Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

God morgen!
Heldigvis ikke så  langt mellom fredagene - vips var vi der igjen! Herlig!
Var helt komatrøtt i går, men tror det er litt bedre i dag. Foreløpig i alle fall. Ble sent i går, så mistenker at jeg kommer til å kjenne det utover dagen :natti:
Kveldens opprinnelige planer ble avlyst, så jeg mistenker at det i stedet blir en date med støvsuger, vaskemaskin og sofa. Trengs i grunn alle tre :jepp:
God treningsøkt i går, og regner med litt mørbankede muskler etterhvert. Ikke helt feil det, godt å kjenne at skrotten har blitt brukt litt. Satser på litt trening i helga også, må bare kjøre på når jeg er sånn tålig i rute. Et par lange dager uten trening denne uka, og det samme gjentar seg neste uke, så er greit å få trent når man har anledning. :trene:

Bør vel også få litt oversikt over solkrem, myggspray, valuta, solbriller og sommerklær? :lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sommerklær? Solkrem? :klo: Man trenger da ikke det i dette været :sno:  

Skrevet

Solkrem? Skal du ut å reise eller? Hakke jeg hørt noe om! :snurt: 

Skrevet

Mårnings!
Mandag og ny uke :opplyser:

Ute regner det sidelengs og inne startet dagen med systemfeil, men tror vi er operative igjen nå. Så da gjenstår bare været :regn: Var vel meldt store nedbørsmengder her i dag, så glad jeg holder meg innendørs og har snill bil til og fra jobb :jepp:

Fin helg, kort oppsummert:
Fredag: en kjapp tur innom butikken på vei hjem fra jobb, så rolig kveld i sofaen. Burde gjort både det ene og det andre, men orket rett og slett ikke. Godt å slappe av!
Lørdag: spinning kl 10:15, etterfulgt av en halvtime på tredemølle før dusj og bytur. Koselig med venninneskravling på kafè. Innom kjøpesenteret på vei hjem, og var flink da jeg kom hjem og fikk gjort litt husarbeid. Landet til slutt i sofaen, med deilig biffmiddag på bordet og strikketøy i fanget.
Søndag: lang treningsøkt (over 2 timer), etterfulgt av litt huslige sysler hjemme (ryddet i klesskapet og ferdigstilte et strikkeprosjekt), før venninnebesøk en liten time og ellers sofatid.
Men burde ikke helgen ha flere dager? Den går jo altfor fort! :sukk:

I dag er det spinningplaner, i morgen er det sosialt liv på planen, onsdag er det venninnekveld og torsdag satser jeg på trening igjen. Fredag får jeg trolig besøk, og lørdag blir det bysleng på formiddagen. :bond:

Godt det snart er ferie :lur:
:strix:

Skrevet

God morgen. :kaffekopp: 

Det ferdigstilte strikkeprosjektet ble veldig fint. :tommel: Kunne godt tenke meg et sånt. Men innser at det ikke ville sett særlig lekkert ut på meg (må ned minst 15 kg før noe sånt ville vært aktuelt). Dessuten er ikke sånne strikkaplagg tingen for en sau i sin beste overgangsalder. *svett*   

Skrevet

:natti:

Skikkelig blåmandag på jobb i dag, hovedsystemet på jobb har slått seg skikkelig vrangt. Heldigvis har jeg en sjef med småsyk humor og masse godt humør, så dagen har i grunn ikke vært så verst allikevel. Kunne vært en skikkelig pytondag - men litt latter hjelper utrolig godt! :fnise:
Hjemme en drøy time i ettermiddag, før jeg tok en liten tur i solarium før ei god treningsøkt. Akkurat sett gårsdagens episode Modus, samtidig som det overtidsjobbes litt fra sofakroken. Får ta en liten økt i morgen tidlig også, før jeg farer til jobb. Jaja, må man så må man. Får trøste meg med at det nærmer seg ferie :nigo:

Skrevet

Litt overtidsjobbing før ferie høres ikke så dumt ut i mine ører. Litt ekstra penger kommer sikkert godt med nå... :nigo: 

God morgen, forresten. :kaffekopp:  Håper hovedsystemet oppfører seg bedre i dag... 

Skrevet

:natti:

God morgen! Eller...
Trøttheten når nye høyder her, sover så utrolig dårlig denne uka. Og er nå skikkelig lei av å våkne på natta, ligge og vri meg, se på klokka og styre rundt. Jeg trenger søvn! :pls: Er jo helt vrak her... :natti:

Litt hektisk ettermiddag i går, med litt jobbing som ikke gikk helt på skinner. Men kom meg på venninnekveld til slutt, litt sent men godt. Koselig å se jentene igjen, skravle og slappe av. I dag er planen styrketrening og litt rydding, og tidlig senga. I morgen kommer mine foreldre en liten tur, og lørdag skal vipper og bryn justeres, før bysleng og kafetur med venninner. Og så er det bare å cruise inn mot ferie :strix:

Skrevet

:bolledeig:

Slett ikke verst - selv om jeg har savnet kanalene fascinerende lite. Henger vel sammen med at det har gått i ett de siste to ukene tenker jeg. Men nå er det rom for avslapning i helga :jepp:

Jobb i dag? Kort oppsummert:
:kaklehone::murvegg::kaklehone:

Skrevet (endret)

God F R E D A G ! ! !

Vrakfuggel er innom mellom slagene og krysser fingrene for en bra dag i dag. Sovet litt bedre i natt, men ble sent i går og generelt underskudd fra hele uka merkes godt nå. Trøtt ja! :natti:

Håper vaset på jobb ordner seg i dag, så jeg slipper en helg med sporadisk jobbing. Er ikke helt klar for det nå kjenner jeg :pls: Men uansett nærmer det seg fri og ferie - så får bare holde ut :jepp:

Noen helgeplaner?

Endret av Roadrunner
Feil på smiley
Skrevet

Håper du får løst flokene på jobb i dag. :jepp: 

Her går store deler av helga med til et arrangement i kirka. Gleder meg. :jepp: 

Skrevet

Trøtt vet jeg ingenting om, mvh ble nesten med toget videre...

Helgeplaner? Tja, det er jo en ny fin Oslo-musikal som har gått i fire uker og som jeg bare har sett to ganger, det skal man nok gjøre noe med...

Skrevet

Høres ut som om dere skal være både sosiale og kulturelle begge to - ikke verst!

Jeg får besøk av mine foreldre i ettermiddag, skal ordne litt ærend og kjase litt. I morgen har jeg time til bryn/vipper i byen, før kafesleng med venninne. Ellers planer om litt trening, husarbeid og avslapning. Begynne litt med pakking også tenker jeg, mistenker at starten på neste uke kommer til å gå i ett. Og vips... :sol:

Skrevet

Er trekkfuggel'n i rute til avreise? 

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke hva som er avreisedato - det er jo veldig snart. På tide å begynne å pakke, faktisk...

Skrevet
2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Er trekkfuggel'n i rute til avreise? 

Trekkfuglen er IKKE i rute :bond:
:kaklehone: Skjønner ikke hvor dagene har blitt av, det er da vitterlig atlfor få dager igjen? :klo: Var ikke flink nok i helgen til å gjøre ting jeg burde gjort, og nå ser jeg at endel faktisk ikke blir gjort. Prioriterer litt annet, og så satser vi på at det blir bra til slutt uansett. Men kjenner denne uka kom litt brått på! Spesielt etter den uka som var forrige uke på jobb - med armer og bein i alle retninger fra mandag morgen til fredag ettermiddag. :sukk:

1 time siden, Daria skrev:

Nå måtte jeg sjekke hva som er avreisedato - det er jo veldig snart. På tide å begynne å pakke, faktisk...

Pakke? Er ikke det noe som gjøres siste kvelden? :klo:
Har en plan om å få vasket litt klær i ettermiddag, og kanskje åpne kofferten så den er klar (tok den frem i går, men den står fremdeles lukket og i ro der jeg satte den fra meg). Kanskje finne frem et par plagg også? Sko er det verre med... Men nå blir det som det blir :jepp: Har liksom en plan om spinning også, trening er jo aldri feil... :sjenert:

Men jeg hadde ikke bestilt "tantebesøk" denne uka :murvegg:

:trist:

Noe herk er det! Men får bare ta det som det er, og håpe at det går fort over...

Skrevet

Pakking er absolutt en kvelden-før-aktivitet i min bok, men det hender jeg oppdager at andre faktisk begynner flere dager i forveien...

Skrevet

Fikk trent i går, vasket en maskin klær, funnet frem pass og diverse reiseting, samt kjøpt litt solkrem og slikt. Fremdeles ikke pakket, men noe må jeg jo gjøre i kveld også? :sjenert:

Litt usikker på om det blir trening i ettermiddag, eller om det bare blir stress - får se litt utover dagen tenker jeg.

Skrevet

Kanskje greit å prioritere reiseplanlegging? Det tar gjerne litt lengre tid enn man tror...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...