Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Og ellers er alt vel? Du føler du har taket på dette med tid og varighet og sånt? Kalenderen er i rute og har de vanlige 12 månedene og 18-31 dagene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Daria skrev:

Og ellers er alt vel? Du føler du har taket på dette med tid og varighet og sånt? Kalenderen er i rute og har de vanlige 12 månedene og 18-31 dagene?

Dette forklarte mye.. 18 dager i en måned?? :daane: Ikke rart tida går fort!

Joda, alt vel her :jepp:
Er veldig glad for at Hotels.com og SAS har sider/apper som holder oversikt over livet mitt for tida...

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, oppdatering av KG midt i kjernetida? :daane:
Sånt er da ikke lov? Burde ikke oppdateringer gjøres midt på natta eller på sene kvelden? Sånn som vi andre må gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Roadrunner skrev:

Dette forklarte mye.. 18 dager i en måned?? :daane: Ikke rart tida går fort!

Joda, alt vel her :jepp:
Er veldig glad for at Hotels.com og SAS har sider/apper som holder oversikt over livet mitt for tida...

Pokker, jeg så det mens jeg skrev og tenkte at jeg måtte rette det 1-tallet, jeg skulle bare skrive ferdig setningen først... :klaske: 

Så omtenksomt av dem å holde oversikt for deg :fnise: 

12 minutter siden, Roadrunner skrev:

Men altså, oppdatering av KG midt i kjernetida? :daane:
Sånt er da ikke lov? Burde ikke oppdateringer gjøres midt på natta eller på sene kvelden? Sånn som vi andre må gjøre...

Det lurte jeg på også - alle oppdateringer hos oss skjer jo utenom vanlig arbeidstid. Skjønt, formiddagen er kanskje ikke det mest travle tidspunktet på KG, egentlig :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet vel alt om hvordan det føles, bare få dager siden din bok "herjet" som Populær post :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mistenker at det at boka mi ble så populær, gjorde at hele KG gikk ned, og derfor måtte de oppgradere med mer kraft i bakkant, for å ta unna... :sjenert:
Hvorfor skulle de ellers ta ned KG når jeg ENDELIG nådde toppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min feil?

Jammen... Det er da KG sin feil at de ikke har ressurser til å ta unna min plutselig så ÜBER-populære tråd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmpf...

Jaja, jeg kan i det minste trøste meg med at boka mi var populær den dagen fotballfrua annonserte sin andre graviditet. Det er vel NOE vel? :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun gravid? Og så har ingen i twitterfeeden min kommentert det ennå? Jeg følger åpenbart de riktige folkene :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...