Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg aner en viss ensporethet i tvitringen din i kveld...? :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, Daria skrev:

Jeg aner en viss ensporethet i tvitringen din i kveld...? :fnise:

:plystre:

Finnes ikke ensporet jeg vel :sjenert:
Men ikke så moro å sitte hjemme når det skjer morsomme ting andre steder i landet :sukk: Kom meg gjennom kvelden da, ved hjelp av Twitter, Youtube, Facebook og diverse.

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: 

Ante meg at du slet litt i går kveld ja... Var noen hint i den retning på snap og... 

Skrevet

#DenFølelsen Når bilen er på service og man kjapt regner på 6000 kr pluss pluss... Så er det utbedringer som må til for å få den EU-godkjent og man får presentert et prisoverslag på nærmere 19.000 kr. Nitten tusen! I TILLEGG til de opprinnelige ca 6000 kronene :daane: 

:sukk:

Blir ringerunde i morra for å innhente litt priser...

Skrevet
37 minutter siden, Roadrunner skrev:

#DenFølelsen Når bilen er på service og man kjapt regner på 6000 kr pluss pluss... Så er det utbedringer som må til for å få den EU-godkjent og man får presentert et prisoverslag på nærmere 19.000 kr. Nitten tusen! I TILLEGG til de opprinnelige ca 6000 kronene :daane: 

:sukk:

Blir ringerunde i morra for å innhente litt priser...

Sånne innlegg, samt tilsvarende lunsj-sukk på jobben, gjør at jeg er glad jeg ikke har bil. 

Godt du har fått handlet billetter allerede.... :fnise:

Skrevet

For å kompensere prøver jeg å få tak i billett til konserten i Danmark 20.juli :sjenert: 

Trøst...

Skrevet

:fnise:

Det er jo alltid greit med en unnskyldning...

Skrevet
55 minutter siden, Roadrunner skrev:

For å kompensere prøver jeg å få tak i billett til konserten i Danmark 20.juli :sjenert: 

Trøst...

Trøstekonsert er da ikke feil. :fnise:

Skrevet

19 000 + 6000? :daane:  *glad jeg ikke har bil* 

11 timer siden, Skravla skrev:

Sånne innlegg, samt tilsvarende lunsj-sukk på jobben, gjør at jeg er glad jeg ikke har bil. 

Godt du har fått handlet billetter allerede.... :fnise:

Veldig enig... Utrolig glad jeg klarer meg med månedskort på bussen... :jepp:  

11 timer siden, Roadrunner skrev:

Trøst...

:fnise: Er det det som kalles trøsteshopping? 

Skrevet

:kaffekopp:

Mårnings!

Endelig - FREDAG! :strix:
Skal i grunn ikke klage på lang uke denne gang, for har jo bare vært på jobb tre dager... Men altså! Det har vært tre trøtte dager. Snev av lakenskrekk på kvelden, så har slitt med å finne roen og søvnen. Blitt for sent, og med en skrott som i utgangspunktet var trøtt og sliten, så er det nå snart kadavertendenser. Men det er helg! Om bare noen timer! :hoppe:

Og ja, det drives forsøk på trøsteshopping her... :sukk:

Skrevet

Etter den søte kløe kommer den sure svie - eller i ditt tilfelle: etter de lange konsertene kommer de trøtte dagene *fredagsmoraliserer*

Nevnte jeg at jeg begynner ferien nå? :nigo: 

Skrevet

:balltre:

Sånt ferieprat stenger jeg HELT ute :opplyser:

Konsertvenninna har allerede hatt ferie ei uke (og har vel 7 til *grynt*).

Jeg skal jobbe to uker til, så det så!

Skrevet

Slår du?! :grine: Det er ikke snilt...

Skrevet
11 minutter siden, Daria skrev:

Slår du?! :grine: Det er ikke snilt...

Er KUN virtuelle slag jeg deler ut.

Er egentlig skrekkelig snill serr'u :engel:

Og noen (ganske mange?) på jobb mener jeg er både rar og gal, og da sier jeg bare at det jo er mye morsommere enn å være kjedelig og normal :fnise:

I forhandlinger med ymse bilverksteder her, kan se ut til at jeg kan klare å spare 6.000 kroner :sjokkert:

Klager ikke på det! :hoppe:

Skrevet

Rar og gal? Det har ingen noensinne kalt meg. så det vet jeg lite om...

6000 er litt penger det - det blir fort en konsert-tur til Danmark av sånt ;) 

Skrevet

Jeg vet :trist:

Men har i grunn slått fra meg Granåsen helt - billigere og mer passende med Danmark, blir ikke like hektisk.

Skrevet

Fikk bein å gå på de billettene til Granåsen gitt - moro at det er blest rundt konsertene!

Nå som jeg har mer eller mindre bestemt meg, så synes jeg godt det kunne dukke opp en billett til Danmarkskonserten, sånn at jeg kunne slappe av litt og bare koordinere resten av opplegget. Blir jo smågal av å ikke vite! (og finnes jo ikke hotell i mils omkrets :sukk: ).

Drøy time igjen, så er det i alle fall helg! :jepp:

Skrevet

:strix: 

Biltrøbbel og dyre regninger er glemt - trøsteshopping er gjennomført - jeg skal til Danmark!! :bolledeig:

Ligger og hører på fyrverkeriet som avslutter Palmesus, og ser for meg masse mennesker som har hatt en flott konsertkveld. Kjenner følelsen :hoppendeglad: 

:natti: Sov godt! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...