Roadrunner Skrevet 21. mars 2016 Forfatter #14103 Skrevet 21. mars 2016 Mårnings! Mandag igjen, og ny "uke". Heldigvis kort uke denne gangen, skal nok klare å komme meg gjennom tre dager på et vis Hatt en fin og sosial helg, med besøk på fredagen (serverte kyllingform til middag), trening og ærend lørdag formiddag før besøk til vennepar på kvelden (fikk chilli con carne), og rolig formiddag i solveggen i går, før besøk av venninne (serverte lam - NAM!). Masse kvalitetstid med gode mennesker I dag blir det nok en kjapp tur innom bilverkstedet (må ha nytt batteri i bilnøkkelen), og videre innom Ikea (må ha mer gulv - kjøpte litt lite forrige uke (jepp, har målt nå...), og kanskje en treningsøkt. I morgen kommer ei venninne bortover, og onsdag tror jeg at jeg vender kursen mot hjemstedet og mine foreldre. De ville så gjerne ha litt besøk Og mistenker at der venter god mat... Men liker ikke at det meldes regn i helligdagene?
Roadrunner Skrevet 22. mars 2016 Forfatter #14104 Skrevet 22. mars 2016 Tirsdag, midtuke og dagen før "fredag" Liker tredagersuker altså! Ukestart, midtuke og ukeslutt. Mer enn nok Fikk ordnet nødvendige ærend etter jobb i går, og koste meg med deilig restemiddag da jeg kom hjem. Var litt usikker på hva jeg skulle bruke ettermiddagen til, men det endte med at jeg tok på meg treningstøy og tok turen til treningssenteret. Alt er jo bedre enn ingenting Møtte tilfeldigvis treningsvenninna i garderoben - to sjeler en tanke! Ingen hadde nevnt noe om trening i forkant, så helt tilfeldig og veldig koselig. Ellipse og tredemølle, og drøye 500 kcal forbrent. Hjem til klesvask, kjøkkenrydding og sofatid - ikke feil Må innom butikken en rask tur etter jobb i dag, og så blir det hjem og lage middag til venninne kommer. Tror vi satser på en rusletur etter middag, før hun skal få se litt bilder fra turen Koselig ettermiddag dette! Men først må det jobbes
Roadrunner Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #14105 Skrevet 29. mars 2016 Hva skjer'a? Ei uke uten dagbokaktivitet - tror jeg skal "skylde på" påska gitt. Koselige dager har kommet og gått, og vips var det hverdag igjen. Og snart skriver vi april! Påska har vært stille og rolig. Mandag kveld dro jeg til mine foreldre, og ble der til fredag kveld. Veldig koselig! Fikk overraskende besøk på torsdagen, så ble veldig trivelig. God mat og gode samtaler gjør godt! Besøk av tidligere naboer fredag kveld, så jeg ventet med å reise hjem til etter at besøket hadde dratt. Var hjemme ganske sent, og stupte i seng. Lødag gikk turen på treningssenteret, fikk med meg en solid saltime med styrketrening, samt en times trening i helsestudio. Deilig! Handlet litt mat på vei hjem, og tok det ellers ganske rolig. Søndag ble det en rusletur med venninne på formiddagen, ellers mye alenetid, strikketøy og tv-titting. Deilig å kunne lande skikkelig - har gjort godt. I går ble det ny økt på treningssenteret, nye to timer med solid trening og over 1100 kcal forbrent. Digg! Burde trent det dobbelte HVER dag for å kompensere LITT for snopspisinga, så får bare finne fokus igjen I dag blir det spinning, og i morgen venter en tannlegetime og middag hos mine foreldre. Torsdag er det bedriftsidrett, og så blir det spaweekend til helga. Ikke helt feil! Gleder meg!
Daria Skrevet 29. mars 2016 #14106 Skrevet 29. mars 2016 Skjønner jo at du trenger en spaweekend etter en så slitsom påske Jeg er egentlig ikke noe spamenneske, men jeg synes det i teorien høres så deilig ut at jeg er litt grønn likevel
Roadrunner Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #14107 Skrevet 29. mars 2016 (endret) Spaweekend blir helt topp, og gleder meg stort til 50 minutters massasje på lørdag ettermiddag. Før treretters middag Ellers bare slappe av og kose oss. Digg! https://www.youtube.com/watch?v=rwOH3YsraNs Har flirt godt av videoene til denne dama i påska Hva Google Translate kan gjøre med kjente sanger! Må innrømme at P4 og Radio Norge har spilt ihjel "Take me to Church", men versjonen til Malinda kan jeg høre en gang eller to... Det samme med "Bohemian Rhapsody" Endret 29. mars 2016 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 29. mars 2016 Forfatter #14108 Skrevet 29. mars 2016 Siden jeg har sagt A får jeg si B (og så er vi ferdige med Google Translate for denne gang). Take me to Church....https://www.youtube.com/watch?v=E2reRQfU5zM (og nei, linken endrer seg ikke til innebygd video )
Roadrunner Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #14109 Skrevet 31. mars 2016 Mårnings! Tannlegetimen gikk fint i går, null hull, men en litt sliten melketann måtte forsterkes med ei lita fylling (hadde brukket litt av den). Ellers var det bare smil og glede, og satser på at jeg får beholde melketennene mine (to i tallet - mot en visdomstann ) i mange år ennå (tannlegen mente jeg fint kunne ha de til jeg fylte 40, og det er jo eeeevigheter til ). God middag hos mine foreldre etterpå (jepp, har beholdt skoletannlegen, så ble tur til hjemtraktene) og retur hjem i kveldinga.
Daria Skrevet 31. mars 2016 #14110 Skrevet 31. mars 2016 Søster har to sånne melketenner det aldri kom noen voksentann bak - hun fyller 40 neste år og har fortsatt ingen problemer med dem.
Roadrunner Skrevet 31. mars 2016 Forfatter #14111 Skrevet 31. mars 2016 Godt å høre Tror de sitter godt foreløpig her også, heldigvis. Får heldigvis dekket mye av kostnaden ved implantat den dagen det blir aktuelt, siden jeg totalt mangler 6 tenner, og sånn sett er godt innenfor HELFO's krav. Men vil jo helst ha mine egne tenner uansett Og melketenner jo litt stas da, er det ikke?
Roadrunner Skrevet 1. april 2016 Forfatter #14112 Skrevet 1. april 2016 Mårnings! Trøtt fuggel i dag, og alle morgenrutiner gikk helt i ball. Slumret noen minutter for lenge, satt på do for lenge, rakk en rask dusj (men holdt på å gå ut av huset med et håndkle tullet rundt håret - helt glemt å ta det av og stelle håret...), slukte en Nutrilettbar til frokost, pakket ferdig og travet avsted. Og kom på at jeg hadde glemt noe, og måtte inn igjen... På jobb 10 minutter senere enn vanlig, men det er heldigvis fredag. Og avreise til spahotell i ettermiddag
Roadrunner Skrevet 1. april 2016 Forfatter #14113 Skrevet 1. april 2016 Lurer på hva jeg har glemt... Har lagt et skift i den lille kofferten, samt toalettveske, bikini og ekstra undertøy. Det tar vel ca 1/3 av plassen. Sko har jeg på, og jakke har jeg på, og ser ikke behovet for mer. Lett koffert med andre ord. Så kommer to av de jeg skal reise sammen med, og skal legge sine ting i bilen min. Hun ene har koffert på samme størrelse som meg, sprengt til bristepunktet For to netter på spahotell? Er vel kanskje nå jeg innser at jeg ikke har særlig mye pynta tøy eller har tenkt å pynte meg så skrekkelig? Eller ikke ser poenget i å ta med en haug? Eller så er det seriøst noe jeg har glemt... Virkelig glemt... Men jeg kommer ikke på noe...
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2016 #14114 Skrevet 1. april 2016 Du har sikkert ikke glemt noe viktig... De aller fleste drar jo med seg altfor mye bagasje når de skal på tur... God morgen
Roadrunner Skrevet 1. april 2016 Forfatter #14115 Skrevet 1. april 2016 Tror heller ikke jeg har glemt noe viktig, men jeg innser at jeg kanskje har blitt vel effektiv i pakkingen i forhold til andre Eller at jeg ikke har tenkt på noe, som ikke er viktig, men som hadde vært kjekt. Hmm.... Ellers? Har hatt bedre dager enn i dag, og kjenner det er skrekkelig dårlig kombo med kjip dag når man skal avsted med 3 andre i to dager
Daria Skrevet 1. april 2016 #14116 Skrevet 1. april 2016 Jeg har alltid med meg mer enn jeg trenger, selv om jeg har blitt mye flinkere til å pakke taktisk Ville nok hatt med et kveldsantrekk, et par ekstra sko, nattkjole, minst en bok, et sjal - og sånn får man fort en full koffert Du skal heller ikke glemme at noen har usannsynlig store toalettvesker...
Roadrunner Skrevet 1. april 2016 Forfatter #14117 Skrevet 1. april 2016 I surrender Kroppen vil visst virkelig ikke på spa i helgen. Har hatt litt smerter til og fra de siste ukene, ikke noe skummelt, bare ubehagelig og tidvis ganske vondt (sår/rift på heller intime steder). Nå hadde jeg startet med litt lokal behandling, og i går var en riktig så bra dag. Men i dag har det ikke vært noe god dag. Mye vondt og generelt oppgitt og lei. Så for meg en håpløs biltur, og kjente hormonene herje litt i bakgrunnen for å trigge ekstra (terskelen blir litt lavere når man har hatt vondt noen timer gitt..). Så begynte smertene å slippe taket igjen i formiddag (rundt lunsj), og jeg ble rent optimistisk. Helt til et toalettbesøk avslørte et månedlig besøk. Greit, jeg tar hintet!!! Har avbestilt behandling, avbestilt tur, og gitt beskjed til reisefølget. Så da blir det hjemmehelg i stedet... Får bunkre smertestillende, sårsalve og bind, og ta det som det kommer.
Daria Skrevet 1. april 2016 #14118 Skrevet 1. april 2016 Æsj, så kjedelig Men er man ikke i form, er det egentlig like greit å være hjemme og heller spare turen til man får mer glede av den.
Roadrunner Skrevet 1. april 2016 Forfatter #14119 Skrevet 1. april 2016 48 minutter siden, Daria skrev: Æsj, så kjedelig Men er man ikke i form, er det egentlig like greit å være hjemme og heller spare turen til man får mer glede av den. Utrolig kjedelig, men jeg er ikke i tvil om at det var en riktig avgjørelse. Har ingenting på spa å gjøre, når jeg knapt orker folk rundt meg, knapt klarer en kjøretur til byen og tilbake, og i tillegg skal stresse med magen. Nei, får bli hjemme og kose meg i stedet. Fikk telefon av en kollega som lurte på om jeg ville være med på rusletur i ettermiddag - blir godt med litt frisk luft kjenner jeg. Lufte topplokket litt. Og arbeidsdagen har gått ganske bra etter lunsj, heldigvis Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå