Roadrunner Skrevet 5. mai 2016 Forfatter #14241 Skrevet 5. mai 2016 Mårnings! En skikkelig kjip natt har gått over i historien og jeg skal skrape sammen restene av fuggel'n og komme meg ut i frisk luft. Blir helt ødelagt av ei natt med minimalt med søvn. Fikk heldigvis sove litt på morrasida, men vrak uansett. Måtte skrotten snart oppføre seg skikkelig! Men det er
Roadrunner Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #14242 Skrevet 6. mai 2016 Det ble en bedre dag i går, selv om morgenen forsvant og det var langt på dag før jeg begynte å fungere. Men fikk nesten to timer med frisk luft i fint vær og nydelig turterreng, fikk oljet verandaen, vasket sengetøy og pakket litt. Så greit fornøyd da kvelden kom. Nå er det få minutter til flyet går, klar for ei helg på tur igjen. Konsertbilletten er med, så da har jeg husket det viktigste
Daria Skrevet 6. mai 2016 #14243 Skrevet 6. mai 2016 Kos deg på tur og konsert. Store konsertplaner her også - i en litt annen genre... (<- kanskje ikke helt sånn, men en jente kan jo drømme...)
Roadrunner Skrevet 6. mai 2016 Forfatter #14244 Skrevet 6. mai 2016 Konsertplaner er aldri feil Trygt ankommet kontoret, og her råder en øredøvende stillhet Den store avspaseringsdagen ser det ut til. Stille på flyplassene, lite trafikk og ikke akkurat fullt kjør i gangene her. Jaja, kanskje få gjort noe da? Skal møte ei veninne i ettermiddag, blir koselig! Litt mat og skravlings - lenge siden vi har sett hverandre. I morgen er det meldt litt regn på morgenen, ellers ser det riktig så bra ut. Me like! Kanskje en rusletur på formiddagen? We'll see. Vet uansett hva jeg skal gjøre på kvelden
Roadrunner Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #14246 Skrevet 9. mai 2016 Mårnings! Småtrøtt fuggel har startet ny uke. Gjorde litt vondt da klokka ringte i morges, må innrømme det. Fin sommerkveld i går, med flott temperatur og nydelig solnedgang, man har jo ikke lyst til å legge seg! Helgen har forøvrig vært helt knall Fredag ble det noen timer på kontoret, før jeg tok bussen til sentrum og fikk sjekket inn på hotellet. Slappet av der en liten time, før jeg trasket avsted for å møte ei venninne som jeg ikke har sett på MANGE år. Utrolig koselig! Praten gikk lett, humoren var på plass og timene fløy! God mat og godt selskap - gjorde godt på en fredag Ruslet fornøyd tilbake til hotellet og slappet av på sengen og landet litt før leggetid. Sov litt dårlig natt til lørdag, men kom meg da greit opp lørdag morgen, og fikk tatt en dusj og spist god frokost. Siden jeg ikke er noen stor butikkvandrer, fant jeg ut at jeg heller skulle benytte meg av turmulighetene, og endte med en lang og fin fjelltur. Ren balsam for sjelen, smilte for meg selv og hadde det rett og slett riktig så bra. Godt over 3 timer med frisk luft, masse oppover, litt bortover og masse nedover. Sliten og svett, og fornøyd! Endel skyer, litt regndrypp og så kom sola for fullt. Klager absolutt ikke! Ble en tur innom Bondens Marked på vei til hotellet, der ventet lunsj i form av lokaprodusert viltburger med tilbehør. Blir ikke stort bedre start på en lørdag for fuggeln Innom hotellet en tur igjen, ny dusj og litt rene klær, før det ble byvandring og litt kikking i butikker. Trasket og gikk, satt på en benk i sola og kikket på livet. Fin ettermiddag! Tilbake på hotellet en drøy time, før det bar ut igjen. Endelig tid for ny konsert, og endelig en skikkelig utendørskonsert. God stemning. nydelig vær, nærmere 20 grader til langt på kveld (stod i t-skjorte hele kvelden, var vel rundt 16-17 grader da klokka passerte midnatt ) og en flott konsert. Allsang, hopp og sprett, masse klapping og hyggelige folk rundt. En fornøyd fuggel tuslet tilbake til hotellet og smilte fra øre til øre. Veldig fin lørdag, fra begynnelse til slutt! Og skrittelleren ga seg ikke før den stoppet på over 37.000 skritt (riktignok ble drøye 2.000 av de registert på søndagen siden de kom etter midnatt). Sliten men hæppi! Litt lett gangsperre i går (og i dag...), men ingen store planer for gårsdagen annet enn å komme meg hjemover. Tuslet avsted til flybussen etter frokost, og beregnet god tid så jeg kunne stoppe og spise en is på veien og nyte finværet litt (valgte bevisst et busstopp et godt stykke fra hotellet, ingen grunn til å velge det nærmeste når det er knallvær og god stemning). Flyet var i rute og landet hjemme til mer strålende vær. Deilig! Rolig ettermiddag/kveld med litt pusling hjemme. I dag? Tror kanskje det blir en rusletur et eller annet sted, litt handling og forhåpentligvis litt verandatid. Men først - jobb
Sauen Shaun Skrevet 9. mai 2016 #14247 Skrevet 9. mai 2016 God morgen. Blir jo rent hæppi av å lese her.
Daria Skrevet 9. mai 2016 #14249 Skrevet 9. mai 2016 Høres ut som en vellykket helg Vi sendte deg en tanke på lørdag kveld og regnet med at du hadde det bra
Roadrunner Skrevet 9. mai 2016 Forfatter #14250 Skrevet 9. mai 2016 3 timer siden, Sauen Shaun skrev: God morgen. Blir jo rent hæppi av å lese her. Har vært en hæppi helg, så godt jeg klarte å formidle det sånn tålig 3 timer siden, Skravla skrev: Fint bilde av deg så jeg også. Plutselig stod det en fotograf der gitt 3 timer siden, Daria skrev: Høres ut som en vellykket helg Vi sendte deg en tanke på lørdag kveld og regnet med at du hadde det bra Så absolutt vellykket helg, og regner ikke med dere brukte så mye energi på å bekymre dere - jeg hadde det tipp topp. Må jo ærlig innørmme at været absolutt spilte en rolle, hadde ikke vært en like sjarmerende lørdag med 7 grader og sidelengs regn. Så timingen for både fjelltur og konsert var helt topp
Roadrunner Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #14251 Skrevet 10. mai 2016 ute og endelig fin temperatur inne (i går startet vi med nesten 26 grader på kontoret, i dag var det 20,5). Fuggel'n har funnet frem capribuksa, og er klar for lunsj ute litt senere. Herlig! Må jo nyte dette været så lenge vi har det. Ryktene sier jo at det skal bli kjøligere igjen utover i uka, så regner med capri-tendensen er kortvarig. Men kommer sterkt tilbake Allierte meg med naboen i går og fikk ryddet bort noen store treplater som skal på søppelfyllinga. Så i morgen satser vi på å få kjørt det avsted, både mitt søppel og hennes. Kjekt når vi kan gå sammen om å få ordnet opp litt!
Sauen Shaun Skrevet 10. mai 2016 #14252 Skrevet 10. mai 2016 God morgen. Her er shortsen funnet fram. Bare å nyte disse fine dagene. Satser på at det holder seg varmt nok til at vi kan spise ute på fredag.
Roadrunner Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #14254 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, Sauen Shaun skrev: God morgen. Her er shortsen funnet fram. Bare å nyte disse fine dagene. Satser på at det holder seg varmt nok til at vi kan spise ute på fredag. Jupp, krysser fingrene for fin utetemperatur på fredag Ser ut til at det kan gå noe ned, men krysser Utelunsj i dag høres kanskje mer spennende ut enn det faktisk er. På en benk utenfor hovedinngangen - ikke så fancy, men bedre enn innendørs.
Daria Skrevet 10. mai 2016 #14255 Skrevet 10. mai 2016 Jeg regnet med at det var noe sånt du mente - lunsj ute som i på kafé er så langt fra min verden at det velger jeg å ikke forholde meg til som en mulighet for andre heller
Jerle Skrevet 10. mai 2016 #14256 Skrevet 10. mai 2016 Oppdatert på konserter og turer. Det er rett og slett hyggelig å lese her
Roadrunner Skrevet 10. mai 2016 Forfatter #14257 Skrevet 10. mai 2016 1 time siden, Daria skrev: Jeg regnet med at det var noe sånt du mente - lunsj ute som i på kafé er så langt fra min verden at det velger jeg å ikke forholde meg til som en mulighet for andre heller Godt - da snakket vi samme språk tross alt Ble forøvrig innelunsj (endel skyer ute), og så ble det heller en liten rusletur etterpå. Deilig med frisk luft uansett. 48 minutter siden, Jerle skrev: Oppdatert på konserter og turer. Det er rett og slett hyggelig å lese her Godt å kunne bidra til litt hyggelig lesning. Ellers kan det meldes om at ny time til utredning er i hus, så nå må jeg bare smøre meg noen uker med tålmodighet, så håper jeg at legestanden kan finne årsak og fiks på disse utfordringene mine. LITT lei nå!
Roadrunner Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #14258 Skrevet 11. mai 2016 Mårnings! Midtuke, humpday og halvveis. Burde det ikke være en himmelsprett-torsdag i morgen også? Eller en skjærtorsdag etterfulgt av langfredag? Hadde gjort seg gitt! Nå får vi pinse og nasjonaldag da, så hjelper litt - heldigvis. Men det blir jo ikke kort uke før neste uke... Ettermiddagen i går trenger vi ikke snakke høyt om (egentlig ikke dagen i går i det hele tatt). Like greit at den er unnagjort og tilbakelagt, og at det er ny dag med nye muligheter i dag.
Daria Skrevet 11. mai 2016 #14259 Skrevet 11. mai 2016 Du ble litt for godt vant forrige uke? To firedagershelger på rad kan man ikke klage over
Roadrunner Skrevet 11. mai 2016 Forfatter #14260 Skrevet 11. mai 2016 En firedagershelg blir absolutt ikke feil - kjenner det. Men jeg trenger flere! Og bare for å virkelig sette stemningen. Er dere klar over at det mellom 17.mai i år og Skjærtorsdag neste år (som faller på 13.april), kun er EN rød virkedag på kalenderen (2.juledag)? Altså! Burde da være strengt forbudt at julaften, 1.juledag, nyttårsaften og 1.nyttårsdag landet på helg? 11 måneder med EN rød dag Er det rart man trenger ferie? Mer ferie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå