Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

1 time siden, Roadrunner skrev:

Booket middag og kino med Sauen til søndag - blir koselig! :strix:

Tre kinobesøk på ei drøy uke på fuggel'n - så avgjort mot normalt! Men klager ikke!

:strix: Gledemisunnelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gode nyheter fra mams, kne nr 2 skal opereres neste uke :strix: 

Krysser fingrene hardt og lenge for at denne operasjonen blir like vellykket som første operasjon, da er det virkelig bare fryd og glede. Mams er i alle fall utrolig happy, og forhåpentligvis er hun snart kvitt det meste av smerter. :hoppe:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mest effektive metode er å invitere gjester - i de mest alvorlige tilfellene mamma.  Da blir det virkelig fart på husarbeidet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, Daria skrev:

14 000? Det er jo en start... :filer:

:fnise:

 

Setter stor pris på engasjementet og at du deltar aktivt i feiringen. :jepp:

At du har passert 44.000 innlegg :daane: trenger vi ikke henge oss opp i når jeg feirer mine 14.000 :opplyser: 

Dessuten har jeg byttet bruker en gang... :sjenert: (som om det ville betydd noe som helst mot skravlebøtta Daria). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt det å ha flest mulig innlegg på KG egentlig er en god ting kan sikkert diskuteres :ler: Jeg skylder på min isolerte tilværelse på den ytterste nøgne ø - det la et grunnlag jeg aldri kan unnslippe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Takk Skravla! Ble en solid feiring i går... :sjenert:

Vi skriver midtuke, heimen er ryddet og i ettermiddag venter gjester. Blir koselig! Har en plan om å lage kyllingsalat, men ellers blir det veldig enkelt og greit tror jeg. Viktigste er jo det sosiale, og få skravlet litt :jepp:

Plutselig masse planer kommende helg også - rett og slett stas :hoppe: Kino og middag ute på fredag (med jobb), besøke bestisen lørdag og på søndag er det middag og kino med Sauen :bolledeig: Liker fine, sosiale helger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Daria skrev:

Min mest effektive metode er å invitere gjester - i de mest alvorlige tilfellene mamma.  Da blir det virkelig fart på husarbeidet :ler:

For meg er det ubrukelig å invitere mamma, svigermor der i mot... :fnise: 

12 timer siden, Roadrunner skrev:

Rundet 14.000 innlegg på KG - check! 

:bolledeig::hoppendeglad::hoppe: 

Feirer helt selv...

Juhu! Det er ikke verst. Grattis! :hoppe: 

10 timer siden, Daria skrev:

Hvorvidt det å ha flest mulig innlegg på KG egentlig er en god ting kan sikkert diskuteres :ler: Jeg skylder på min isolerte tilværelse på den ytterste nøgne ø - det la et grunnlag jeg aldri kan unnslippe...

He, he hadde nesten glemt at du bodde på den nøgne ø. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen. :kaffekopp:  Høres ut som det står bra til i Fuggelreiret. :jepp:  

13 timer siden, Roadrunner skrev:

Rundet 14.000 innlegg på KG - check! 

:bolledeig::hoppendeglad::hoppe: 

Feirer helt selv...

Beklager at jeg kom for sent til festen. Men noen var opptatt med å glo på mannfolk i går ettermiddag/kveld.... :sjenert:  Men tar en :skaal: for deg nå jeg. :fnise:  

1 time siden, Roadrunner skrev:

Plutselig masse planer kommende helg også - rett og slett stas :hoppe: Kino og middag ute på fredag (med jobb), besøke bestisen lørdag og på søndag er det middag og kino med Sauen :bolledeig: Liker fine, sosiale helger!

Gleder meg vilt til søndag. :strix: Og det blir i grunnen ei veldig fin helg for meg og. Scrappetreff med ei venninne på fredag, konsert med en malankolsk og humoristisk bergenser lørdag og date med Fuggel'n søndag. :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har jeg også tenkt å få med meg - selv om jeg allerede har vært på kino i år :fnise: I fjor var jeg ikke på kino i det hele tatt... Men hvilke andre står på ukas program?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...