Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Moddene har visst fått nye smileyer :ler:

:mynona::ninuskapus:   :lillesky2: :frkk: :edie: :alice: :link: :ac: :nordvesta: :nori:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lesemileyen er tilbake - den har vært savnet! :hoppendeglad:

:ac:

(men jeg synes det er skikkelig teit å gi dem navn etter moderatorene...)

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Er jo håpløst å huske... Hva er galt med koden lese eller bok? Men ac? :ac:

Skrevet

:kaffekopp:

Torsdag, og det nærmer seg nyttårshelg! :jepp:

Dytta innpå litt febernedsettende før sengetid i går, og har endelig sovet ganske godt i natt. Var oppe en gang for toalettbesøk og nesepuss, ellers vært halvt i koma tror jeg. Godt med litt god søvn igjen!

Supersløv ettermiddag i går også, ble mye sjakk på tv og stort sett bare sofa. Men fikk pakket bort nisser og julepynt i det minste, så nå er det bare litt røde duker igjen. :nigo: Ja, også julelysene på treet ute da - de skal få stå en stund til.

:forkjola: Atsjo!

Skrevet

God morgen :kaffekopp:  Jeg lurer på om noen av basillene dine har tatt veien innover mot indre strøk. Ihvertfall er sauesnuten full av et eller annet gørr... Men-men, jeg satser på at det bare er noen små rakkere som camper her på vei mot noen andre... 

19 timer siden, Roadrunner skrev:

Moddene har visst fått nye smileyer :ler:

:mynona::ninuskapus:   :lillesky2: :frkk: :edie: :alice: :link: :ac: :nordvesta: :nori:

:ninuskapus: Elsker denne jeg :ninuskapus:  Men altså... ninuskapus... :sukk: 

19 timer siden, Daria skrev:

Jepp, den har vært savnet :ac: 

16 minutter siden, Roadrunner skrev:

Torsdag, og det nærmer seg nyttårshelg! :jepp:

Dytta innpå litt febernedsettende før sengetid i går, og har endelig sovet ganske godt i natt. Var oppe en gang for toalettbesøk og nesepuss, ellers vært halvt i koma tror jeg. Godt med litt god søvn igjen!

Supersløv ettermiddag i går også, ble mye sjakk på tv og stort sett bare sofa. Men fikk pakket bort nisser og julepynt i det minste, så nå er det bare litt røde duker igjen. :nigo: Ja, også julelysene på treet ute da - de skal få stå en stund til.

:forkjola: Atsjo!

Ja, snart nyttårshelg. Og altfor tidlig å pakke bort nissene... :ler::tree::nisse: 

Skrevet

Neinei, det er helt topp å pakke bort nissene nå :jepp: 

Mine kom frem første helga i advent, og da er jeg ganske forsynt når romjula kommer. Klar for å få tilbake mer vinterlig og nøytral pynt, og liksom klargjøre til det nye året. Kan'ke ha julepynt slengende rundt da :opplyser:

Skrevet

Var fullt julehus med nisser, engler, juletre, juleduker, julegardiner, julekrybber, lys og stjerner første helga i advent her og. Og alt skal få stå til nyttårsfeiringa er over. *klin gær'n julesau* :fnise: 

Skrevet
2 timer siden, Sauen Shaun skrev:

Var fullt julehus med nisser, engler, juletre, juleduker, julegardiner, julekrybber, lys og stjerner første helga i advent her og. Og alt skal få stå til nyttårsfeiringa er over. *klin gær'n julesau* :fnise: 

Høres igrunn ut som en veldig normal sau :jepp:
:ler:

Er bare Fuggel'n som får et akutt behov for å få ut nisser og pynt i rom jula, og så er liksom "normalen" tilbake.
Men jeg har noen små duker som må strykes før normalen er der helt, så vi får se når det skjer. Ingen fare med rød duker litt til...

Skrevet

Her kommer årets julebesøk i morgen så julepynten får vel få stå noen dager til... :ler: Den ryker nok en av de første dagene over nyttår, tenker jeg, når jeg får ånden over meg. Her kommer ikke pynten fram før lille julaften, hadde den stått siden tidlig advent hadde jeg nok vært klar for å hive den ut.

Skrevet

Her står julepynten fra første advent og til jeg gidder å ta den ned etter nyttår. Ofte første helgen etter nyttårsaften. Så her blir det nok en uke til. :nigo: 

Skrevet

Venteliste

:sukk:

Dårlig med reisefølge i år også, og alternativene begynner å tynnes ut. Filler'n!
Litt sent med farting i påska synes jeg, ville helst reist i slutten av februar, men begynner å innse at jeg ikke alltid kan få det som jeg vil. Tror jeg...

Skrevet

Så ut som en spennende tur. Alt ordner seg for snille piker, er det ikke så?

Skrevet
26 minutter siden, Daria skrev:

Så ut som en spennende tur. Alt ordner seg for snille piker, er det ikke så?

Krysser fingrene!

Skrev at jeg var åpen for å dele dobbeltrom, og fikk beskjed om at mine sjanser da var sterkere. Så vi får se!

Skrevet

Man trenger jo ikke være så mye på rommet om det ikke skulle være fullklaff - det er ikke derfor man er på tur.

Skrevet

Krysser fingrene for at det ordner seg med tur for Fuggel'n. :jepp: 

God morgen. :kaffekopp:  Hvordan går det med nebbet? Fremdeles tett?

Skrevet

Mårnings! :kaffekopp:

Fredag! :bolledeig: Helg! :strix:

Og på søndag er det 2017 :daane:

Nebbet er fremdeles tett, Otrivin og Kleenex er de vennene jeg omgås denne uka. :forkjola: Men febertendensene og den verste tåka i toppen ser ut til å ha lettet, og det er jo ikke feil! Hjelper mye å være litt klarere i toppen, selv om nebbet surkler og styrer. Begynt å hoste litt mer, men satser på at det bare er kjapt forbigående. :jepp:

Har absolutt en plan om å avspasere litt i dag, og tenker jeg bør kunne snike meg ut senest kl 13. Hadde en liten tanke om en rask bysleng, men så kom en kollega og nevnte at hun gjerne kunne tenke seg å bli med (jeg skal innom et galleri), så da utsatte vi det til i morgen i stedet. Så da kan det være jeg rusler meg en kjapp liten tur langs stranda i stedet, og tar en rolig ettermiddag og kveld i heimen (støvsugeren begynner å bli ganske selskapssyk...).

Men først: :kaffekopp::natti:

Skrevet

God morgen og godt nytt år!

Mandag 2.januar 2017, og 363 ubrukte dager igjen av året. Ble en fin start på året i går, med langtur i nydelig vintervær sammen med ei god venninne. Sol, skravling og god stemning, helt topp! Ellers ganske rolig ettermiddag på sofaen, med film, snoprester og fyr på peisen. Deilig!

I dag har jeg booket spinning, må jo komme godt i gang i det nye året. Tror jeg skal legge en plan om trening mandag, onsdag og torsdag som utgangspunkt, bør bli bra :jepp: Formen ikke topp, surkler, snørrer og hoster litt ennå, men går helt greit. Og gikk heldigvis fint på tur i går, så da bør litt trening også gå bra :trene:

Skrevet (endret)

God morgen :kaffekopp:  Og godt nytt år :nordvesta:

Flere med planer om et nytt og sprekere år ja... :5:  

Endret av Sauen Shaun
Skrevet
21 minutter siden, Sauen Shaun skrev:

God morgen :kaffekopp:  Og godt nytt år :nordvesta:

Flere med planer om et nytt og sprekere år ja... :5:  

Er ikke noe annet alternativ gitt, skrotten bærer preg av en høst i Freias tegn, og ryggen sier i fra om at det har blitt lite trening de siste par ukene. Så her er det bare en ting å gjøre - skjerpings!

Skrevet

De gode forsettene holdt ikke så lenge... 

:veslejenta: Migrene... Paracet har tatt litt, nå har jeg dytta inn litt sterkere saker for å ta selve migrenen. Filler'n! Delvis mørklagt stue, og fuggel'n i horisontalen... Jau! Ny dag i morgen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...