Roadrunner Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #14081 Skrevet 14. mars 2016 Snart kaketid på jobb, fuggel'n har lekt husmor. Et år siden jeg laget den sist, da ble den en ubetinget suksess, så satser på ny suksess i dag Det er lov å la seg friste At jeg fremdeles er mett etter lunsj og frukt er en helt annen sak... Godt det blir spinning senere - må forbrenne litt kcal kjenner jeg. Skeiet helt ut i helga, og det merkes
Sauen Shaun Skrevet 15. mars 2016 #14083 Skrevet 15. mars 2016 Den kaka så veldig god ut. God morgen. Regner med at det er i de ytre strøk også i dag...
Roadrunner Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #14084 Skrevet 15. mars 2016 Mårnings! Kaka var kjempegod - selv med fuggel'ns små justeringer. Sitrongele i stedet for appelsingele i ostekremen, og glutenfrie kjeks i bunnen. Gikk som ei kule Mye skryt og tomme fat Her er det og vakkert vær ute, og skulle gjerne luftet meg litt kjenner jeg. Men får være flink og gjøre det jeg skal på jobb i dag, og heller nyte finværet gjennom vinduet. Det ser heldigvis ut til å skulle vare - også gjennom helga, så da skal jeg nok få vært ute litt Planer i fjøstraktene i dag?
Daria Skrevet 15. mars 2016 #14085 Skrevet 15. mars 2016 (endret) Her er det (nesten) bare sol å se på langtidsvarslet i overskuelig framtid - lover godt for påskeferien Endret 15. mars 2016 av Daria
Roadrunner Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #14086 Skrevet 15. mars 2016 Her er det vel ikke så mye påskeferie å snakke om, men får glede meg til påskelanghelg i stedet Men først må vi komme gjennom denne uka.... Og fortsetter det som i dag, så blir det festlig... Jau!
Daria Skrevet 15. mars 2016 #14087 Skrevet 15. mars 2016 Hvor lang må en helg være før den blir en ferie? Eller må ferien innebære fri også på hverdager? *ferie-filosof*
Roadrunner Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #14088 Skrevet 15. mars 2016 29 minutter siden, Daria skrev: Hvor lang må en helg være før den blir en ferie? Eller må ferien innebære fri også på hverdager? *ferie-filosof* Jeg tenker at en feriedag, er fri på en hverdag... Men når folk sier påskeferie, så ser jeg liksom for meg at de har fri også mandag-onsdag, eller i alle fall en eller to av dagene, så det blir ca ei uke fri. Føles liksom mer som langhelg når det "bare" er fri helligdagene. Men burde kanskje snu litt på tankegangen, og se ferie i stedet for langhelg :jupp:
Roadrunner Skrevet 16. mars 2016 Forfatter #14089 Skrevet 16. mars 2016 Mårnings! Midtuke, onsdag og humpday. ute og solide vårtendenser nå. Snøklokkene blomstrer, øvrige løkplanter spirer som bare det, og snøen forsvinner i rekordfart. Herlig! Kom meg i svømmehallen etter jobb i går, og fikk gjort unna 1000 meter. Deilig! Hjem til litt middag og avslapning før jeg sparket i gang husmorgenet. Alle vinduene ble pusset utvendig, jeg fikk feid og ryddet litt ved inngangspartiet, og lagt sammen, vasket og hengt opp klær. Godt for alt som er gjort! Tenkte kanskje en treningsøkt i ettermiddag også, alternativt blir det en rusletur i nærområdet. Men trenger litt tid til husarbeid på ettermiddagen, og da passer det bra med trening rett etter jobb. Vi får se! Skal ha gjester både fredag, lørdag og søndag, så kjekt at heimen er nogenlunde representabel innen da... *kremt*
Daria Skrevet 17. mars 2016 #14090 Skrevet 17. mars 2016 Jeg fikk kort fra det fjerne utland på tirsdag
Roadrunner Skrevet 17. mars 2016 Forfatter #14093 Skrevet 17. mars 2016 Godt! Da ser det ut til i alle fall endel har kommet trygt frem
Roadrunner Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #14095 Skrevet 18. mars 2016 God fredagsmorgen! Veldig klar for helg (har jeg noen gang IKKE vært klar for helg tro?) og masse sosialt. I kveld er fuggel'n vertinne, og har en plan om å servere en kyllingrett til middag. I morgen er jeg ikke helt sikker på om det blir her eller der, mens på søndagen er jeg vertinne igjen og har lovet gjesten lammemiddag. Fikk ryddet ganske mye i går, lagt sammen klesvask og puslet hjemme, så håper heimen er nogenlunde representativ i dag. Men først må arbeidsdagen gjøres unna
Roadrunner Skrevet 18. mars 2016 Forfatter #14098 Skrevet 18. mars 2016 Fått levert kake til jobb i dag - fra bakeri/konditori. Og pyntingen er mildt sagt amatørmessig/fæl/stakkarslig/tragisk. At de vil levere ut noe sånt?
Daria Skrevet 18. mars 2016 #14099 Skrevet 18. mars 2016 Dette krever bilde et eller annet sted PM, MMS, twitter, fb - hvor som helst, bare det kommer...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå