Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fredag skal vi se War Dogs :jepp: 

Kjenner den ikke stort, men er visst basert på en sann historie. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Tjobing!
Småtrøtt fuggel etter en natt med litt dårlig søvn. Godt det er fredag i morgen!
Oppstykket dag på jobb i dag, skal ut i lunsjen for et lite seminar og tilhørende matbit. Interessant tema, så satser på at det blir bra. Tilbake til en time eller to jobbing, og så er det frisk luft som står på planen. Resten av kvelden? Sofaen tror jeg... :nigo:

Kjempekoselig kveld i går, med besøk av tre gode venninner. Serverte kyllingsalat og baguett, og virket som om det ble godt mottatt :jepp: Kantet i seng rett over kl 22 - trøtt som en sokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Flott tur i frisk luft i går, men guri så tungt! At det er mulig å få dyttet inn så mange tunge oppoverbakker på en drøyt 4km lang tur... :sjokkert: Beina er helt møre i dag, men veldig god følelse det. Resten av kvelden gikk etter planen i går - :veslejenta:  Deilig!

Gleder meg til kino og middag i kveld, koselig med sosialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Jerle skrev:

Fredag! :hoppe:

Jeg tenker hver fredag at helgen ikke kunne kommet på et bedre tidspunkt. Samme i dag. ;) 

Ja! Det er jo FREDAG! :strix:

Og du har helt rett - fredagen kommer akkurat når det trengs som mest :jepp:
(men jeg tror ikke vi hadde klaget så veldig om den kom en dag eller to tidligere heller. Eller at helgen varte en dag eller to lengre... :sjenert: )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Ja! Det er jo FREDAG! :strix:

Og du har helt rett - fredagen kommer akkurat når det trengs som mest :jepp:
(men jeg tror ikke vi hadde klaget så veldig om den kom en dag eller to tidligere heller. Eller at helgen varte en dag eller to lengre... :sjenert: )

 

Nei det hadde jeg nok ikke klaget så mye på. :fnise: (Har jo nedtelling til jeg skal ha fri en uke i høstferien, den kommer sikkert på helt riktig tidspunkt den også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Mårnings!
Fin helg ligger bak oss, og ny uke er i gang. Vil ha flere slike helger altså! :hoppe:

Fredag sosialt, kino og mat med en fin gjeng fra jobb. Landa i senga med et smil om munnen - godt fornøyd. Lørdag tok jeg en lang skogstur på egenhånd, spiste blåbær og nøt varmt og fint høstvær. SÅ deilig! Over 8 km i god modus - rent hæppi! Inntok kosebuksa etterpå, og tok turen til bestisen for kjas og avslapning. Tipp topp! I går ble det ny skogstur sammen med ei venninne, og på ny over 8 km i nydelig høstvær. For en september vi har hatt! Hjem og dusje litt og få på meg litt brukanes tøy, og så til byen for å møte Sauen. Godt selskap, god mat og god film - perfekt avslutning på helga :jepp:

:strix:

Satser på spinning i ettermiddag, men småspent på hva beina synes om akkurat det. Litt møre gitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse frustrasjon på jobb i går, men ser ut til at jeg har fått løst problemet i dag, og kjenner det gjør godt. Alltid godt når ting går i boks! Og gjorde godt med en intervallspinning i går, fikk ut litt grums fra hodet. Man orker ikke tenke så mye når pulsen nærmer seg 95% av makspuls :opplyser: Kan være en fin ting!

I dag skal jeg spise middag med mine foreldre, de kommer bortover en liten tur. Ellers ingen store planer, bør tenke på noe husarbeid snart, men vi  får se. :sjenert: I morgen kanskje?

Ellers kom det epost om at en aldri så liten forhåndsbestilling blir sendt ut og ankommer i løpet av en dag eller tre :lur: En aldri så liten biografi som heter Born To Run kanskje? :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Ellers kom det epost om at en aldri så liten forhåndsbestilling blir sendt ut og ankommer i løpet av en dag eller tre :lur: En aldri så liten biografi som heter Born To Run kanskje? :strix:

Skal du virkelig lese den??? Det hadde jeg aldri trodd. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Det hadde jeg overhodet ikke trodd,  at den står på din leseplan i høst :fnise:

Nei, der sjokkerer jeg meg selv også faktisk.

25 minutter siden, Jerle skrev:

Skal du virkelig lese den??? Det hadde jeg aldri trodd. :daane:

Var redd jeg kunne skuffe noen her ja...
Forfatteren er jo en ukjent skikkelse, så regner med at de aller fleste ikke aner hvem eller hva jeg snakker om. Og da er også skepsisen normalt stor...

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bok lå i postkassa :strix:

Men blir dårlig med lesing i dag... Snart treffe mine foreldre, og senere må jeg på jobb igjen. Trolig blir det ganske sent i kveld, og så må jeg ekstra tidlig på'n igjen i morra. Argh! :murvegg: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trøttheten begynner å gjøre seg gjeldende etter at jeg startet arbeidsdagen 06 i dag. Vekkerklokka ringte 05:20, kjenner det er i tidligste laget altså! :natti: Spesielt etter at jeg jobbet i går kveld også, og selv om det ikke ble så sent, så har jeg nok ikke sovet nok timer eller tungt nok til å bli utsovet. Jaja, satser på tidlig i seng i kveld, og 20 minutter lengre søvn i morgen tidlig :jepp:Jobbingen har heldigvis gått greit, både i går kveld og i morges. Veldig glad når ting går som man planlegger og ønsker! Men begynner visst å bli sulten, har ikke spist ennå... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Spørsmål fra kollega: "Kan du fikse problem 1 hos bruker A? Det er noe treghet i systemet hos vedkommende som vi må forsøke å bli kvitt."

Fuggel'n gjør som hun blir bedt om, strålende fornøyd med egen innsats. Det går noen minutter, så sukker min kollega: "Det går fremdeles like tregt hos bruker A, jeg skjønner ikke det?"

Fuggel'n stusser... "Sa du bruker A? Men jeg fikset hos bruker B, var det jeg hørte deg si i stad..." (begge navnene begynner på samme bokstav og ved litt mumlig KAN de muligens forveksles, men det burde ikke vært mulig...).

Kollega flirer og kommenterer tørt at det kanskje ikke er så rart det ikke fungerte hos bruker A...

Fuggel'n konkluderer med at man kanskje ikke er så våken allikevel, og krysser fingrene for at det ikke gir noen store konsekvenser hos bruker B (som er helt uvitende). Men NÅ har jeg fikset hos bruker A også :ler:

 

Endret av Roadrunner
skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#hormoner #ustabil #sippeguri

Måtte sende lang forklaring til sjefen etter en heller ustabil telefonsamtale (han forsøkte å ringe tilbake etter jobb, ingen vits, var ikke tilsnakkanes...), fikk fine ord tilbake og mer tårer trillet. Jau, I'll be back... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kose:

Sånne dager er skikkelige ugreie.  Av og til renner det litt over på upraktiske tidspunkt,  man har ikke nødvendigvis så stor kontroll på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll er det dårlig med gitt. Han takket så mye for meldingen da, er jo gjerne godt å vite. Nei, han har ikke såret meg dypt eller vært urimelig. Det er bare fuggel'n som ikke virker :sukk: 

Snart besøke venninne, så lande i senga. 

TGIF i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, det går :kaffekopp:

Skal komme meg gjennom dagen på et vis, og så skal jeg prøve å komme meg avsted litt før i dag .Så kanskje jeg rekker det før jeg klasker i kjellergulvet. Men foreløpig henger jeg sammen, og tar time for time.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...