Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!
Det ble visst tirsdag før jeg fikk tatt turen innom her. Hmm...
Helga var fin - gikk fryktelig fort.
Fredag dro jeg til hjemtraktene og hjalp ei venninne med oppussing. Gikk mye raskere enn ventet, så ble så godt som ferdige fredag kveld, og kunne dermed ta det rolig lørdag. Fikk farget håret, slappet av og god middag, før jeg dro tilbake til fuggel-heimen på kvelden. Skrekkelig glatt i gata utenfor hos meg, så etter å ha bært inn det som stod i bilen, og på vei for å sette meg i bilen igjen for å kjøre den inn i garasjen, så går jeg rett på ryggen. Hadde ikke sjans... Heldigvis tok rompa av for det verste, og holdt igjen hodet/nakke så godt jeg kunne. Fikk et lite slag, men ikke noe skader å snakke om. Bare frustrert fuggel med øm rompe og litt uggen rygg noen timer. Søndag ble det en tur på treningssenteret, før en rolig ruslings langs sjøkanten. Ellers mye sofatid og avslapning, og vips var det mandag igjen.

Arbeidsdagen gikk greit i går, hjem til litt mat og skifte til treningstøy, før en god treningsøkt med to gode venner. Sliten skrott landet på sofaen etterpå - godt fornøyd. I dag står det kulturell input på planen i kveldinga (ikke her i byen), og i morgen er det kulturell input (her i byen). Fine, smått hektiske dager :hoppe: Torsdag satser jeg på en god treningsøkt igjen, og vips er det fredag og ny helg. Og vi snakker snart 2 UKER til FERIE! :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Skal du på ferie??? Det har du ikke nevnt noe om... :fnise: 

Skrevet

Du har ikke fått med deg det du heller, nei? Hun er litt lite meddelsom på det området, altså...

Skrevet

Nei, har ikke hørt noe om den turen jeg... :vetikke:  

Skrevet

Sorry, er ganske hemmelighetsfull av meg... :sjenert:

Snakker sjelden om reiser, ferier, konserter og kulturelle hendelser :plystre:

Skrevet

Har egentlig inntrykk av at du ikke driver med sånt...

Skrevet

Hva er det RR har begynt med? Ferie? :daane:

Skrevet
Et øyeblikk siden, Daria skrev:

Har egentlig inntrykk av at du ikke driver med sånt...

Du er nok inne på noe der...

Er ikke så rart at jeg aldri skriver om kulturelle opplevelser, reiser eller sosialt liv, sitter jo for det meste hjemme og stirrer på tapeten. Liker ikke musikk, fremmede kulturer, sol, varme, opplevelser og reiser. :sukk:

Skrevet

Du skal være forsiktig med å stirre for intenst på tapetet - du kan jo slite hull...

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Du skal være forsiktig med å stirre for intenst på tapetet - du kan jo slite hull...

Stirrer på skjermen i stedet...

Ryktene går om at noe kan bli offisielt i dag kl 15. :pls:

Skrevet

To på restaurant og en på konsert - kind of tur?

Skrevet

Spørs om det ikke må bli (minst) to overnattinger - mistenker at konsertgjengeren også vil ha med seg restauranten...

Skrevet
6 minutter siden, Daria skrev:

Spørs om det ikke må bli (minst) to overnattinger - mistenker at konsertgjengeren også vil ha med seg restauranten...

Protesterer ikke..... Kanskje noe russisk andre dagen?

Skrevet

Dere altså! :fnise:
Må se hvor det blir annonsert, og hva jeg kan få til. Nabolandet frister aller mest, og det bør jeg klare å få til med min andre plan (som jeg da ikke slipper unna). Så spørs det om det lanseres noe i Norge, hvis ikke spørs det om man skal ta en hovedstad litt sør/sørøst eller mer rett øst. Førstnevnte er definitivt kortere reise og rimeligere...

Skrevet
3 minutter siden, Roadrunner skrev:

Dere altså! :fnise:
Må se hvor det blir annonsert, og hva jeg kan få til. Nabolandet frister aller mest, og det bør jeg klare å få til med min andre plan (som jeg da ikke slipper unna). Så spørs det om det lanseres noe i Norge, hvis ikke spørs det om man skal ta en hovedstad litt sør/sørøst eller mer rett øst. Førstnevnte er definitivt kortere reise og rimeligere...

Sistnevnte er langt morsommere.....

Skrevet
9 minutter siden, Skravla skrev:

Sistnevnte er langt morsommere.....

Tviler ikke.. Men må legge inn en svipp til Polen inni her også, som ikke er konsert-relatert.

Og summen av dette blir ikke gratis. :sukk:
Det beste er nok om det lanseres datoer i nabolandet (som ryktene sier - da får jeg med meg den første kanskje), og helst i Norge (uken etter - IKKE helgen!). Så slipper jeg unna de verste utgiftene.

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Trøtt fuggel i dag, merker at det ble litt sent i går gitt. Men fin ettermiddag med god middag, og masse latter på show i kveldinga. Litt omkjøring på vei hjem, så tok litt ekstra tid, men landet til slutt i senga. Vært i koma i natt tror jeg, men trøtt da klokka ringte.

Ingen klare svar i forbindelse med konsertdatoer i går. To datoer ble bekreftet - i Italia... :sukk: Waiting!

Skrevet

Mornings :kaffekopp: 

*Trøtt sau innom med litt kaffe til trøtt Fuggel*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...