Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Tusen takk, Sauen!

Lei nå, må innrømme det! Men kan ikke annet enn å ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av det. Og er vel redd legen kommer til å si at det må ta sin tid, og da kommer det vel nesten til å klikke for meg. Lei av å ha vondt! :murvegg:

Men men, vi får se!
Skal prøve å ikke ta sorgene på forskudd. Og jeg vet jo at legen ikke kan trylle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mårnings!

Stadig smerter her, men må iler jeg avsted til legen, så får vi se hva som skjer der (har ikke helt trua, men skal være så overbevisende som mulig, og forhåpentligvis få noen råd angående smertelindring. :sukk: LEI :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Torsdag - det betyr at vi kan si at "i morgen er det fredag!" :strix:
To dager til konsert, bedriftsidrett i ettermiddag, så venninnemiddag etterpå og i morgen en mellomlanding/overnatting hos foreldre. Her går det slag i slag :jepp: Godt det er fri neste torsdag (selv om jeg da reiser bort fredag til søndag...).

Trøtt fuggel her, men ellers bra tror jeg. Fin rusletur i går ettermiddag, og fikk sannelig støvsugd til slutt også. Ikke verst!

Ting tar tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Fuggel'n har ihvertfall ikke problemer med å få tida til å gå... Hadde klappet sammen for lenge siden, skulle jeg hengt med i ditt tempo... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Går fint, så lenge det går litt i perioder. Kunne ikke hatt flat pedal hver dag, hele tiden, men i perioder er det bare moro (og koselig). Hadde en rolig og fin rusletur alene i går, før jeg holdt støvsugeren litt med selskap. Greit å få det gjort når jeg vet at dagen i dag kommer til å gå i ett. Hjem og skifte, ile til bedriftsidrett og så rask dusj før middag i byen. Lenge siden jeg har sett jentene jeg skal spise middag med, så gleder meg stort. Men blir vel bare trøttere fuggel i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mai er en fin måned sånn - den strør om seg med fridager og andre gleder :nigo: *maibarn*

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Daria skrev:

Mai er en fin måned sånn - den strør om seg med fridager og andre gleder :nigo: *maibarn*

Joda, men hva i allverden er vitsen med arbeidernes kampdag/fridag, 1.mai, på en SØNDAG? :sukk:

De som allikevel jobber søndag, må fortsatt jobbe søndag selv om det er 1.mai. Og vi som ikke jobber søndag, mister en fridag vi for eksempel kunne hatt på fredag (i dag! :opplyser: ) eller på mandag... Eller en annen UKEDAG. Burde ikke arbeidernes fridag alltid være på en ukedag? Ellers er det jo ingen fridag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Har Fuggel'n landa etter konserten? 

:strix:

Nesten... Ikke landet helt, må jo lade opp til lørdag!

:bolledeig: 

2 timer siden, Daria skrev:

Konsert-tåken ligger fortsatt tett og tung? :fnise: 

:romeo::romeo::romeo:

Skjønner ikke hva du sikter til? :sjenert:

 

Det var en helt knall kveld på lørdagen, og jeg smilte fra øre til øre og sang (skrek?) av full hals. SÅ godt å være tilbake på a-ha konsert! :strix: Formen var ikke knall i helgen, med litt hodepine og febertendenser (og generelt tung i toppen), men det var glemt da første introtone runget i Spektrum :hoppendeglad: Helt kaputt etterpå, men såååå fornøyd!

Og snart er det lørdag igjen :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele uka blir egentlig bare en tåkete transportetappe fra konsert til konsert? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er fri på torsdag (og fredag :nigo: ), så det er fort unnagjort. Her er det fredag som er den store konsertdagen - Josh Groban :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det fri torsdagen, så reise til vestkysten fredag. Men flyet går en time senere en "normalt" og det klager jeg absolutt ikke på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp: 

Står faktisk konsert på programmet her og denne uka... Brasskonsert på fredag. :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: 

God onsdag! Litt fredagsfølelse siden det er fri i morgen - absolutt ingen vond følelse en onsdag. Skulle bare vært flere av de! :pls:

Og det er bare 3 dager til konsert :strix:

Jeg digger disse verdipapirene mine - de er rett og slett gull verdt! Så fine opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under en time igjen! :hoppe:
Fått gjort endel i dag, og tror jeg har nogenlunde kontroll på det som må være gjort. Nesten i alle fall.

Så nå er spørsmålet om jeg skal svippe innom og få reparert frontruta på bilen (steinsprut) når jeg først er på veien etterpå, og så kanskje rusle en tur senere? Litt tung dag i dag kjenner jeg, så tror litt frisk luft hadde gjort godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...