Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp: 

Litt redusert dagen derpå i dag, ikke hodepine, men bomull i toppen og småuggen i formen. Ikke unormalt etter noen timer med migrene og tilhørende sterke medikamenter. Kjipt, men går jo over :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
12 timer siden, Roadrunner skrev:

De gode forsettene holdt ikke så lenge... 

:veslejenta: Migrene... Paracet har tatt litt, nå har jeg dytta inn litt sterkere saker for å ta selve migrenen. Filler'n! Delvis mørklagt stue, og fuggel'n i horisontalen... Jau! Ny dag i morgen...

Huff da, ikke den beste starten på en arbeidsuke. Håper formen er stigende.

Godt nytt år!! :nordvesta:

Skrevet

Æsj, det var jo en kjip start på nytt år og nye forsetter... :troest: Migrene utløst av mangel på Freia?  Abstinenser?

Skrevet
33 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Æsj, det var jo en kjip start på nytt år og nye forsetter... :troest: Migrene utløst av mangel på Freia?  Abstinenser?

Med tanke på at Fazermint gjør en gjesteopptreden på jobb (og jeg ikke har holdt pailabbene unna), så tror jeg ikke det har noe med abstinenser å gjøre gitt :sjenert:  Ikke godt å si årsak, var vel bare en sånn dag. Feberen kommer og går litt igjen, og forkjølelsen holder stand, så var nok en sum av mye...

Skrevet

Plutselig lunsjtid jo! Litt hektisk dag i dag, men fått gjort endel, og det er jo bra. Formen er omtrent som før, for frisk til å være hjemme, men heller ikke frisk. Jau, ikke så mye å gjøre med, annet enn å ta det for det det er. Rett og slett. Så da gjør jeg nok et forsøk på å komme meg på treningssenteret i dag, og så får jeg heller ta det litt rolig. :jepp: Kroppen må beveges!

Skrevet

Kom meg på spinning og lever ennå! :strix:

Skrevet

Alternativet hadde jo vært litt trist... :fnise: 

Skrevet
7 timer siden, Daria skrev:

Alternativet hadde jo vært litt trist... :fnise: 

Nettopp! Er det rart jeg var happy? :fnise:

I morgen er det fredag! :nordvesta:

Skrevet

Serverer :kaffekopp:  og registrerer at Fuggel'n lever og gleder seg til fredag. :jepp:   Ha en finfin dag. :klem: 

Skrevet
47 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Serverer :kaffekopp:  og registrerer at Fuggel'n lever og gleder seg til fredag. :jepp:   Ha en finfin dag. :klem: 

Takk for :kaffekopp:

Trengs visst det :jepp:

Litt trøtt, litt forkjøla, litt støl ( :sjokkert:  Må være etter litt solid sjauing med tyngre elementer på jobb i går) og psyker meg opp til styrketrening i kveld. Og alltid klar for helg :strix: 

Skrevet

Fredag! :hoppendeglad:

Ingen store planer for kvelden, tror det blir klesvask, ferske reker og fyr på peisen :jepp: 

Treninga gikk bra i går, veldig godt med en skrott som fungerer litt igjen! Sliten skrott, som garantert kommer til å bli støl...

Skrevet

God morgen! :kaffekopp:

:natti: Trøtt fuggel i dag, ble litt sent i går og litt urolig søvn i natt. Jaja, kan vel sove når jeg blir gammel...

Fin helg er over, og gikk som vanlig altfor fort. Fredag snublet jeg innom senteret og fikk samtidig vasket bilen. Og kom ut igjen med ny pulsklokke... :sjenert: Skulle jo bare ha nytt pulsbelte til den gamle klokka... Men så ble det liksom plutselig ny klokke, som jeg fikk ganske god pris på, og det pulsbeltet jeg EGENTLIG skulle ha, det fulgte med den nye klokka. Jau! Kvelden ble ganske rolig, med ferske reker (som planlagt), sofasløving og avslapning. Lørdag ble det fin gåtur i deilig vær (har jeg sagt at jeg rett og slett elsker snøfri vinter med finvær i helgene? :strix: ) før litt sløvings og pusling hjemme på ettermiddagen. Og venninnebesøk på kvelden - kjempekoselig! Ren kvalitetstid! Ny gåtur på søndag, før jeg hjalp ei venninne med litt hårfarging. Hjem til dusj og lunsj, og holdt på å sovne på sofaen. Stuptrøtt... Men skulle avsted på et lite arrangement i kveldinga, så måtte bare holde ut. Hjemme igjen rundt 21:30, trøtt og happy (i anonymitetens navn skriver jeg ingen store detaljer her, kan evt sendes på PM om noen ikke har fått det med seg på snap... ).

Ordne et ærend etter jobb i dag, og så har jeg en plan om en god spinningøkt. Trengs! :trene: Bare å gi gass, skrotten trenger det så sårt...

Men først: :kaffekopp: 

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Jeg er i grunnen overrasket over at du fikk sove i det hele tatt i natt jeg... :fnise: 

Skrevet

Nå måtte jeg sjekke hva jeg hadde gått glipp av på snap - husker aldri på å sjekke my story. får jeg ikke varsel, har det ikke skjedd... :ler: Men så gøy :hoppe: 

Skrevet

:hoppe:

Snart lunsj!

Skrevet

Solid treningsøkt i går - gjorde godt!
Og veldig fornøyd med den nye pulsklokka! :strix: Flere nye funksjoner som jeg ikke har hatt tidligere, og så langt bare positive erfaringer. Om de rundt meg synes det er like spennende når jeg utbryter "se her da, den kan DET også!" er en helt annen sak... :fnise:

Ellers går det i turplanlegging og drømmer om turkist hav :sjenert: (om over 380 dager da... )

Skrevet

Pulsklokke og drømmer om turkist hav... Høres ut som en fornøyd Fuggel det. :jepp: 

Skrevet (endret)

Langtidsplanlegging på gang? :fnise:

Endret av Daria
Skrevet
58 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

Pulsklokke og drømmer om turkist hav... Høres ut som en fornøyd Fuggel det. :jepp: 

Joda, klager ikke så veldig for øyeblikket. :jepp:
Ikke helt fornøyd med at denne vinteren fremdeles er svært usikker på reisefronten, men skulle det ikke bli noe så er det sikkert en mening med det også. Kanskje derfor vi har vært heldige med snøfritt og ganske frostfritt så langt, så jeg skal holde ut uten å treffe veggen fullstendig? Går i alle fall ganske greit så langt, men nå er vi ikke halvveis i januar enda da... :sjenert: Er gjerne uti februar at det virkelig begynner å røyne på. Hjelper dog å vite at det er ting på gang NESTE vinter! :hoppe:

53 minutter siden, Daria skrev:

Langtidsplanlegging på gang? :fnise:

Åo jess! :opplyser:
Og jeg mistenker at det er noen her som kjenner til langtidsplanlegging... Mener jeg har hørt noe om noen nyttårsturer som også har vært langtidsplanlagt? :fnise:

Skrevet

Nei,  altså, bare fordi vi bestilte bord til nyttårsaften i november -året før...? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...