Roadrunner Skrevet 28. februar 2017 Forfatter #14841 Skrevet 28. februar 2017 Ganske grått her også, og endte med å gå hjem fra jobb rett før kl 12. Da fungerte ikke hodet i det hele tatt, og feberen skrek etter litt avslapning og horisontal hvile. Så har gjort et par småting jobbmessig siden jeg kom hjem, ellers sløvet på sofaen under pleddet.
Jerle Skrevet 1. mars 2017 #14842 Skrevet 1. mars 2017 På 28.2.2017 den 13.50, Daria skrev: Gå en tur i rolig tempo, så får ryggen litt bevegelse uten at resten blir overanstrengt? Hvertfall hvis du har hakket bedre vær enn vi har... Jeg får i det minste brukt mine fine blomstrede gummitøvler for tiden - vanntett og skikkelig såle er tingen. Tar meg i å lure på om de ble kjøpt mest pga at de var fine blomstrede gummitøvler eller om det var pga at de er vanntett og har skikkelig såle?
Daria Skrevet 1. mars 2017 #14843 Skrevet 1. mars 2017 Altså, jeg trengte gummistøver med litt skikkelig såle, at de i tillegg var lave (bedre å gå til bybruk) og foret talte også til deres fordel. Men det er jo ikke tvil om at blomstene var det avgjørende for at jeg kjøpte akkurat de akkurat da...
Roadrunner Skrevet 1. mars 2017 Forfatter #14844 Skrevet 1. mars 2017 Dagen har blitt tilbragt på sofaen stort sett horisontalt. Mistenker det samme i morra...
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2017 #14845 Skrevet 2. mars 2017 God morgen Håper du føler deg litt bedre i dag. Og mat og kjas utsetter vi til du er frisk igjen.
Roadrunner Skrevet 7. mars 2017 Forfatter #14847 Skrevet 7. mars 2017 Formen er bedre, heldigvis! Var hjemme halve tirsdag, samt onsdag og torsdag forrige uke, men tilbake på jobb fredag. Litt snufsen og forkjøla fremdeles, men feberen har sluppet taket og det hjelper veldig. Helgen gikk som vanlig altfor fort, og nå skriver vi tirsdag. Trøtte-dagen... Vært smått hektisk her, men det nærmer seg lunsj, og det er jo aldri feil. Var en tur på trening i går, altfor lenge siden sist. Godt å komme i gang igjen, men sannelig tungt også. Ikke helt lystbetont kjente jeg, men glad jeg fullførte. Prøve å gjenta suksessen i morgen kanskje? Ellers? Ikke så veldig mye å berette er jeg redd... Dagene humper og går..
Roadrunner Skrevet 9. mars 2017 Forfatter #14848 Skrevet 9. mars 2017 Torsdag - det er jo fredag i morgen jo! Hatt et par fine dager nå, sånn stemnings- og humørmessig og kjenner det er SÅ godt! Tror ikke grubleriene og all nedstemthet og frustrasjon er over, men det er veldig godt å kjenne på lettere og mer positive dager. Tross tidenes spetakkelvær i går, så var det i grunn en veldig fin dag Og jeg fikk dradd skrotten på spinning igjen, og det var skikkelig digg denne gang. Herlig! I dag har dagen i grunn gått i ett, og nå satser jeg på å cruise inn mot arbeidsdagens slutt. Burde vært på trening i ettermiddag også, men kjenner at det ikke blir noe av. I stedet satser jeg på litt klesvask og husarbeid, trengs virkelig. Synes stadig det trengs jeg... Helgen kommer til å gå i ett, med besøk til mine foreldre i morgen ettermiddag/kveld, trening lørdag, mulig kafesleng etter trening og så skal jeg i 50-års dag til ei venninne på kvelden. Søndag? Hviledag tenker jeg... Neste uke forsvinner tre arbeidsdager på kurs, Fuggel'n skal lære ting hun overhodet ikke kan. Blir spennende! Og kjekt med litt variasjon kjenner jeg (og er greit med noe å pynte CV-en med...) Men først, to timer igjen - bare å hive seg rundt
Daria Skrevet 9. mars 2017 #14849 Skrevet 9. mars 2017 Mye bedre med kurs hvor man lærer ting man ikke kan enn kurs i ting man allerede kan - har vært på noen sånne og det føles ganske bortkastet... Hurra for fine dager
Roadrunner Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #14850 Skrevet 10. mars 2017 15 timer siden, Daria skrev: Mye bedre med kurs hvor man lærer ting man ikke kan enn kurs i ting man allerede kan - har vært på noen sånne og det føles ganske bortkastet... Hurra for fine dager Så sant, så sant! Men spent kjenner jeg, hadde ikke vært dumt om jeg hadde en bitteliten formening om hva jeg skal kurses i Jaja, ordner seg nok! Men hos Daria da, hvordan går det med formen?
Daria Skrevet 10. mars 2017 #14851 Skrevet 10. mars 2017 (endret) Formen er ikke så mye å heise flagget for, egentlig... Er tilbake i full sykemelding etter å ha prøvd meg i 20% en stund, når formen ble merkbart dårligere delvis pga forhold på jobben (en kombinasjon av uheldige omstendigheter og dårlige valg fra ledelsen (i følge meg, ledelsen har nok en annen tolkning av saken, selv om de har forståelse for at jeg ser det sånn...) som medførte økt belastning på meg på flere måter) var det egentlig ikke så mye å lure på. Endret 10. mars 2017 av Daria
Roadrunner Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14853 Skrevet 14. mars 2017 Akkurat nå, Skravla skrev: Hurra for deg. Tusen takk, Skravla!
Sauen Shaun Skrevet 14. mars 2017 #14854 Skrevet 14. mars 2017 Gratulerer med dagen verdens beste Fuggel.
Roadrunner Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14855 Skrevet 14. mars 2017 4 minutter siden, Sauen Shaun skrev: Gratulerer med dagen verdens beste Fuggel. Tusen takk, Sauen!
Roadrunner Skrevet 14. mars 2017 Forfatter #14857 Skrevet 14. mars 2017 1 time siden, Daria skrev: Gratuerer! Tusen takk, Daria!
Roadrunner Skrevet 20. mars 2017 Forfatter #14858 Skrevet 20. mars 2017 I'm still alive! Heller hektisk uke forrige uke, dagene bare raste avsted. En liten bursdagsfeiring på tirsdag med besøk av foreldre. Så kurs med jobb mandag til fredag (i hjemtraktene, så ikke noe reising), og husarbeid, handling og klargjøring til besøk på ettermiddagene. Fredag ettermiddag landet ei venninne her, og ble til søndag ettermiddag. Utrolig koselig! Lørdag ordnet vi istand til skikkelig jentekveld, en liten uformell feiring med nære og kjære venner hovedsakelig fra skole- og studietida. Utrolig koselig! Landet i senga nærmere kl 02, med et stort smil om munnen. Ble en rolig dag i går, kjørte gjesten til flyplassen og fikk besøk av ei venninne senere, som hjalp til med middagsrester og kakerester. Koselig! Men fuggel'n er trøtt i dag gitt... Trening i ettermiddag, treffe venninne i morgen, trening onsdag, gåtur torsdag og fjøsbesøk på fredag. Ser ut til at denne uka kommer til å gå unna også gitt. Men først: lunsj!
Daria Skrevet 20. mars 2017 #14859 Skrevet 20. mars 2017 Skulle vel bare mangle at du er litt trøtt etter å ha feiret tre dager til ende...
Sauen Shaun Skrevet 21. mars 2017 #14860 Skrevet 21. mars 2017 På 20.3.2017 den 10.50, Roadrunner skrev: og fjøsbesøk på fredag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå