Daria Skrevet 2. august 2017 #15001 Skrevet 2. august 2017 Den konklusjonen hørtes velkjent ut... God tur!
Roadrunner Skrevet 2. august 2017 Forfatter #15002 Skrevet 2. august 2017 Tusen takk! Værvarselet ser foreløpig lovende ut så vi gleder oss stort!
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2017 #15003 Skrevet 3. august 2017 God tur Og jeg er ikke det minste grønn med tanke på den turen... *innser at jeg burde sneket meg oppi kofferten*
Daria Skrevet 7. august 2017 #15004 Skrevet 7. august 2017 Det testes alarmanlegg og tilhørende høyttalere på jobb i dag - ved å spille A-ha i alle rom. Pussig nok tenkte jeg umiddelbart på deg...
Roadrunner Skrevet 8. august 2017 Forfatter #15005 Skrevet 8. august 2017 23 timer siden, Daria skrev: Det testes alarmanlegg og tilhørende høyttalere på jobb i dag - ved å spille A-ha i alle rom. Pussig nok tenkte jeg umiddelbart på deg... Kompliment til alarm-ansvarlig for meget fornuftig valg av musikk Men forstår ikke helt at du tenker på meg...
Jerle Skrevet 8. august 2017 #15006 Skrevet 8. august 2017 Det ser så flott ut på turen din!!! Ble det bare bråbestemt? Kan ikke huske å ha lest noe om den før? Kos deg videre!!!
Roadrunner Skrevet 9. august 2017 Forfatter #15007 Skrevet 9. august 2017 (endret) På 8/8/2017 den 9.42, Jerle skrev: Det ser så flott ut på turen din!!! Ble det bare bråbestemt? Kan ikke huske å ha lest noe om den før? Kos deg videre!!! Det ble litt bråbestemt, en ukes tid før avreise Litt Eurobonuspoeng, en reiseklar nabo og vips var vi på vei Litt uheldige med været på søndag (hvalsafari) og mandag (Lofoten), men tross gråvær (lite regn) ble det en fin tur. Dog lange dager og litt snaut med søvn, så kaputt skrott på sofaen hjemme nå. Godt å være litt alene igjen, og godt å være hjemme. Men så da ut til å være en flott tur for dere også? Moro å få følge turen, masse staselige katedraler og steder! Nå MÅ jeg vinne i Lotto altså... Jeg vil til Broadway i høst! Springsteen on Broadway Men penger og feriedager... Det skjer ikke, men lov å drømme. Endret 9. august 2017 av Roadrunner
Jerle Skrevet 9. august 2017 #15008 Skrevet 9. august 2017 Jeg skal til NY i oktober Vi hadde også en fantastisk tur ja. Og selv om jeg kanskje er mer interessert i katedraler, kirker og gravsted, enn folk flest... Så var det altså bare så fantastisk. Det er allerede bestemt at vi MÅ tilbake. Skottland var aller best, vi hadde ikke nok tid der. Og York... drømme altså. Dit skal jeg tilbake så for som mulig. Men det er noe i det du sier, man blir litt sliten av slikt også, lange dager og snaut med søvn. Var greit å ha lørdag og søndag før pangstart på mandag på jobb.
Roadrunner Skrevet 15. august 2017 Forfatter #15009 Skrevet 15. august 2017 Hverdagen er her igjen, altfor plutselig! Hva skjedde med ferien? Over allerede? Fire uker gikk altfor fort! Arbeidsdagen i går gikk unna, og krysser fingrene for at det fortsetter slik. Ble to gåturer i går, så endte på over 13 km sammenlagt, og ganske så møre bein i dag Godt å starte høsten skikkelig da! Angående NY så leker vi med tanken på å ta turen hvis vi skulle være så heldige å få mulighet på billetter. Reise-/konsertvenninna må bare spørre veeeeldig pent på jobb først, og så må vi telle over kontoen litt. Men det er visst ikke helt umulig
Roadrunner Skrevet 18. august 2017 Forfatter #15010 Skrevet 18. august 2017 Fredag! Må si at en hverdagsfredag på enkelte måter faktisk er bedre enn en feriefredag Feriefredagen tyder på at ei ferieuke er ved veis ende, mens en hverdagsfredag bringer en ubrukt helg Ut og spise med Sauen i ettermiddag, blir koselig! God mat og godt selskap, fin start på helgen! Jeg har (atter en gang) strammet inn på kostholdet og skiftet fokus (fra Freia til Wasa ) denne uka, og har en god plan om at jeg skal se litt resultater før jeg drar på tur i februar. Var solid nedtur å gå på vekta mandag morgen, så nå er det ingen bønn. Men har lagt inn rom for sosiale måltider, man skal jo leve og kose seg også! Det viktigste er økt fokus i de hverdagene hvor det ikke skjer noe spesielt (og de er det jo aller flest av) og det går foreløpig veldig greit. For ørtifjerde gang er det på'n igjen... Never ending story dette her Men motivasjonen er bra (heldigvis) så er bare å jobbe på! anyone? Har gjestene noen helgeplaner?
vimse Skrevet 18. august 2017 #15011 Skrevet 18. august 2017 Neverending story her også.. Heldigvis gir overgangen fra Freia til Wasa raske resultater og forhåpentligvis motivasjon😁
Skravla Skrevet 18. august 2017 #15012 Skrevet 18. august 2017 Neverending story ja.... har funnet ut at kos går foran fjerning av kilo. Men ha en forskjell på hverdag og fest....... Og smøre matpakke.
Daria Skrevet 18. august 2017 #15013 Skrevet 18. august 2017 (endret) Freia har ikke vært i mitt hus på lange tider Jeg har nemlig vært såpass jevnlig på tur at Rittersport og Toblerone med venner har stått for den delen av kostholdet Endret 18. august 2017 av Daria
Jerle Skrevet 18. august 2017 #15014 Skrevet 18. august 2017 Vi begynte ett nytt og bedre liv på mandag forrige uke. Og jeg har kun spist litt usunt nå på onsdag. Men det er litt av en overgang når man har hatt ferie og spist mye mer enn man burde i 3 uker...
Roadrunner Skrevet 19. august 2017 Forfatter #15015 Skrevet 19. august 2017 (endret) På 8/18/2017 den 8.02, vimse skrev: Neverending story her også.. Heldigvis gir overgangen fra Freia til Wasa raske resultater og forhåpentligvis motivasjon😁 Hey! Long time, Vimse! Alt vel hos deg? Absolutt klar for litt raske resultater ja, og god motivasjon utover høsten. Er jo gjerne de første ukene som går greiest, full av motivasjon og skrotten slipper lett de første kiloene. SÅ begynner jobben... På 8/18/2017 den 9.05, Skravla skrev: Neverending story ja.... har funnet ut at kos går foran fjerning av kilo. Men ha en forskjell på hverdag og fest....... Og smøre matpakke. Her ble visst hverdagen en fest allerede tidlig i sommer (og stadig ellers også), så nå krever det litt mer enn vanlig hverdagsjustering. Ikke happy med sånn det er, og da er det (atter en gang) bare en ting å gjøre. Og jeg vil virkelig føle meg bedre, og er forberedt på denne kampen. Bedre forberedt enn på lenge Og hadde kjempekoselig middag med Sauen i går kveld, var stappmett! Og fatet var tomt før vi forlot bordet På 8/18/2017 den 10.22, Daria skrev: Freia har ikke vært i mitt hus på lange tider Jeg har nemlig vært såpass jevnlig på tur at Rittersport og Toblerone med venner har stått for den delen av kostholdet Luringen! Toblerone er NAM! Og så vidt jeg har skjønt så har du evnen til å ha sjokolade i hus uten å tømme alt i løpet av skremmende kort tid... Det har ikke jeg På 8/18/2017 den 10.34, Jerle skrev: Vi begynte ett nytt og bedre liv på mandag forrige uke. Og jeg har kun spist litt usunt nå på onsdag. Men det er litt av en overgang når man har hatt ferie og spist mye mer enn man burde i 3 uker... Kroppen her har fått sjokk Men i sjokk slipper den vekt har jeg skjønt, så så langt er sjokk bra Endret 19. august 2017 av Roadrunner
Daria Skrevet 19. august 2017 #15016 Skrevet 19. august 2017 Jeg kjøpte trekvart kilo mini-toblerone på taxfree i pinsen, den er faktisk overraskende drøy (selv om jeg jo sper på med ymse annet også...). Løsningen er, har jeg funnet ut, å ha så mye sjokolade i hus at det ikke er mulig å spise det opp i løpet av noen dager - og å ha det stående framme i en boks med lokk heller enn i en skål. Da blir man straks litt mer bevisst på hvor mye og ofte man tar en bit...
Roadrunner Skrevet 19. august 2017 Forfatter #15017 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Daria skrev: Jeg kjøpte trekvart kilo mini-toblerone på taxfree i pinsen, den er faktisk overraskende drøy (selv om jeg jo sper på med ymse annet også...). Løsningen er, har jeg funnet ut, å ha så mye sjokolade i hus at det ikke er mulig å spise det opp i løpet av noen dager - og å ha det stående framme i en boks med lokk heller enn i en skål. Da blir man straks litt mer bevisst på hvor mye og ofte man tar en bit... Hos meg fungerer ikke ordene bevisst og sjokolade i samme setning (eventuelt avsnitt). Men pinsa? I sjokoladesammenheng er jo det eeeeevigheter siden Kjøpte ikke skremmende mye på Danmarksturen i sommer, men tror det var tomt før nærmeste mandag (kom hjem onsdag kveld)
Daria Skrevet 19. august 2017 #15018 Skrevet 19. august 2017 Jeg har et par sjokoladeplater jeg kjøpte i Gøteborg i slutten av april...
Roadrunner Skrevet 19. august 2017 Forfatter #15019 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Daria skrev: Jeg har et par sjokoladeplater jeg kjøpte i Gøteborg i slutten av april... Nettopp... To helt forskjellige verdener. Her hadde de aldr fått oppleve mai (eller andre måneder)
Roadrunner Skrevet 21. august 2017 Forfatter #15020 Skrevet 21. august 2017 Mårnings! Mandag og ny uke Og en aldri så liten spontan jubel på vekta i morges Ikke akkurat på grunn av tallet som står der, men definitivt på grunn av endringen fra forrige mandag. Fått en skikkelig kickstart på høsten, og DET liker vi! 1.uke: -2,7 kg Fullt klar over at det er væske, avfall og diverse, men uansett godt med en skikkelig kickstart. Klar for fortsettelsen (og fullt klar over at nedgangen ikke kommer til å se slik ut fremover)! Litt usikker på trening i ettermiddag, dersom været holder er jeg ganske sikker på at jeg bør (og må) prioritere litt hagestell. Hekken vokser i alle retninger og det ser ikke veldig trivelig ut for øyeblikket. Men får jeg tatt det i dag, så er hagen høstklar, og jeg slipper å tenke mer på hekken og diverse før til våren. Like greit å bli ferdig med det. Spesielt med det lunefulle været vi har for øyeblikket... Byger i hytt og pine jo!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå