Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:bolledeig: FERIE om få timer!!!!! (På deg altså, jeg må jobbe ei uke til :roll: )

I dag har en av de søte "små" ungene våre blitt tenåring :daane:, så vi skal feire til krampa tar oss. Men jeg kjenner at neste uke nok blir litt lang, for jeg er klar for ferie ca NÅ:

 

Kos deg i ukene som kommer. :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snart ferie! :strix: 

Dagen har i grunn gått fort, det har vært ganske mye å gjøre, men ikke kaos. Jevnt og trutt. Fått et par hyggelige tilbakemeldinger fra andre siden av kloden, om at jeg har gjort en god jobb og at det jeg har hjulpet med i dag har fungert. Så da er jeg happy! Bare få unna siste innspurt her nå, handle litt på vei hjem og lande på sofaen litt før gjestene kommer, så blir det bra :jepp:

Lite feriefølelse, men god fredagsfølelse, og vekkerklokka er slått av :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ha vekkerklokke hele ferien jeg, hvis ikke så bare sover vi til kl 12 hver dag. :ler: Men den står ikke på 06:15 som nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove til 12? :daane:

Våkner gjerne et sted mellom 07:30 til 10 jeg - stort sett våken ganske tidlig med mindre jeg har ranglet halve natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎15‎.‎07‎.‎2016 at 15.01, Roadrunner skrev:

Sove til 12? :daane:

Våkner gjerne et sted mellom 07:30 til 10 jeg - stort sett våken ganske tidlig med mindre jeg har ranglet halve natta.

Men det er litt der mitt problem er, vi snur døgnet veldig fort. Så jeg er alltid glad for hotell der vi skal ha frokost, for da må vi jo opp. :fnise: Og jeg våkner aldri før kl 08 av meg selv, det skjer bare ikke. *murmel*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:trist: PBS - Post Bruce Syndrome :trist:

Men kvelden i går: :bolledeig::strix::hoppendeglad::danse::danser::romeo:

Og kvelden i Danmark: :bolledeig::strix::hoppendeglad::danse::danser::romeo:

Og masse gåsehud, klump i halsen, hes røst, slitne bein, brede smil, tårer i øyekroken, veivende og klappende hender, trivelige folk, suveren stemning og fantastiske folk. Himmel og hav så moro!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Daria skrev:

Så nå skal du bruke resten av ferien foran youtube...? :fnise: 

Jaaa... :engel: 

Ble en lang økt på Youtube på sengekanten i går... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny lang intro - og nydelig sang.

Ble en del rolige sanger på torsdag, siden han spilte hele The RIver - albumet. Ikke meg i mot! :strix: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble ikke spilt på torsdag, men har hørt den live tidligere i sommer. Sterk og vakker, men temaet er dessverre fremdeles aktuelt...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siste feriemandag går mot slutten, det vil si at det egentlig går styggfort mot høst og jobb... :sukk:

Hvor ble ferien av? :klo:
Joda, jeg vet sånn nogen lunde: Springsteen, bryllup, Springsteen utgjør ca halvparten av ferien... :sjenert: 

Resten har vært litt limbodager innimellom, sosialt med venner, sløvings og lokal farting hit og dit. I dag har det vært en ganske rolig dag, har sittet litt ute når jeg har kunnet (snakk om ustabilt vær!), ryddet litt inne, ordnet litt på pc-en og strikket litt. Akkurat spist middag nå, og snart skal jeg sparke i gang støvsugeren og få vasket litt her og der. Det trengs virkelig! Men lyst? :sjenert:

Fant plutselig et opptak fra en Springsteen-konsert jeg ikke visste at jeg hadde, så kanskje litt god arbeidsmusikk hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tjobing! :kaffekopp:

Det ble visst nesten KG-ferie også, bare innom et par ganger her og der. Men nå er hverdagen her igjen, og I'm back!

Sovet overraskende godt i natt, og er foreløpig både oppegående og brukanes. Fått oversikt over eposten, ingen stod med despearsjon i blikket og ventet da jeg kom i morges, og jeg begynner å få troa på at dette kan gå riktig så greit. Litt trøtt selvfølgelig, og det er heller ikke utelukkende festlig å begynne på jobb igjen, men so far so good.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Daria skrev:

:tommelopp:

Mye kjente strøk å se på tv for tiden?

Er litt ekstra morsomt å se oversiktsbilder og høre stedsnavn når jeg faktisk var der for bare et halvt års tid siden :jepp: Litt stas rett og slett! Ikke fått sett så mye på OL da (lørdagen kom jo med knallvær her, så da ble det laaaaang lunsj på uterestaurant og rett hjem på terrassen etterpå), men fått noen glimt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...