Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp: 

Mårnings!

Ny dag, midtuke og foreløpig gråvær. Men helt greit det når man allikevel befinner seg inne på jobb. I går skyet det litt til på ettermiddagen, men jeg fikk allikevel gått en god tur i nydelig terreng. Stille og rolig, med fuglekvitter og sildring fra små bekker. Deilig! Totalt ca 6,5 km, og nesten 90 minutter med frisk luft. Ellers ganske rolig på hjemmefronten, fikk vannet blomster og puslet litt. I dag bør det nok bli klesvask og diverse, synes det alltid er noe som MÅ gjøres :sukk:

Men først er det noen arbeidstimer :kaffekopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det :sol: - vi nærmer oss de flotte morgenene hvor Oslo ligger badet i gull når jeg tar toget ut av byen om morgenen.

Jeg dro meg også ut på tur i går, var jo så nydelig ute. Det som burde ha blitt gjort i heimen får vente til en regnværsdag...

Skrevet

Note to self - sjekk privat epost oftere :opplyser:

Skrevet

Og hvor høy er pulsen nå? :fnise: 

Skrevet

Blir et race på  mandag... :sukk: 

Blodtrykk - hva er det?

Skrevet

Er det ikke mandag snart? Vil jo bare få overstått dette...

Bookinglisten min hos Hotels.com begynner å bli lang :sjenert:

Skrevet

Det går an å booke seg inn hos meg for Oslo-konserten. Har en ekstraseng også, ikke bare den for korte sofaen :opplyser: Muligens ikke helt hotellstandard og -service, men meget budsjettvennlig :fnise: 

Skrevet

Takk for tilbud, Daria!

Men aner meg at jeg nok får med meg noen, så har sikret meg et hotellrom uansett. :nigo:
Dog aldri feil å vite at man har budsjettvennlige alternativer innen rekkevidde :jepp:
Og kredittkortet har hatt den store skjelven nå i månedsvis, så litt til eller fra... :plystre:

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Trøtt torsdagsfuggel i dag, måtte slumre litt da vekkerklokka ringte gitt. Bare lyst til å sove meeeer :natti: Men kom meg opp, og har slept skrotten på jobb. Innom etter jobb for å sende ei pakke, så bedriftsidrett. Ble ingen trening i går, tok det rolig og fikk vasket klær. Trengs visst det også :jepp:

Skrevet

:kaffekopp::kaffekopp: 

*trøtt sau innom med kaffe til trøtt fuggel*

Også krysser jeg det som kan krysses for at Fuggel'n kommer seg på konsert i Oslo, og at nevøen min får tak i billetter til Granåsen... 

Skrevet

Fuggel'n krysser også for harde livet :pls:

Ullevål røk, så da håper jeg på bedre lykke i Frognerparken (blir vel midt i ferien også kanskje, så passer bedre for min del siden det uansett er midt i uka).

Skrevet

Om du ikke får billetter til konserten i Frogerparken kommer nok lyden til å bære ganske langt på utsiden også...

Skrevet
15 minutter siden, Daria skrev:

Om du ikke får billetter til konserten i Frogerparken kommer nok lyden til å bære ganske langt på utsiden også...

Pledd og picnic-kurv. :nigo:

Skrevet

Tror nok det er mange som har den planen :jepp: 

Skrevet

Jepp, regner med at lyden strekker seg et stykke utover. Men blir det ikke konsertbilletter, så blir det nok ikke tur til hovedstaden... Da spares nok pengene tenker jeg, etter en sommer som uansett blir vesentlig dyrere enn jeg hadde tenkt :sjenert: Og jeg har ennå ikke helt slått fra meg tanken om eksotisk tur i høst :flau:

*fyller ut søknadsskjema til Luksusfellen*

Skrevet

Eksotisk tur i høst? Fordi det er så innmari lenge siden sist du var på langtur.. eller, vent litt... :rulle: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...