Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

:kaffekopp:

Trøtt i dag også.. Hmmm... Lurer på om det er en kombinasjon av vær og feriemodus? Kommer meg tidlig i seng, tror jeg sover bra, men er allikevel ganske så trøtt når dagen starter. Og er trøtt midt på dagen, på ettermiddagen og i kveldinga. Jaja - TRE dager igjen! :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi teller og teller, tre vekkinger er unnagjort denne uka, og da gjenstår kun TO tidlige morgener før ferie :strix:

Ble en masete dag på slutten i går, og jeg var smått frustrert da jeg dro fra jobb. Men skulle av sted til grillings på et utrolig idyllisk sted i indre trakter, så det var bare å få ned skuldrene og nyte timene. Ble litt sent før jeg landet i senga, men absolutt verdt det. Skulle jeg noen gang hatt feriested i innlandet så tror jeg det måtte vært på et sted som der vi var i går. Humpete grusvei, langt til nærmeste nabo, fine bade- og fiskemuligheter, skog, åker, fjell og daler. Koste meg jeg! :hoppe:

I dag blir det litt kortere dag på jobb, har en timeavtale jeg må følge opp i 14-tiden. Passer meg finfint kjenner jeg. Krysser fingrene for mindre mas og trivelig dag. Ute skinner i alle fall :sol: 

Skrevet
På 11.7.2017 den 7.09, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Trøtt i dag også.. Hmmm... Lurer på om det er en kombinasjon av vær og feriemodus? Kommer meg tidlig i seng, tror jeg sover bra, men er allikevel ganske så trøtt når dagen starter. Og er trøtt midt på dagen, på ettermiddagen og i kveldinga. Jaja - TRE dager igjen! :bolledeig:

TRE dager. :hoppe: Jeg er også bare trøtt, i går sov jeg kl 23 og sto opp 06:50 i dag, men var trøtt som en strømpe og ville bare sove! :Gjesp:

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Vi teller og teller, tre vekkinger er unnagjort denne uka, og da gjenstår kun TO tidlige morgener før ferie :strix:

Jeg skal opp tidelig på lørdag også, flyet går kl 06:30 :nigo:

Skrevet
45 minutter siden, Jerle skrev:

TRE dager. :hoppe: Jeg er også bare trøtt, i går sov jeg kl 23 og sto opp 06:50 i dag, men var trøtt som en strømpe og ville bare sove! :Gjesp:

Jeg skal opp tidelig på lørdag også, flyet går kl 06:30 :nigo:

Men det er jo en heeeelt annen vekking! :nigo:

Skrevet

Snart nede på ensifret antall arbeidstimer igjen før ferie - det er ikke feil altså! :strix: 

Kan nesten ikke huske sist jeg var SÅ ferieklar, tror kanskje det henger sammen med at jeg ikke var på tur i vinter. Gått i ett siden jul, og det merkes. Vært ganske hektiske perioder også, og da er det virkelig ekstra godt å lande med ferie :bolledeig:

Ble litt kort lunsj i dag, har en hastesak på pulten min som må gjøres ferdig. Men regner med at den blir ferdig i løpet av en times tid, og da satser jeg på at de største tinga er i boks før helgen. Litt småplukk som må fikses i ettermiddag og i morgen, ellers ganske så klar gitt.

Grillings og sosialt i kveld, besøke vennepar i morgen - kjenner jeg kan like sommeren!
Men først, hive seg rundt og få unna litt.

Skrevet

1 dag igjen! :vinke:

Skrevet
4 timer siden, Jerle skrev:

Fredag :strix:

Nå har vi snart ferie!! :bolledeig:

Kun kort tid igjen! :bolledeig:

Hvis det går seg til, så skal jeg snike meg ut litt før tida her, men vi får se :jepp: Uansett er det fredag og FERIE! :nordvesta:

Skrevet

Er du glad for det, altså...? :fnise:

Hva er planene for ferien, da?

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Er du glad for det, altså...? :fnise:

Hva er planene for ferien, da?

Næh, litt likegyldig kjenner jeg :nordvesta::bolledeig::strix:

Planene er ikke så veldig mange eller omfattende, men mistenker at det dukker opp litt hist og her uansett. Men så langt:
En liten Danmarkstur
En dåp
Mulig en liten fjelltur
Et par vennebesøk

Og ellers? Ta mye som det kommer, hvile, være sosial og KOSE meg!

Skrevet

Det høres ut som en deilig og avslappende ferie :jepp: Glem ikke jordbær og :essen2: - det er essensielt...

Skrevet

Håper du får tid til mat og kjas med en sau iløpet av ferien og. :jepp:

• 2 uker senere...
Skrevet

Har fulgt med i dagboken "Min siste reise" av Baremei siden starten... Tårene renner for et fremmed menneske med en utrolig formidlingsevne :trist: Utrolig at noen kan treffe så direkte i hjerterota, uten at man engang har truffet vedkommende. Sterkt! ❤

Skrevet (endret)

Ferie nytes og dagboka har visst også ferie... :sjenert:

Så langt kan jeg notere Danmarkstur (tok med oss skyene og dro til det store utland, så alle her hjemme fikk et par knalldager i sola), venninnebesøk et døgn (veldig koselig, finvær, bykonsert og god stemning), sløve dager, rusleturer, forkjølelse, litt huslige sysler, kjøpt dåpsgave, truffet venner (blant annet lunsjet med Sauen), spist blåbær og pleiet kleggbitt. Ja, og bestilt en aldri så liten Norgesferie :strix: Nesten ei uke til Lofoten, Vesterålen og Tromsø. Stas! Aldri vært nord for Trondheim, så gleder meg :bolledeig:

Endret av Roadrunner
Skrevet

Nord-Norge bli sikkert flott :jepp:  Hvordan reiser du? Fly, buss, hurtigruta...? Jeg har bodd en høst i Vesterålen (Sortland) og besøke en venninne da hun studerte i Tromsø for mange år siden, men Lofoten har jeg aldri sett.

Skrevet
4 minutter siden, Daria skrev:

Nord-Norge bli sikkert flott :jepp:  Hvordan reiser du? Fly, buss, hurtigruta...? Jeg har bodd en høst i Vesterålen (Sortland) og besøke en venninne da hun studerte i Tromsø for mange år siden, men Lofoten har jeg aldri sett.

Reiser med fly til Tromsø og har leiebil derfra :jepp: Blir mye kjøring men satser også på å få sett masse. 

Skrevet (endret)

Koffert er funnet frem, siste klesvasken henger til tørk og GPS-en er programmert med hotellenes adresser. Veldig klar for tur! Foreløpig ser det ut til at det kan bli ganske bra vær, spesielt de første dagene i Tromsø. Satser på noen knalldager med masse vakker natur og fine opplevelser. :strix:

Endret av Roadrunner
Skrevet
28 minutter siden, Skravla skrev:

God tur. :reise: 

Tusen takk! 

Gleder meg! Vi konkluderer med at vi har altfor lite tid og lyst til altfor mye... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...