Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Daria skrev:

Nei,  altså, bare fordi vi bestilte bord til nyttårsaften i november -året før...? :fnise:

Nettopp! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Torsdag - det går endelig mot helg igjen! Vært ei lang uke dette, er noe herk når man ligger minst en dag foran.. Men tror jeg har klart å kalibrere den interne kalenderen nå, slik at vi er nogenlunde i sync.

Fin tirsdagskveld i venninnebursdag, og bra spinningøkt i går. I dag er det sosialt med jobb (gleder meg til goood mat!) og vips er det fredag og helg :strix: Jeg er SÅ klar! (alltid). Planene ser ut til å endre seg litt fra dag til dag, og når jeg trodde det meste var spikret, så blir det endringer igjen. Så nå har jeg avlyst lørdagsplanen, ble bare styr. Like greit tror jeg.

Litt dårlig søvn i natt på grunn av all vinden, men ellers det meste bra tror jeg.

Ønsker en fin dag i øvrige strøk, både øst og vest, innland og kyst (var veldig fristet til å skrive utland nå gitt :fnise: )

Ja, forresten - neste vinters tur er booket :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Ja, forresten - neste vinters tur er booket :nordvesta:

Og...? Minner om opplysningsplikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Og...? Minner om opplysningsplikt...

Skal fyre avsted en liten PM etterhvert :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM sendt!

Og stuptrøtt fuggel ønsker riktig god fredag i boka! :kaffekopp::natti::kaffekopp:

Veldig hyggelig kveld i går, og kjempegod mat, og dermed supertrøtt fuggel i dag som fremdeles er mett.. Lengter hjem til joggebuksa og sofaen, og tror jeg vet hva kveldens planer blir :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:
Mårnings!
Her lades det opp til lang dag, regner med det blir 12-13 timer på jobb idag... Jau! Skrotten er småstøl etter treninga i går, og regner med det bare blir morsommere og morsommere utover dagen. Men siden det ikke blir trening i dag, så benyttet jeg sjansen til å ta en dobbeltime i går :trene: Og så ble det en aldri så liten rusletur i finværet etterpå. Deilig! Resten av søndagen ble tilbragt i sofakroken, med strikketøy og fjernkontroll innen rekkevidde. :jepp:

Tror ikke jeg har så store planer for resten av uka, så satser på flere gode treningsøkter og litt sosialt. Bare komme gjennom mandagen og tirsdagen først, så satser jeg på at resten skal gå greit.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i grunn veldig mye flinkere enn meg. :opplyser:

Greit vi har hatt snøfall og mildvær hele helgen, noe som ikke gjør at du har så lyst ut.(snø er ikke noe som ligger her, det er sørpe etter 10 min) Men jeg skulle likevel ut og trimme i løpet av helgen, det var opplest og vedtatt. Men nei da, jeg fant minst 10 unnskyldninger for å la være og plutselig var det leggetid søndag. :sjenert:

 

Ha en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Jerle skrev:

Du er i grunn veldig mye flinkere enn meg. :opplyser:

Greit vi har hatt snøfall og mildvær hele helgen, noe som ikke gjør at du har så lyst ut.(snø er ikke noe som ligger her, det er sørpe etter 10 min) Men jeg skulle likevel ut og trimme i løpet av helgen, det var opplest og vedtatt. Men nei da, jeg fant minst 10 unnskyldninger for å la være og plutselig var det leggetid søndag. :sjenert:

 

Ha en fin uke!

:ler:

Høres veldig kjent ut!

Her våknet jeg til 1 cm snø lørdag morgen, og bare :sjokkert: WHAT? Jammen... Den vanlige helgeturen utgikk med andre ord (jeg er glad i en fungerende skrott, og har ingen planer om gips og spetakkel), og siden jeg var for sent ute til spinninga var det bare å dra seg en tur i helsestudio. Var liksom ikke noe alternativ for min del i helga, så unnskyldningene forsøkte seg ikke en gang. De bare tidde og lot meg holde på :fnise: Må bare glede meg over treningsvilje og motivasjon så lenge den er her, for det går garantert i bølgedaler :sjenert: Men akkurat nå er det bare moro, og jeg leter i programmet for å se hvilke timer jeg kan booke. Spinne i morgen kanskje? Og selvfølgelig den faste timen på onsdag (favorittinstruktør) og kanskje litt styrke på torsdag? :klo: Joda, det er gode treningstider hos fuggel'n! Hjelper LITT med ny pulsklokke også, må innrømme det. Moro å se hvordan dagene blir - i går kom jeg i mål på over 330% av aktivitetsmålet for dagen :fnise: Og forrige uke sett under ett: ca 170% i snitt per dag - noen dager rundt 50% og noen dager godt over 200%. Me like!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Midtuke! :hoppe:

Skrotten er ikke lenger så støl etter søndagen, bare litt sliten etter gårsdagens intense intervalløkt. Men spinningsliten er bra :jepp: Og planen er ny intervalløkt i dag, og ny runde styrketrening i morgen. :trene: Ingen grunn til å legge seg nedpå nå - må bare nyte treningsmotivasjon og at skrotten orker og har lyst. Men timen i går altså - wow! Den var seig!

Ellers ikke så fryktelig mye spennende å fortelle fra denne kanten tror jeg. Overtidsjobbinga på mandag gikk greit, ble 14 timer og småsliten fuggel. På'n igjen ekstra tidlig i går, så ble en time overtid i går også. Men nå satser jeg på at alt har normalisert seg litt igjen. Godt for alt som er gjort, og godt når man er tilbake i normalt gjenge igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det fredag :bolledeig:

Hipp hurra og falleri fallera :fnise:

Trøtt fuggel i dag, selv om jeg trodde jeg sov ganske bra i natt. Hmm... Jaja, satser på at det går seg til. Skal nok holde ut :jepp: 

Ellers begynner det å rykke litt i konsertfoten, men det er ikke så mye nytt å fortelle dessverre. Lever på live-opptak fra sommerens moro, og krysser fingrene for at det blir noe mer moro etterhvert. Mistenker vel at det kan ta litt tid, er vel ikke gjort i en håndvending :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Joda, jeg kjenner godt på kroppen hvorfor jeg pleier å booke en ferietur på denne årstiden. Er tunge timer på jobb om dagen, og humøret kunne vel absolutt vært bedre. Hjelper ikke så skrekkelig mye å vite at det er tur i sikte om drøye 370 dager, det er jo leeeenge til. Men vinteren begynner å bli booket i helgene, og det ser visst dårlig ut for tur i år. Og vi er ikke ferdige med januar en gang! Jeg trenger ferie - NÅ! :pls: Men men, ikke så mye å gjøre annet enn å ta en dag av gangen, og forsøke å ikke dvele ved nedstemthet og oppgitthet. Og fokusere på det man KAN gjøre, nemlig trene, få litt dagslys og frisk luft i helgene, og forsøke å booket litt sosialt innimellom. Det siste er faktisk en utfordring, nedstemt og tiltaksløs gjør sosialt initiativ til en hel jobb... Jau!

Men det er mandag, og masse ukedager å ta av, så får vel bare gyve løs. Og vi er i alle fall halvveis i dag, lunsjtid hvert øyeblikk :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger litt fri på denne tiden av året også, antar det er derfor ungene har viterferie også. Vi bruker da ofte å ta en 2-4 dagerstur + helg. Skal ikke alltid så mye mer til, før humøret stiger og man lever litt på minnene.

Men nå går det jo heldigvis mot lysere tider, og det merker jeg veldig fra kontoret "mitt" (Snart mitt da ;) )

 

Ha en strålende uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker godt at det går mot lysere tider ja, ettermiddagene har blitt merkbart lengre allerede. Deilig! Er jo en måned siden solsnu nå :hoppe: 

Kom meg gjennom dagen i går, og hjem til restemiddag og litt sofa, før intervallspinning. Møre bein og fornøyd pulsklokke, gjør godt! En god dusj da jeg kom hjem, og så lande på sofaen med litt friske bær, en appelsin og litt underholdning på tv-en. Husarbeid? Njei... :sjenert: En annen dag kanskje?

I dag blir det rusletur med ei venninne, gleder meg! I stedet for å lande i sofaen, forsøker vi å ta skravlingene på rusletur i stedet. Går ikke skrekkelig langt eller veldig fort, men er uansett deilig med frisk luft og litt bevegelse :jepp: 

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

Det er flere som kunne tenkt seg en tur et eller annet sted nå. Men-men, det blir ingen tur noe sted på ei stund for min del. I og med at min tur må gå nordover, så venter jeg til litt senere på vinteren... Enn så lenge er det bare å nyte de solstrålene vi har her sør. :sol:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Halvveis! (nesten)
Fin rusletur i går, godt med skravling og frisk luft. Erfarte dog at pulsklokka med bevegelsessensor/skritteller ikke fungerer så veldig bra når man triller barnevogn... Så i følge pulsklokka satt jeg vel omtrent på sofaen i hele går *hmpf* Men skrittelleren på telefonen var fornøyd, så helt galt er det ikke.

Spinning igjen i dag, og bør vel så smått begynne å gjøre litt i heimen. Trengs! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen :kaffekopp: 

Det er ikke bare hos deg det er behov for å få gjort noe i heimen. Her har det knapt vært gjort noe siden jeg fikk influensa for to uker siden... :flau:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intet gjort i heimen i dag heller, men skrotten har trent skikkelig i det minste. Solid spinningøkt med favorittinstruktøren - herlig! :strix: Endel gammel musikk med a-ha, E-Type, Return, Madonna etc. Moro! :bolledeig: Men guri så slitsomt... Nå er det Luksusfellen mens ansiktsmaske virker, og så blir det en rask dusj før senga. Torsdag i morgen jo! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :kaffekopp: 

11 timer siden, Roadrunner skrev:

Intet gjort i heimen i dag heller, men skrotten har trent skikkelig i det minste. Solid spinningøkt med favorittinstruktøren - herlig! :strix: Endel gammel musikk med a-ha, E-Type, Return, Madonna etc. Moro! :bolledeig: Men guri så slitsomt... Nå er det Luksusfellen mens ansiktsmaske virker, og så blir det en rask dusj før senga. Torsdag i morgen jo! 

Ble verken husarbeid eller trening her... :fnise:  Eneste fornuftige som ble gjort, var at oppvasken ble tatt... Kanskje jeg får gjort litt i ettermiddag... :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Fredag! :bolledeig:

Trøtt fuggel i dag, har hatt ei uke med litt urolig søvn og våknet før vekkerklokka hver morgen (og nei, det er ikke behagelig når det er snakk om en times tid før vekkerklokka - trenger søvnen! :pls: )

Treninga utgikk i går, og tror det var litt fornuftig. Ingen kjente som skulle, og jeg kjente husarbeidet hang over meg. Så da booket jeg av timen, og fikk i stedet gjort litt hjemme. Ikke så mye som jeg burde gjort, men alt er bedre enn ingenting. Slumret litt på sofaen etter middag, var helt kaputt.

Må handle litt etter jobb i dag, og så kommer ei venninne senere til litt skravlings og ferske reker. Blir koselig! Stille og rolig kveld i sofaen, med koselig besøk. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...