste meg. Fikk meg en langtur i skogen i kveldinga (nesten 10 km), og dermed ble det altfor sent middag. Men så avgjort verdt det! :jepp: Vil ha flere slike helger jeg altså!

Snart lunsj, så møteforberedelser, fellesmøte, overtidsmiddag og nytt møte. Vips var mandagen i mål....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt fuggel i dag...

I dag igjen... :natti:

Merker at det er lange og lyse kvelder nå - vanskelig å komme seg i seng gitt. Og enda vanskeligere å sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja huff, det er kjempe vanskelig å legge seg for tiden. Så derfor går jeg rundt i en trøttedøs hele dagen. 😴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:  :kaffekopp::kaffekopp:  Sauen sliter og med søvnen for tiden. Har følelsen av å våkne ca 100 ganger hver natt, men innser at det sikkert ikke er mer enn tre-fire ganger... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: 

:kaffekopp:

Trøtt i går ja - gikk helt i svima her. Og har utrolig nok sovet skikkelig dårlig i natt, med ørten oppvåkninger (både av mareritt og generelt), og var nesten lettet da klokka ringte så jeg bare kunne avblåse hele natta...

Regner med ganske full fart i dag, og så blir det jobbreise igjen i morgen. Spent på den kjenner jeg - fuggel'n skal ut av komfortsonen... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*finner ikke vrak-smiley*

:natti: 

Lang dag i går, først jobb, så jobbreise, og ikke hjemme før rett over 21:30. Så lande litt, og selv om jeg var skikkelig dautrøtt, så tok det sannelig tid før jeg fikk sove. Snu hit og snu dit... Sånn for sikkerhets skyld så våknet jeg 05:10 i morges, over en halvtime før vekkerklokka. Jau.. Men fuggel'n smiler og er glad, det er jo FREDAG! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fuggel'n har ikke rukket å kjenne på fredagsfølelsen stort gitt, og trøttheten har jeg bare måtte pakke bort, for her har det sannelig gått i ett i dag. Fingrene har løpt over tastaturet og øynene er såre og firkanta. Men fått gjort mye da, og det meste har gått veien. Så skal ikke klage så veldig. Til og med timene har gått ganske fort! :hoppe: Plutselig bare halvtimen igjen :strix: Men tanken om å gå tidlig måtte jeg slå fra meg ganske raskt gitt.

Håper det meste er gjort nå, så jeg kan avslutte med stil og lukke maskinen med god samvittighet. Opplæring i nytt system på tirsdag, og ganske mye som måtte klargjøres før den tid. Men det nærmer seg :jepp:

Snart helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rolig og fin helg har gått over i historien og vi skriver mandag igjen.

Ble sofaen på fredag, var fullstendig kaputt da jeg kom hjem. Handlet litt reker og diverse på vei hjem, og fikk spist litt før jeg kantet til horisontalen og ble der noen timer. Trengte visst en real avslapning! Fikk typisk nok ikke sovet så lenge/mye som jeg ønsket natt til lørdag, men tror jeg sov ganske dypt i det minste. Dro hjem til mine foreldre lørdag, og fikk hjulpet til med maling av hus/garasje noen timer. Deilig grillmiddag før retur til heimen på kvelden. I går var det bare en ting å gjøre, fuggel'n måtte leke husmor. Det så virkelig ikke ut i heimen! Men etter hard mobilisering ble gulvene støvsugd og vasket, heimen ryddet og klær vasket. Så fant jeg ut at det var på tide med litt frisk luft, så da ble det en liten sleng i Dyreparken. Kjekt å kunne svinge innom der, når skogstur virker som et litt uoverkommelig prosjekt.

Full fart denne uka også, planer hver ettermiddag :daane: Treffe venninne i ettermiddag, jobbe overtid i morgen, besøke kollega på onsdag, bedriftsidrett torsdag, sommerfest fredag og til vennepar lørdag. 5 uker til ferie! *nedtelling*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: Mårnings. 

Blir nesten svimmel av å lese om den kommende uka di... :kaklehone:  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaklehone:

Halvveis og humpday. Lang jobbdag i går unnagjort, og kom meg trygt hjem (selv om min lille omvei via idyllisk skogsbilvei var forbudt å gå - måtte krysse et gårdstun hvor de hadde satt opp skilt med "ingen allmenn ferdsel". Jeg satte på mitt mest uskyldige uttrykk, la meg langflat og fikk passere (eierne var ute, så var ikke så lett å komme forbi usett..). Rolig kveld på sofaen, en dusj og så senga.

I dag er det bare au igjen, og fuggel'n er litt oppgitt. Men får håpe at en treningsøkt etter jobb kan hjelpe litt, og at det er raskt unnagjort det jeg skal hjelpe kollega med etterpå. Ikke klar for masse styr kjenner jeg. :sukk:

Men - det er lunsjtid! :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har det nesten vært småfriskt inne på jobb et par dager, og jeg har tuslet rundt i capri. Tenkte jeg skulle være fornuftig i dag siden det bare er gråvær, og tok på meg langbukser og en lett cardigan... Hva skjer? Over 23 grader inne :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...