Sauen Shaun Skrevet 16. juni 2016 #14321 Skrevet 16. juni 2016 Det er jo bare så typisk det... Hvordan går det med AU da? Like ille i dag og? Og har du hørt noe fra sykehuset? Bør vel begynne å nærme seg time nå...
Roadrunner Skrevet 16. juni 2016 Forfatter #14322 Skrevet 16. juni 2016 Ikke særlig med AU i dag, og det er veldig deilig! Glad for at det faktisk er mulig med behagelige timer etter sånn morgenen og formiddagen var i går. Kvelden gikk greit i går, jeg fikk hjulpet kollega, fikk god middag, og hadde ingen vondter av betydning. Sovet godt i natt, bare litt for kort natt. Knapt noe AU så langt i dag - fornøyd med det. Ikke hørt noe fra sykehuset ennå, og nå har jeg bestemt meg for ikke å purre på de før etter turen neste helg. Får ta det når jeg kommer hjem, vil helst ikke ha time neste uke for da er jeg redd hele turen kjapt må avlyses... Så nå krysses det fingre for at intet skjer før etter tur. Snart lunsj! Og i ettermiddag er det bedriftsidrett Siste før sommeren
Sauen Shaun Skrevet 17. juni 2016 #14323 Skrevet 17. juni 2016 God morgen. Håper du har fått med deg at det faktisk er FREDAG i dag. Høres ut som at det er best om inkallingen til sykehuset kommer etter tur ja... Krysser fingrene for at du får det som du vil.
Roadrunner Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #14324 Skrevet 17. juni 2016 Var det fredag du sa? FREDAG? Som i at det er lørdag i morgen? Snart fem og en halv time siden klokka ringte 04:40, og over fire timer siden jeg ankom jobb. Masse krøll med ymse systemer i dag, så vært en interessant dag her så langt. Men nå ser det meste ut til å ordne seg, og er bare å krysse fingrene videre. Fuggel'n er dog i ferd med å kollapse, blir bare trøttere og trøttere. Og i kveld er det liksom sommerfest med jobb... Jau! Blir ikke sene kvelden gitt En time til lunsj, og så er det bare å holde ut resten. Passer mine foreldres bil i helga, og har fått den inn til spabehandling i ettermiddag.
Daria Skrevet 17. juni 2016 #14325 Skrevet 17. juni 2016 Så snill du er med bilen Lørdag i morgen, ja Jeg har litt feriefredag-følelse - selv om jeg skal jobbe i to uker til forsvinner elever og lærere i dag. Det blir litt annen rytme på arbeidsdagene i skoleferiene.
Roadrunner Skrevet 17. juni 2016 Forfatter #14326 Skrevet 17. juni 2016 Noen må jo passe på at bilen får en skikkelig overhaling Leverte den i morges, og håper den er ferdig i høvelig tid i ettermiddag, så jeg slipper å sitte for lenge. VELDIG klar for litt tidlig helg kjenner jeg. Her tror jeg de fleste skolene har ei uke igjen av skoleåret, men så er det vel ferie på alle fronter tror jeg. Skal jobbe 4 uker til jeg, så ferie er et stykke frem. Men helg blir det uansett - heldigvis! Bysleng/kafétur med venninne i morgen formiddag og besøke vennepar i morgen kveld. Gleder meg! Søndag? Sløøøøve og soooooove...
Sauen Shaun Skrevet 18. juni 2016 #14327 Skrevet 18. juni 2016 Her tror jeg ungene har siste skoledag før ferien tirsdag. God morgen. Håper du får en fin bysleng i formiddag, og trivelig selskap i kveld.
Jerle Skrevet 18. juni 2016 #14328 Skrevet 18. juni 2016 Høres veldig gøy ut å bare slenge innom dyreparken. Jeg har kun vært der en gang og i august er det 11 år siden. Vi er aldri på ferie i Norge så da blir det ikke til at vi reiser dit. Det er litt for lang for ei helg. Men kanskje vi bør sette der på agendaen før ungene er alt for stor.
Daria Skrevet 18. juni 2016 #14329 Skrevet 18. juni 2016 Man blir vel ikke for stor for dyreparken...? Jeg dro med meg en venninne da jeg hadde et jobbintervju der nede midt i juli for ti år siden - dyreparken var hovedmålet. Ikke umulig at det blir et besøk i år også...
Roadrunner Skrevet 18. juni 2016 Forfatter #14330 Skrevet 18. juni 2016 Er veldig fint å kunne slenge innom - masse å se på og fine fasiliteter. Bruker nok parken mest på høst/vinter, men sjarmerende å svinge innom til alle årstider. Og for gammel? Fin helg så lang! Kjempekoselig sommerfest med herlige kollegaer i går, og fornøyd fuggel kantet i seng over midnatt. I dag har jeg vinset i byen i nesten 5 timer. Først litt butikkjakt alene, før nydelig lunsj i sola med ei god venninne. Avsluttet med is på bryggekanten og god skravlings. Skal snart dra til et vennepar for kvelden, mer skravling og godt selskap står på planen. Gleder meg! Og i morgen? Vaske sengetøy, gå tur og slappe av er på planen
Jerle Skrevet 19. juni 2016 #14331 Skrevet 19. juni 2016 Nei de blir ikke sånn "for stor". Men det kommer nok en dag da vi legger opp ferie etter oss foreldrene og ikke hva de har på stedet for barn. Og da er det ikke sikkert at dyreparken står øverst på lista. For det er rimelig dyrt for oss som bor her å komme oss til dyreparken, og har vi først tatt turen så må vi jo oppleve litt mer der også. Så det er i grunn grunnen til at vi ikke har vært tilbake, det er langt og ganske dyrt. Så da er det blitt prioritert å reise andre steder. Når det koster like mye å reise dit med fly, som vi betaler til Nice i høstferien, så er jeg redd Nice alltid vil bli valgt ved et familieråd. Men jeg håper vi tar turen et av de neste årene, for parken er virkelig veldig flott. Og mannen snakker om at han har så lyst på bilferie, og da er jo dyreparken innen rekkevidde.
Roadrunner Skrevet 20. juni 2016 Forfatter #14332 Skrevet 20. juni 2016 Skjønner godt det, Jerle. Det koster endel for en familiferie i Dyreparken på sommeren, og dere har jo en ganske solid reisevei også. Jeg var faktisk ikke så veldig mye i Dyreparken da jeg var liten jeg heller (noen turer med besteforeldre ble det heldigvis), rett og slett fordi mine foreldre ikke hadde råd, og måtte prioritere annerledes. Nå er jeg så heldig at jeg bor i nærheten, og bruker området mer til gåturer enn aktivitetspark. Spesielt på vinterstid da skogsveier og stier er forbeholdt skiløperne, så er det fint å gå tur på ferdig brøytede og strødde veier, uten biltrafikk i umiddelbar nærhet. Parken blir jo bare mer og mer innholdsrik, og med Badelandet treffer det nok bredere enn på lenge. Selv om kanskje ungdom i 15-20 års alderen ikke har favorittferien i Dyreparken Trøtt mandag hos fuggel'n, ble liggende altfor lenge før jeg fikk sove i går. Men det går seg nok til Treningstøyet står klart i bilen, så satser på en liten økt etter jobb. Ble treningssenteret i går også, i stedet for tur. Godt å sparke skrotten litt i gang - trengs Skal hente mine foreldre på flyplassen i kveldinga, ellers ingen store planer. Ute er det og grått, i grunn helt greit. Krysser heller fingrene for finvær i nabolandet til helga
Roadrunner Skrevet 21. juni 2016 Forfatter #14333 Skrevet 21. juni 2016 Startet med en Mårnings her inne for noen timer siden, men rakk aldri å skrive mer gitt. Har stått med nesa i Excel store deler av dagen, kun avbrutt av kolleager som trenger hjelp, samt en deilig lunsj ute i finværet. Litt småskyer her og der, men absolutt ingen grunn til å klage. Nå skal jeg dytte nesa ned i Excel igjen, og håpe at det kommer noe fornuftig ut i andre enden. Har fått noen lister i retur, etter å ha bedt om at lokale firmaer tar en gjennomgang og kommer med korreksjoner. Ene firmaet kom med en lite på 45 linjer som skulle legges til. Altså, det er ingen liten korreksjon, det er jo nærmere galskap Ble ingen trening i går, var kaputt da ettermiddagen kom, og dro bare rett hjem. Slappet av litt, vasket klær, ryddet litt og hentet mine foreldre på flyplassen. De ble med innom et par timer, før de svingte hjemover og jeg fikk hengt opp klesvasken og ryddet etter besøket. Kantet til slutt i seng, trøtt som en sokk. Hva ettermiddagen bringer er jeg ikke helt sikker på, kanskje en rusletur? Men først må det jobbes!
Roadrunner Skrevet 23. juni 2016 Forfatter #14334 Skrevet 23. juni 2016 Mårnings! Torsdag, og vi er i ferd med å cruise inn mot helg. Herlig! Langhelg i vente, etter i morgen er neste arbeidsdag onsdag Slett ikke feil! Apropos det - siden jeg mistenker at enkelte som frekventerer boka her er litt kjent i nabolandet... Noen forslag til restauranter, butikker eller annet som bør oppleves i Gøteborg? Bedre sent enn aldri, reiser jo tross alt i morgen Tirsdag ble det rusletur på ettermiddagen, og i går ble det en drøy times treningsøkt. I dag? Treningstøyet står i bilen, så jeg har en plan... Og så må det pakkes en koffert og vannes litt blomster tenker jeg.
Sauen Shaun Skrevet 23. juni 2016 #14335 Skrevet 23. juni 2016 Jeg kan ikke tipse om noe i nabolandet, men jeg kan servere litt til deg.
Daria Skrevet 23. juni 2016 #14336 Skrevet 23. juni 2016 Jeg vet et og annet om bruktbutikker og tebutikker, men det er kanskje ikke der dine hovedinteresser ligger...? En tur i Haga er ikke så dumt, særlig hvis det er bra vær. Trädgårdsföreningen, med en sving innom Palmehuset. Og kaféen der har de største biskviene jeg har sett
Roadrunner Skrevet 24. juni 2016 Forfatter #14337 Skrevet 24. juni 2016 Kaos på huset i dag, trøbbel og systemer er nede. Heldigvis er det ikke i våre kontorer det feiler, men hos hovedkontoret. Det betyr at det er masse frustrasjon og klaging her, men lite jeg får gjort annet enn å svare så godt jeg kan. Og så jobber mine kolleager ved hovedkontoret som bare det. Joda... Fin fredag.. Men ellers? Fredag og helg Tur, oppgraderte konsertbilletter (spent på om jeg får solgt de opprinnelige...) værvarselet ser bedre ut enn tidligere og kofferten er nesten ferdig pakket. Fuggel'n er klar!
Roadrunner Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #14339 Skrevet 29. juni 2016 Takk, Sauen! Litt nedtur med vekkerklokke 05:45 og hverdag igjen kjenner jeg, spesielt når jeg så avgjort skulle vært i Oslo i kveld. Meeeeen, får vel nøye meg med å telle ned de neste 29 dagene, og leve på minnene fra helga. For noen konserter! SÅ glad det ordna seg med billetter til begge konsertene (takk for hjelpa, Daria! ) og SÅ glad for at jeg fikk kjøpt nye billetter til lørdagen - "golden circle". Det er virkelig noe spesielt med Bruce på Ullevi, for en stemning og for et trøkk. Ikke feil når 63.000 mennesker danner tidenes blandakor Skrotten er smått kadaver ( ca 10 timer stående på lørdag, hvorav 4 rockende på konsert, og 8 timer stående mandag, hvorav 3,5 på konsert), men hadde ikke hatt problemer med å fortsette kjøret. Kommer i modus Sliten, fornøyd og vil bare ha MEEER! Var veldig heldig og fikk flere av favorittene, blant annet en som han ikke har spilt tidligere på denne turneen. Klump i halsen og STORT smil - hæppi fuggel! Gleder meg til konserten blir lagt ut for kjøp og nedlasting, da skal det rockes igjen!
Daria Skrevet 29. juni 2016 #14340 Skrevet 29. juni 2016 63 000 Har aldri vært på noe i nærheten av den størrelsen... Men "vil ha mer"-følelsen er velkjent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå