Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

 

22 minutter siden, Skravla skrev:

Dro hje igjen mandag og har siden stort sett sovet. Feber er kjipe greier. Er hjemme i dag også bare for å være sikker. Sto opp og dusjet og var utslitt etterpå så formen er ikke helt som den skal. 

Fortsatt god bedring, Skravla!

Feber er virkelig noe herk. Men kroppen må vel finne på NOE for å bli hørt når den trenger hvile.

8 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Frisk Sau og frisk Turbo ønsker god bedring til alle de syke. :klemmer: 

:kaffekopp::kaffekopp::kaffekopp:  :catmilk:  

Godt det er noen friske og raske innom her :jepp:

Håper det blir en bra midtuke i fjøset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Roadrunner skrev:

Håper det hjelper med noen rolige dager hjemme og at formen snart er bra igjen! Lenge sykemeldt? :klem:
Rart med det, men er mye enklere å si hva andre skal gjøre, enn å gjøre det samme selv.. :sjenert:

Alt er så mye klarere når man ser det utenfra. Det er dette med gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør... Er sykemeldt en uke i første omgang, med nye legetime siste sykemeldingsdag. Smart lege - Er du ikke bedre, vil jeg at du skal komme tilbake. Forresten, jeg vil du skal komme uansett, jeg setter opp en time med det samme. Ingen mulighet til å vri seg unna med dårlige unnskyldninger her, altså :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe er jo at "dårlig samvittighet" kommer hver gang jeg våknet. Dagen i dag blir jo et hvileskjær. Ikke så utrolig sliten men ikke helt i form. Kunne sikkert klart å gå på jobb osv......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så hadde du kommet deg på jobb bare for å plutselig oppdage at du ikke klarte det likevel, og nå har vi jo lært hvordan det går... *sitter på min høye, om enn nokså svimle, hest med helsesøster, to leger og en ambulanse i ryggen og preker moral*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Alt er så mye klarere når man ser det utenfra. Det er dette med gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør... Er sykemeldt en uke i første omgang, med nye legetime siste sykemeldingsdag. Smart lege - Er du ikke bedre, vil jeg at du skal komme tilbake. Forresten, jeg vil du skal komme uansett, jeg setter opp en time med det samme. Ingen mulighet til å vri seg unna med dårlige unnskyldninger her, altså :ler: 

Greit med god oppfølging i alle fall, spesielt når det ikke er tydelig hva som er galt. Håper de finner ut av noe, og ikke minst at du blir bedre!

14 minutter siden, Skravla skrev:

Det kjipe er jo at "dårlig samvittighet" kommer hver gang jeg våknet. Dagen i dag blir jo et hvileskjær. Ikke så utrolig sliten men ikke helt i form. Kunne sikkert klart å gå på jobb osv......

Kjenner til det. Men erfaringen tilsier at når du er tilnærmet utslitt etter en dusj, så kan det være lurt å holde seg hjemme og lade litt batterier.

3 minutter siden, Daria skrev:

Eller så hadde du kommet deg på jobb bare for å plutselig oppdage at du ikke klarte det likevel, og nå har vi jo lært hvordan det går... *sitter på min høye, om enn nokså svimle, hest med helsesøster, to leger og en ambulanse i ryggen og preker moral*

:ler: 
Moralens vokter på en høy, svimmel hest - lover bra!

Her er det bare kolstendenser og litt redusert almenntilstand. Men man fungerer ganske bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Daria skrev:

Melder meg på i dårlig form-klubben, selv om jeg styrer unna forkjølelse og tilliggende herligheter. Sykemelding har jeg også fått, så jeg slipper alle samvittighetskvalene. Man vet jo hva man burde gjøre - og ikke minst hva man ville oppfordret andre i samme situasjon å gjøre - men det er jo så lett å tenke at "Jeg klarer jo sikkert noen timer...". Fikk et par alvorsord om det der fra helsesøster (lite påaktet frynsegode ved å jobbe på skole - helsepersonell lett tilgjengelig) i går.

Det er litt lettere å se slikt for andre... fornuft forsvinner gjerne ved egen helse.

God bedring!! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Roadrunner skrev:

:ler: 
Moralens vokter på en høy, svimmel hest - lover bra!

Noe må jeg jo få ut av dette - om ikke annet å være et skrekkens eksempel :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Daria skrev:

Noe må jeg jo få ut av dette - om ikke annet å være et skrekkens eksempel :ler: 

Definitivt! :ler:

Fått noe hint om hva det kan være og hvorfor? Hesten fremdeles svimmel? Hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Jerle skrev:

Fredag! :hoppe: Ha en god helg :) 

Tusen takk, Jerle!

Riktig god helg til deg også :klem:

Inne i siste timen nå - SÅ godt! Hjem og slappe av litt, spise litt og lade opp til kino og venninneskravlings. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Jerle skrev:

Siste timen her også.... har nedtelling med å oppdatere meg på KG. :sjenert: Hvilken kino står på planen da?

Premiere på Bridget Jones' Baby i dag - blir moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Mårnings!
Mandag og ny uke - vi er godt inne i siste halvdel av september. Snart oktober! :daane:
Fantastisk vær forrige uke, og heldigvis slo det til i helgen også. Deilig!
Fredag var det kinodate med ei venninne, lo oss gjennom Bridget Jones og hadde en fin tur på kafe etterpå. Koselig!

Lørdagen startet med en treningsøkt før bysleng og et par kafebesøk. Utelunsj i gågata i deilig, varm høstsol - helt topp! :strix: Hjem utpå ettermiddagen til litt mat og småpusling, før ei venninne kom og vi tok en lang rusletur før sola gikk ned. Balsam for kropp og sjel - gjorde godt! Hjem til sofakjas etterpå, før hun dro hjem og jeg etterhvert kom meg i seng. I går fikk jeg vasket sengetøy og hengt det ut i solen, før jeg dro på spinning. Gikk litt trått med beina i går, så ble smått rolig time, men tenker som så at alt er bedre enn ingenting. Hjem til god bok og avslapning på terrassen, mer avslapning på sofaen, før dusj og epilering og til slutt ble soltørka sengetøy lagt på senga. Luksus!

Trøtt og fremdeles småforkjøla fuggel i dag, men har booket spinning senere og satser på en bra økt. :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen. :kaffekopp: 

Hvordan gikk gårsdagens spinning? Oppførte skrotten seg fint? 

God morgen!

Næh, skrotten var ikke helt med på notene i går gitt. Gikk fra jobb med lett  hodepine, tok et par paracet da jeg kom hjem, men det hjalp visst ikke stort. Men dro meg på spinning, og startet veldig rolig (med ørepropper for å dempe støyen musikken). Det gikk heldigvis bedre etterhvert, så kom meg i mål, og med et hode som var litt mer samarbeidsvillig mot slutten av timen. Rett hjem til ca halvannen times overtidsjobbing fra sofakroken, så gikk i ett i går gitt. Rask dusj og kante i seng, vips var mandagen over.

I dag blir det rengjøring og rydding, får besøk av tre venninner i morgen. Blir koselig! Torsdag er det tid for friluft og fredag er det kino med en solid gjeng fra jobb. Stas!

Men først er det tirsdag... Var helt zombie-trøtt i går, håper på bedre dag i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Booket middag og kino med Sauen til søndag - blir koselig! :strix:

Tre kinobesøk på ei drøy uke på fuggel'n - så avgjort mot normalt! Men klager ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...