Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:kaffekopp:

Trøtt tirsdag, selv om jeg har sovet godt i natt. Helt normalt på en tirsdag :natti:

Ble skogstur i går, trasket rundt på kjente og ukjente stier, og var også en tur utenfor alt som het stier, og kranglet meg gjennom busk og kratt. :fnise: Full kontroll! Kroppen var blytung i går, følte virkelig at jeg slepte beina etter meg, og det var en kraftanstrengelse å komme tilbake til bilen. Men jeg fullførte! Og håper det er lenge til kroppen er SÅ tung. Va'kke no' moro! :sukk:

Litt overtidsjobbing i dag, ellers ingen store planer tror jeg. Legge meg tidlig kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

God morgen!

Alt bra med fuggel'n, ikke så mye spennende å berette. Sovet litt dårlig i natt, så er trøtt, men det er vel egentlig helt normalt. Ble en kjapp tur innom senteret etter jobb i går, hvor to av butikkene jeg skulle innom var stengt, og de to andre ikke hadde det jeg var på utkikk etter. SÅ, da ble det med hjem et par andre ting i stedet, og så ble det enkel middag. Lunkent grovbrød fra bakeri, med speilegg, avokado, skinke, ost etc. Godt ja! Jobbet nærmere et par timer, og slappet av resten av kvelden.

I dag har jeg meldt meg på spinning - en EVIGHET siden sist! :daane: Men sannelig på tide å se om sykkelbuksa og skoene fremdeles virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Roadrunner skrev:


I dag har jeg meldt meg på spinning - en EVIGHET siden sist! :daane: Men sannelig på tide å se om sykkelbuksa og skoene fremdeles virker.

Du er mer spent på om buksa og skoene virker, enn om Fuggel'n virker altså? :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond:

I går?
Bukse fungerte veldig bra, sko fungerte bra, og fuggel'n fungerte sannelig ganske bra også. Litt ruskete fuggel, og var i grunn litt småfrustrert på instruktør og musikk innimellom (jeg vil ha musikk med tydelig og god rytme - ikke noe hvor bass/trommer kommer og går - mest går - i tide og utide). Men jeg ble både svett og sliten, og det gikk vel ca 600 kcal totalt. Så godt fornøyd! :hoppe:

Arbeidsdagen i dag har vært heller interessant, med mye å gjøre og masse styr. Stått i telefonen i sikkert 2-2,5 time totalt, om ikke mer. Trøbbel her og trøbbel der. Sliten jeg gitt! To timer igjen, bare å holde ut!

Satser på litt frisk luft i ettermiddag med venninne, før jeg skal besøke ei anna venninne senere. Full fart med andre ord!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::natti::kaffekopp::natti:  <--- Virkeligheten, bak den polerte "hoppe-lykken" i forrige post.

Trøtt fredag, men heldigvis fredag.
Krevende tur i frisk luft i går, solide oppoverbakker og pulstopper nær makspulsgrensa. Det kjennes! Men så fornøyd når turen er unnagjort, og masse god samvittighet. Innom hjemme for en dusj og litt rent tøy, før jeg dro på besøk til ei venninne. Og der ble det masse skravling og tida gikk så altfor fort. Fuggel'n i seng nærmere 23:30 - og det er i seneste laget gitt. Trøtt!

Syforening i kveld, men regner ikke med at det blir langt uti de sene timer. Så kan jeg jo sove i morgen og søndag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin lørdag her. 

Våknet tidlig, så var på treningssenteret 09:15. Slett ikke verst det synes jeg. :jepp: Kjapp dusj etter trening og så en liten bysleng i finværet. Skulle egentlig bare ha elastisk tråd, men kom i tillegg hjem med to t-skjorter og ny treningstights :strix: Må notere meg Nike Legend, skikkelig god passform! 

Ferske reker venter senere og litt klesvask og pusling i heimen. Plan om spinning i morra, trengs etter kveldens sannsynlige Freia-inntak :flau: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ganske rolig lørdag og søndag, men fikk en god treningsøkt begge dagene, så er veldig godt fornøyd med det :jepp: En times intervallspinning i går, med bra instruktør og fungerende musikk. Moro! Fikk kjenne litt på den gode gamle spinning-gleden igjen, selv om det var skrekkelig tungt. Bare så synd at instruktøren har veldig få timer, og ingen av de er på ettermiddagene :sukk: Får følge med litt og prøve å få med meg timene vedkommende er vikar i helger etc. :trene:

Helt fantastisk vær her i går, så fuggel'n koste seg på terrassen noen timer. Hadde ikke trodd bikinien skulle på igjen med det første, men klager absolutt ikke. Leste ferdig Lisa Marklund, og begynte på ny Clive Cussler bok, fin søndag! Litt usikker på om det blir trening eller gåtur i ettermiddag, får se ann form og ønske litt, været ser ut til å være knall i dag også :strix::sol:

Men først, her er noe å våkne på: :kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lunsj unnagjort - i strålende :sol:
Deilig!
Og la meg i soltørket sengetøy i går kveld, DET er digg det! Først en god dusj, med ansiktsmaske, hårkur og skrubb, så tørke seg med soltørkede håndklær og så lande i soltørket sengetøy. :strix: Enkel men solid glede!

Booket spinning senere, tror det blir bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettermiddagen utgikk i går, endte med hodepine/migrene på sofaen. Kom i mål med arbeidsdagen, men så var det slut gitt. Kjipt, men sånt skjer innimellom. Ingen spinning, intet sosialt, bare sløvings og tidlig seng. Bittelitt tåkelagt i toppen i dag, men ikke vondt. Så satser på fin tirsdag :jepp: Skal avsted på et arrangement i ettermiddag, så håper skrotten er enig i at det er en bra plan.

Ellers, SÅ happy med ny topp, tror sannelig jeg må vurdere en til.. Kanskje sort også? :nigo:

Men først er det uansett tid for noen timer jobb.
Alt vel rundtom? Jerle trygt fremme på østlandet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp: 

Så kjedelig med migrene... Håper den holder seg borte i dag... :kose: 

Og den toppen var knallfin. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Så kjedelig med migrene... Håper den holder seg borte i dag... :kose: 

Og den toppen var knallfin. :jepp: 

Hodet er litt lunefult i dag også, men foreløpig går det heldigvis ganske greit. Håper det fortsetter slik! Skal jo være sosial i dag!

Og fått flere fine kommentarer på toppen idag, er moro! Fargen er forresten finere i virkeligheten enn på bildet, ikke så rød, mer plomme. :strix:

42 minutter siden, Daria skrev:

I love the smell of shopping in the morning...? :fnise: 

:fnise:

Sannelig ikke ofte jeg faller pladask for klær, så her må man bare smi mens jernet er varmt. Og med mulighet for å hente i nærmeste butikk uten tillegg i prisen, sååååå var det ike så vanskelig å trykke på bestill-knappen :lur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjobing!

Midtuke - still going strong :jepp: Grei jobbdag i går, og tuslet ut av kontoret til vanlig tid. Kjørte innom en bensinstasjon på veien for å sjekke luftrykk i et hjul jeg mistenkte hadde en lekkasje. Oh yes, der var det ikke mye å skryte av gitt :sukk: Så da var det bare å kjøre bilen til nærmeste dekkverksted og få ut skruen/spikeren. Ble plutselig litt kort tid hjemom, men rakk en kjapp dotur og et lynraskt klesskift før jeg var på vei mot sentrum. Traff et par gode venninner og var på seminar/middag. Egentlig veldig interessante temaer, men ene foredragsholderen brukte altfor mange ord og var litt treg... Strake veien hjem etter siste foredrag, en kjapp landing på sofaen, og så bar det rett i seng. Trøtt om dagen jeg altså... :natti:

I dag er jeg litt usikker på om det blir trening eller ei, uansett MÅ det bli husarbeid. Får trolig gjester både fredag og lørdag, så da er det på sin plass med litt shining av heimen. Og i morgen er det fysisk aktivitet på planen, og da pleier jeg ikke være full av virketrang etterpå :sjenert:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...