Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Mårnings!

En særdeles rolig helg er avsluttet, og vi skriver mandag igjen. Kunne vi ikke spole tilbake og ta helgen en gang til? Vær så snill? :pls: Burde ikke være mulig, men jeg er skikkelig trøtt i dag. Har jo slappet av hele helga! Fredag ble det drøyt halvannen times gåtur på ettermiddagen, veldig koselig. Gjorde godt med frisk luft, god prat og koselig selskap. Innom butikken på vei hjem, og så ble det ganske rolig kveld på sofaen. Lørdag kom jeg meg en tur på treningssenteret, og fikk trent en times tid. Digg! Innom butikken igjen på vei hjem (planlegging sa du?), og så ble det ganske så rolig resten av dagen. Endel smerter lørdag, så var litt rastløs og frustrert, men det roet seg litt etterhvert heldigvis. I går hadde jeg en nesten smertefri dag, og det var så deilig å kunne sitte avslappet på sofaen uten å ha vondt! Så ble sittende jeg... :sjenert: Supersløv søndag! Men med regnvær ute og gode muligheter for en avslappet dag, så var det i grunn bare å nyte. Får heller få tatt meg en treningsøkt i dag.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av en eller annen grunn henger to ikoner igjen i svarfeltet her - får vare bli ferdig med de: :strix::sukk:

Sånn! 

Formen ikke så verst i kveld, har fått litt medisiner fra legen og satser på at de gjør underverker. Ble 90 minutters treningsøkt etter legetimen, og ellers ganske rolig ettermiddag med klesvask og diverse. Lader opp til jobbreise i morgen - tidlig opp og lang dag! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å finne frem bok, legge den klar ved siden av sekken, og glemme å legge den oppi? :sukk: Skulle jo ha noe å lese på på flyet i dag (heldigvis ikke så lang flytur da). Jaja, kom meg greit avsted uten bok, og skal nok komme meg greit hjem uten bok også. Trøtt, men fattet her. Blodsukker jevnt høyt - så overlever :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ville uten å blunke brukt det som en unnskyldning for å kjøpe (minst) en ny bok på flyplassen... :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre har også tenkt den tanken, men har ei solid bunke jeg ennå ikke har lest, samt at jeg forsøker å begrense meg bittelitt... Så får fly hjem til boka mi som venter istedet. Trøtt fuggel kommer nok til å småslumre de minuttene tenker jeg. :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uleste bøker ja... Må lese ferdig Tirsdagsdamene i kveld eller i morgen jeg. Biblioteket vil ha den tilbake. Fikk ikke forlenget lånetiden, for noen andre venter på boka... Altså, hvorfor i alle dager skal de ha akkurat den boka jeg har? Biblioteket er da fullt av andre bøker de kunne lest... :snurt:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lånere leser ofte i flokk... I det hele tatt er det pussig hvor opptatt mange lesere er av det som står i bøkene også - med mindre de er skoleelever som leser under tvang. Da leser de hva som helst så lenge de slipper å finne boka selv :ler: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ble litt lesing på senga i går i stedet, selv om det ble dårlig med lesing på fly... Men altså, om jeg har en relativt dyr og fleksibel billett, og har mulighet for å velge sete. Og har valgt sete med ekstra benplass (riktig nok et lite fly), så synes jeg det er litt teit å måtte flytte til et helt ordinært sete langt bak i flyet fordi systemet som tildeler sete er helt på bærtur og dermed er flyet feillastet. Jeg satt helt foran, endte på nest bakerste rad... Godt det var kort flytur... Vurderte om jeg skulle ta det opp med besetningen, men fant ut det ikke var vits, og var visst en annen fyr som sukket og stønnet nok for flere av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Fredag! :strix:
Trøtt fuggel i dag, gjorde vondt da klokka ringte... Men jeg kom på jobb i rett tid, og det rusler og går mot lunsjtid. Hektisk dag i dag, og tror kanskje det blir smått hektisk helg rett og slett. Vi får se! Innom et par butikker etter jobb i dag, så hjem til kakelaging før jeg skal på jentekveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mårnings!
Mandag - ny uke :jepp: Helgen ble veldig fin, men har gått fort og vært smått hektisk. Fredag ble det ærend og handling etter jobb, så hjem til kakelaging før jeg styrtet ut døra til jentekveld. Kjempekoselig kveld med godt selskap og nydelig mat, og trøtt og fornøyd fuggel kantet i seng over midnatt. Lørdag ble det et par rolige timer på morgenen, før mine foreldre kom på besøk og vi fikk ordnet nytt gulv på ene terrassen. Ble noen timers jobbing, veldig glad for alt som er gjort, og veldig takknemlig for god hjelp. De dro hjemover på ettermiddagen, og jeg ryddet litt, dusjet og laget middag før gjestene stod på døra et par timer senere. Full fart... Koselig kveld, god mat, kake og snop, tror alle var fornøyde gitt. Gjestene dro rundt midnatt og jeg kantet i seng. Våknet litt vrak i går, og dermed ble det ganske rolig dag på sofaen, med litt småpusling hjemme. Litt rastløs i kveldinga, så da ble det plutselig halvannen times økt med grensaks, stikksag og øvrige hageredskaper - godt for alt som er gjort :jepp: Kantet i seng, trøtt men godt fornøyd med helga.

Klar for trening i ettermiddag, og kanskje litt klesvask? I morgen blir det trolig overtidsjobbing, og så får vi ta dagene som de kommer. Har lovet at jeg skal stille hos mine foreldre til helgen, tid for en skikkelig male/beise-økt. Godt for alt som kan gjøres før det blir ferietid og masse andre planer. Og fint når man kan hjelpe litt tilbake etter å  ha fått mye god hjelp. Vinn vinn!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det på'n igjen...

Tror rett og slett jeg tar det som det kommer :fnise:
Skal uansett på to konserter, den første allerede om 19 dager - så skal kose meg og NYTE når jeg er der. Så ser vi hva som skjer etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv, ulv... Det kommer vel et tidspunkt hvor de trenger mer penger og/eller oppmerksomhet igjen... :filer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :kaffekopp:

Fuggel'n har det bra, det er :sol: ute og jeg gråter ikke. Ble en bra treningsøkt i går, og kjenner beina er litt møre i dag. Mulig det blir overtidsjobbing i kveld, det er litt uvisst ennå. Ellers kanskje rusletur med ei venninne, vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Jerle skrev:

:fnise: Ja, ja bra for fansen da!

Klager ikke :lur:

Men ser også at de kanskje bør passe seg litt for hva som blir sagt i slike intervjuer, for det kan fort vise seg at man graver sin egen grav. Et stort og stabilt navn både internasjonalt og nasjonalt, men det betyr ikke at det tåler alt... Uansett veldig glad i musikken deres jeg, og med de interne intrigene som har vært opp gjennom, så er historien om bandet ganske interessant lesing. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj unnagjort, og jeg sliter litt med å komme skikkelig igang igjen her. Mye som skulle vært gjort, men foreløpig kaster jeg mer rundt på ballene istedet for å prøve å lande noe... :sukk: På tide å ta seg litt sammen kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...