Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Mårnings!

Nest siste mandagen før ferie :strix: Slo meg plutselig, og sånne tanker må man bare holde fast i. Det går veien! Og nå begynner det jo å bli rett så bra planer også - gleder meg!

Fikk puslet litt hjemme i går, hengt opp ei gardin, ryddet litt, vasket og soltørket sengetøy og håndklær (sååå digg!) og gjort klar et par søppelsekker med ting som skal kastes. Klarte i tillegg å bli solbrent, men det er vel straffen for å glemme å smøre seg. Skulle liksom ikke sitte i sola i går, var bare litt ut og inn. Men så ble jeg sittende litt, med ei god bok, og vips var det for sent. Fikk smørt meg etterhvert, men da hadde jeg allerede hint av hummertoner :sjenert: Jaja, shit happens.

Ble litt Twitter/Periscope på sengekanten i går, men fikk til slutt mobilisert nok viljestyrke til å legge bort galskapen og fokusere på å få sove litt. Vet at det blir ei trøtt uke uansett, skal jo rangle skikkelig på torsdag :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har diverse som burde vært gjort i heimen jeg og, men ikke i dag... :veslejenta:  :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skal jeg flytte vaskemaskin ut av badet og få vasket der vaskemaskinen står. I morgen kommer det ny vaskemaskin. Den gamle takket for seg i forrige uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat den mest effektive arbeidsdagen :sukk:

Timene går saaakte! Og jeg finnes ikke motivert. Må virkelig ta meg sammen - i morra...

Ordne et par ærend etter jobb, og så en tur på treningssenteret tenker jeg. Hjem til huslige sysler, og sofaen. :jepp:

Kun en mandag igjen på jobb før ferie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Glemte selvfølgelig et par av ærendene jeg skulle få gjort i går, men ble påmint det ene da pulsklokka svartnet fullstendig på trening. Stemmer det, den har klagt på lavt batteri.... :sukk: Får ta turen innom senteret etter jobb, og ordne det jeg ikke fikk tatt i går. Er ikke verre enn det, heldigvis!

LItt dårlig med huslig aktivitet i går, ei venninne ringte og da ble det en lang og koselig prat i stedet. Enkel prioritering!

Ellers? Trøtt tirsdag, :sol: ute og varmt inne.

Nevnte jeg at jeg var klar for ferie? Og konserter? Og ikke like klar for bryllup? :sjenert: Jaja, alt går seg vel til. Først og fremst er det jo Sabeltannshow denne uka OG koselig besøk til helga :hoppe:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror brudeparet er klare - er i alle fall de tilbakemeldingene som kommer.
Spurte om litt adresser og avstander i forhold til å komme seg til vielses-stedet, var visst ikke noe problem, kun 25-30 min å gå fra hotellet... Hilsen en mann som aldri har hatt hæler/ukomfortable sko :murvegg: Tror heldigvis mine sandaler er ganske ok, men får se an vær og føre litt før jeg bestemmer meg for om det blir taxi eller trasking.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn-morn :kaffekopp:

Må bare informere om at jeg liker gårsdagens utvikling i Tourmanageren. :nigo:  *nyter ledelsen mens jeg har den* :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sauen Shaun skrev:

Morn-morn :kaffekopp:

Må bare informere om at jeg liker gårsdagens utvikling i Tourmanageren. :nigo:  *nyter ledelsen mens jeg har den* :fnise: 

Jadajadajadajada :sukk:

Regner med at du cruiser inn til seier i år igjen (og i år skulle jo jeg vinne - du skulle jo ikke være med engang! :opplyser: ), og mulig det henger sammen med at noen følger med på TdF mens andre oppretter lag og lar det seile sin egen sjø :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Roadrunner skrev:

Jadajadajadajada :sukk:

Regner med at du cruiser inn til seier i år igjen (og i år skulle jo jeg vinne - du skulle jo ikke være med engang! :opplyser: ), og mulig det henger sammen med at noen følger med på TdF mens andre oppretter lag og lar det seile sin egen sjø :fnise:

:fnise:  Spørs hvordan det blir den uka man er opptatt med besøk, da seiler vel laget mitt sin egen sjø også... 

Endret av Sauen Shaun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Sauen Shaun skrev:

:fnise:  Spørs hvordan det blir den uka man er opptatt med besøk, da seiler vel laget mitt sin egen sjø også... :fnise:  

Gjør ingenting det, for jeg er på jobb den uka også.. Og uka etterpå er det Danmark og Polen - enda verre :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Roadrunner skrev:

Gjør ingenting det, for jeg er på jobb den uka også.. Og uka etterpå er det Danmark og Polen - enda verre :daane:

Ja-ja... Men bankett skal vi vel ha i år og? :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sauen Shaun skrev:

Ja-ja... Men bankett skal vi vel ha i år og? :hoppe: 

For å si som ungdommen: SEFF! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

For å si som ungdommen: SEFF! :nigo:

:danser::hoppe:  :bolledeig: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Roadrunner skrev:

Tror brudeparet er klare - er i alle fall de tilbakemeldingene som kommer.
Spurte om litt adresser og avstander i forhold til å komme seg til vielses-stedet, var visst ikke noe problem, kun 25-30 min å gå fra hotellet... Hilsen en mann som aldri har hatt hæler/ukomfortable sko :murvegg: Tror heldigvis mine sandaler er ganske ok, men får se an vær og føre litt før jeg bestemmer meg for om det blir taxi eller trasking.

En halvtimes gange er jo uproblematisk for alle og enhver, særlig i finstas :rolleyes: Har vært i bryllup en gang hvor vielsen fant sted et godt stykke utenfor allfarvei, men da passet brudeparet på at nok folk skulle kjøre innover så alle fikk skyss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Normalt er en halvtimes gange bare kjærkomment for min del. Men har stor medfølelse med de som stiller i høye hæler. Skal gå med sandaler med kilehæl, og har brukt de med hell tidligere, uten tegn til gnagsår. Og kjolen er ganske enkel og luftig. Men jau...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter til lunsj - sulten :kaklehone:

Invitert på grillings hos mine foreldre i dag - kanskje ta turen? Tantebarn på besøk der, vært koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble koselig tur til mine foreldre i går, med god grillmat og litt koselig tantetid. Lenge siden jeg har sett trolla nå, så gjorde godt med en god klem og litt lek. Sommerminner med badminton på plenen :hoppe:

Fikk med andre ord ikke gjort stort i går på hjemmefronten, så i dag blir det "all in" på det som MÅ gjøres (og så er det en hel del som ikke blir gjort :sjenert: ).

Ganske rolig på jobb denne og neste uke, så må innrømme det var vanskelig å gå inn igjen etter å ha spist lunsj ute. Så deilig ute jo! Litt vind riktignok, men allikevel fin temperatur og nydelig i :sol: 7 dager igjen på jobb *teller hardt*

Og to uker til :hoppe::romeo::klappe::plystre::romeo::hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pirat:

Lader opp til kveldens/nattens underholdning og synger for meg selv. Gleder meg - er virkelig moro!

:romeo: (kan vi ikke få en annen syngesmiley enn denne? :sukk: ) Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt... :romeo:

:strix:

Tror jeg gleder meg mer enn ungene :sjenert: Leste et sted i går at de regner med å bli utsolgt i år også, og med ca 60.000 billetter solgt til 24 forestillinger var det å regne som norges største teaterforestilling. Moro at de får det til og at det er jubel hvert år! :) Bare synd at Håvard Bakke spiller Greven av Gral i år og ikke Langemann... Han duger jo som kjent bra i rollen som Langemann :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...