Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

På tide å krysse fingrene! :bond:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk!

Det gikk finfint :) Kjøpt flere billetter enn jeg trenger, men regner med at jeg skal bli kvitt de ganske greit. Uansett godt å vite at de er i boks! :jepp:

:bolledeig::strix::hoppendeglad:

Skrevet

:tommelopp: 

Å bli kvitt overskuddsbilletter blir neppe så vanskelig...

Skrevet

Ser VG skriver det er utsolgt igjen, men fremdeles billetter i systemet ser det ut til. Jaja, jeg er hæppi - klar for ny konsert i sommer. :hoppendeglad:

Skrevet

God morgen :kaffekopp: 

Hvordan er det med Fuggel'n i dag? Uthvilt og hæppi?

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!
Dagen i går bare forsvant gitt. Full fart på jobb, mye å gjøre og et par møter, og vips var arbeidsdagen over. Innom butikk på vei hjem, så lage litt middag og spise, før jeg møtte ei venninne til rusletur. Veldig koselig med en god prat og litt frisk luft! Sofaen da jeg kom hjem og senga ikke så lenge etterpå.

I dag er det helseundersøkelse hos bedriftslegen, så handle et par ting, hjem og lage middag og så får jeg besøk av ei venninne. Blir koselig!

Men først: :kaffekopp:

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Hvordan gikk det hos bedriftslegen i går? Ble Fuggel'n stemplet godkjent?

Skrevet

Fuggel'n ble godkjent! Både hører og ser, har blodtrykk og hjerteslag, og lungene gjør jobben sin. Ikke verst på en onsdag synes jeg :hoppe:

Litt uggen i magen i dag, men ellers ved godt mot og lader opp til frisk luft i ettermiddag.

Koselig venninnebesøk i går ettermiddag, med masse skravling og god mat (om jeg skal si det selv :lur: ) En smak av sommer til dessert: vannmelon og jordbær på et fat. Deilig!

Skrevet

Mårnings!

Det ble ingen god dag i går... Måtte kaste inn håndkleet etter lunsj, da var magen helt ubrukelig med sterke smerter og en lunsj som kom i retur. Så da ble det rask retrett hjem, ny runde over skåla, inn med et par paracet og så finne horisontalen. Slumret/døste/sov i nesten to timer. Ikke så mye bedre resten av kvelden, så ble stort sett vannrett på sofafen i påvente av å kunne finne senga for natta (da hadde feberen også meldt sin ankomst). Noe forbaska herk! Tilbake på jobb nå, har spist ei halv pære og fått i meg et par paracet og håper formen er bedre i dag. Fuggel'n liker ikke å gå ned for telling rett og slett...

Men... Det er i det minste FREDAG! :strix:

Skrevet

Satse på en rolig fredagskveld, kanskje?

Skrevet

Ser litt hvordan det går i dag, skal liksom på syforening i kveld, men er ingen vits om formen er kjip. Så får ta timene litt som de kommer, og se hvordan arbeidsdagen går. Er slett ikke umulig at jeg må avlyse og holde meg på sofaen - men det er jo kjedelig...

Skrevet
3 timer siden, Roadrunner skrev:

Ser litt hvordan det går i dag, skal liksom på syforening i kveld, men er ingen vits om formen er kjip. Så får ta timene litt som de kommer, og se hvordan arbeidsdagen går. Er slett ikke umulig at jeg må avlyse og holde meg på sofaen - men det er jo kjedelig...

Syr dere også? Jeg bare lurer fordi jeg er helt ubrukelig på håndarbeid. Vi valgte å gå bort i fra navnet syforening, siden alle var like ubrukelig til det som meg, så kaller vi det bare klubb. Slik som mødrene våre alltid gjorde. :ler: 

Håper formen er så bra at du kan slippe å avlyse. :klemmer: 

Skrevet
6 minutter siden, Jerle skrev:

Syr dere også? Jeg bare lurer fordi jeg er helt ubrukelig på håndarbeid. Vi valgte å gå bort i fra navnet syforening, siden alle var like ubrukelig til det som meg, så kaller vi det bare klubb. Slik som mødrene våre alltid gjorde. :ler: 

Håper formen er så bra at du kan slippe å avlyse. :klemmer: 

Lite sying her :fnise:
Men de som startet opp moroa kaller det for syforening (jeg ble med til nyttår, så er ferskt medlem), så da sier jeg det samme. Selv om klubb nok er riktigere. Eller bare jentekveld...
Skal sies at jeg klarer å bruke både strikkepinner og heklenål, i alle fall til grunnleggende ting. Men blir bare rot om jeg skal prate samtidig, spesielt om det er mønster.

Formen er så der... Henger nok litt sammen med at jeg ikke har fått i meg så skrekkelig mye næring i dag, og at paraceten har holdt litt i sjakk.

Skrevet

Apropos syforening uten sying. Har hørt heller kreative navn på syforeninger:
Uten en tråd
Nålens hvile

:fnise:

Skrevet

:ler: Det hadde passet for oss også. Vi var jo bare i tyveårene når vi begynte, og da var klubb slikt gamle kjerringer drev med. At vi nå snart går under den kategorien er vel grunnen til at klubb nå er helt normalt. :fnise:  

Skrevet

Mandagen forsvant bare (forsåvidt helgen også), og plutselig skriver vi tirsdag. Egentlig ikke plutselig nok kjenner jeg, er trøtt og sliten, klar for helg igjen...

Men først, ringe legen igjen, kan ikke gå rundt sånn her... :sukk:

Skrevet

Huff... God bedring :kose: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...