Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Heller mot reiseplanlegging jeg også. Heller kunne slappe av litt etterpå, uten å stresse til jeg kanter. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:nigo:

Du skal ikke se bort fra at det kommer hint, spesielt dersom det blir snakk om noe i naboland. Tror jeg skal få sjekket nettverk litt her og der (håper inderlig det!), sånn at jeg vet omtrent når billetter legges ut dersom det skjer noe. Foreløpig er det bare rykter og lite konkret :sukk: Og jeg er vel redd for at lite annonseres og legges ut i løpet av onsdag formiddag. Så da kan de like gjerne vente til uti mars synes jeg :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Sauen! :klem:

Litt uggen i magen i dag, er nok noen spenninger som sitter der og krøller seg. Jau...

Men kofferten er tilnærmet klar, heimen er tilnærmet klar og fuggel'n er vel også tilnærmet klar. Så da er det vel bare å hente alt som skal hentes i ettermiddag, og starte turen. :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass, penger/kort, kamera, telefon, ladere og billetter er under kontroll? Det meste annet får man jo fikset underveis om det skulle knipe. Tar for gitt at du som er så mye på farten har helårs reiseforsikring...

Og lesestoff til reisen? Tror det ville være min største bekymring, å gå tom for bøker på en så lang flytur :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, Daria skrev:

Pass, penger/kort, kamera, telefon, ladere og billetter er under kontroll? Det meste annet får man jo fikset underveis om det skulle knipe. Tar for gitt at du som er så mye på farten har helårs reiseforsikring...

Og lesestoff til reisen? Tror det ville være min største bekymring, å gå tom for bøker på en så lang flytur :fnise:

Check, check, check (x2), check, check og check

Og jeg har visst intet mindre enn to helårs reiseforsikringer (fikk gjennom jobb også i høst), så har sagt opp den ene.

Ny bok ligger i håndbagasjen, og to ekstra bøker ligger i kofferten. Vurderer ei bok til.. :sjenert: Musikk er oppdatert på telefonen, støyreduserte hodetelefoner er pakket. Sånn passe klar da?

23 minutter siden, Skravla skrev:

Min største bekymring ville vært en så lang flytur. :fnise:

 

 

God tur!!!!!

Den prøver jeg rett og slett å ikke tenke så mye på...
Og hjemturen er to timer lengre enn utreisen *in denial*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond::bond::kaklehone::bond::bond:

Man kan da ikke kunngjøre turnèplaner den dagen jeg reiser, med billettsalg neste uke? *finnerikkepassendesmiley*

Jammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

:bond::bond::kaklehone::bond::bond:

Man kan da ikke kunngjøre turnèplaner den dagen jeg reiser, med billettsalg neste uke? *finnerikkepassendesmiley*

Jammen!!!

Fant du også dato? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond:

PM sendt til Daria
Og har satt et par andre også på saken. Kunne de ikke ventet med dette til jeg var vel hjemme igjen? :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Jepp, det har jeg...
Booket et par hoteller (med avbestilling), og det ene har nesten doblet seg i pris etterpå. Glad jeg tenkte raskt! Nå gjenstår bare billetter... :pls:
Og kanskje jeg burde tenke litt på turen igjen snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke::sol::vinke:

Lever - koser meg og nyter dagene! Mye opplevelser, varierende vær og hyggelige folk. Ikke så mye å klage på med andre ord. 

Spent på billettsalget i morgen da...

 .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Noe krøll med smiley her, men men. Kan godt vinke litt jeg :vinke:

Flott båttur i går og rolig dag ved bassenget i dag. I morgen er det mulig ny båttur og lørdag går turen videre til neste destinasjon. 

Flott tur, hyggelige folk og flotte destinasjoner. Grønt, frodig og varmt. Legg til høy luftfuktighet så har vi oppskriften på søkkvåt fuggel. Men er sikkert sunt å bli kvitt litt avfallsstoffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:  Så koselig å se deg her. :klemmer: 

Hvordan gikk det med billettsalget? Noen som fikk tak i billetter til deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...