Roadrunner Skrevet 28. februar 2016 Forfatter #14061 Skrevet 28. februar 2016 Tjobing! Nytt sted og nytt hotell. Og endelig wifi på rommet igjen. Litt enklere enn å sjekke nett i full fart i frokostsalen sammen med mange andre. Turen i dag gikk greit, lang busstur på ca 5 timer, så flyplassventing og så ca 2 timers flytur. Men er verdt det - i morgen venter et av turens store høydepunkt! Billettkjøp gikk litt så som så, men i bunn og grunn fornøyd. Intet hell med Oslo - så den utgår nok dessverre. Daria fikset billetter til ekstrakonserten i nabolaget (da var originalkonserten utsolgt allerede), så konsert blir det uansett. Og da jeg senere samme dag tilfeldigvis sjekket originalkonserten i nabolandet, så fant jeg ledige sitteplasser! Så blir langhelg med to konserter Slett ikke verst synes jeg. Har bare hotell for deler av oppholdet da, så... Må gruble litt når jeg kommer hjem. Men den tid den sorg. Enerom på tur er slett ikke verst, spesielt ikke når senga er minst 220cm bred og har tre solide puter i bredden. Kan jo sove i propellformasjon og aldri være utenfor kanten Fint hotell, flott rom, og en forferdelig matsal... Helt steril, høyt under taket, flombelysning og grusom akustikk. Jau... Blir rask frokost i morgen tenker jeg. Nå skal det leses litt før natta. Opp før 0730 i morgen - er hardt med ferie!
Sauen Shaun Skrevet 28. februar 2016 #14062 Skrevet 28. februar 2016 Så gøy med en liten oppdatering fra trekkfuggel'n. Høres ut som du har det bra.
Daria Skrevet 28. februar 2016 #14063 Skrevet 28. februar 2016 Har vært inne og sett litt på bilder fra dit dere skal i dag - det ser jo helt fantastisk ut.
Roadrunner Skrevet 29. februar 2016 Forfatter #14064 Skrevet 29. februar 2016 Fantastiske fossen Snart avreise - nytt land venter! Og mer foss før ny by (siste på ruta )
Daria Skrevet 29. februar 2016 #14065 Skrevet 29. februar 2016 Finnes ikke misunnelig her på en kald og småuggen mandag, altså... Regner med at vi får se litt bilder når du kommer hjem?
Daria Skrevet 4. mars 2016 #14066 Skrevet 4. mars 2016 Fredag Skjønt, det er kanskje ikke like stas med fredag når den er komme-hjem-fra-ferie-dag...?
Roadrunner Skrevet 6. mars 2016 Forfatter #14067 Skrevet 6. mars 2016 Søndag - betyr det at det er mandag, jobb og hverdag i morgen? Æ'kke klar jeg altså! Magen har krøllet siden onsdag morgen, men heldigvis gikk det så greit det kan på flytur og hjemreise. Har blitt en del doturer de siste dagene, og magekramper, men satser på bedring nå. Bitt rolig helg, kom hjem rundt kl 17 på fredag, og fikk vasket en maskin med klær før jeg kantet på sofaen. I går hadde jeg besøk av mine foreldre, ellers ikke mye action. Og i dag har jeg puslet med pc-en, sett på tv og vasket klær. Lader opp til jobb og trening i morgen.
Roadrunner Skrevet 7. mars 2016 Forfatter #14069 Skrevet 7. mars 2016 Tjobing! LItt brutal start på uka, da jeg var oppe i natt med magetrøbbel og også ble sittende på do i evigheter på morgenen. Så var en halvtime for sent på jobb (i forhold til vanlig tid), men men. Sånt skjer. Magen krøller fremdeles, men tar det pent på matfronten og krysser fingrene for at det blir en spinningøkt litt senere. Får heller ta det litt rolig. Har visst klart å få med meg et guffent souvenir fra turen... Koselig å se kollegaer igjen, det har vært overkommelig med mas i dag og nå er det snart på tide å komme seg hjemover. Snødd litt i hele dag - når skal det slutte? Ser det meldes om litt plussgrader til helga - krysser fingrene! Vil ha VÅR!
Sauen Shaun Skrevet 8. mars 2016 #14070 Skrevet 8. mars 2016 God morgen. Hvordan går det med fuggelmagen? 17 timer siden, Roadrunner skrev: Vil ha VÅR! Jeg og
Jerle Skrevet 8. mars 2016 #14071 Skrevet 8. mars 2016 Velkommen hjem! Håper magen har kommet seg nå.
Roadrunner Skrevet 8. mars 2016 Forfatter #14072 Skrevet 8. mars 2016 Håper og tror at magen er på rett vei nå - det hadde i så fall vært på høy tid. Ei uke med sånt krøll er ikke å anbefale! Kom meg på spinning i går, men måtte ta en liten do-pause halvveis. Kjempemorsomt... Kostholdet i går bestod av to knekkebrød til lunsj, litt sjokolade, to knekkebrød til middag og litt safari-kjeks til kvelds. Næringsrikt og godt I dag ble det to safarikjeks som start på dagen, ett knekkebrød i 9-tida, et lite pizzastykke og et egg til lunsj (pizzaen luktet så godt ) og så får vi se hva middagen bringer. Er optimist! Ellers trøtt fuggel som merker to dager med vekkerklokka...
Roadrunner Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #14073 Skrevet 14. mars 2016 Mårnings! Nesten ei uke siden jeg besøkte boka Datatrøbbel er hovedårsaken, har ikke kommet inn på noen tråder på KG på noen dager. Men i dag virket det plutselig igjen Sånt liker vi! Siden sist? Magen er i vater igjen, fuggel'n har trent litt, gjort rent og vært litt sosial. Fin helg, uten store planer, men det ble både kafebesøk og sosial rusletur allikevel. Helt topp!
Daria Skrevet 14. mars 2016 #14074 Skrevet 14. mars 2016 Full fart og hæla i taket i kveld, antar jeg...?
Roadrunner Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #14076 Skrevet 14. mars 2016 8 minutter siden, Daria skrev: Full fart og hæla i taket i kveld, antar jeg...? Tusen takk! Full fart og hæla i taket - jau... Vet ikke om intervallspinning kommer under akkurat den betegnelsen? 6 minutter siden, Skravla skrev: Gratulerer med dagen. Tusen takk!
Daria Skrevet 14. mars 2016 #14077 Skrevet 14. mars 2016 Intervallspinning er bare perverst og det vet du
Roadrunner Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #14079 Skrevet 14. mars 2016 1 minutt siden, Daria skrev: Intervallspinning er bare perverst og det vet du Neida - intervallspinning er effektivt og kan være riktig så morsomt
Roadrunner Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #14080 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, Sauen Shaun skrev: Gratulerer med dagen. Tusen takk, sauen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå