Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått bekreftet at Håvard Bakke spiller Langemann i år...... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Skravla skrev:

Jeg har fått bekreftet at Håvard Bakke spiller Langemann i år...... 

:nigo:

Og jeg har fått bekreftet at jeg har billett til forestillingen i år 

Skrevet

Will do!

"Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt..." :romeo:

Hiv o' hoi! :pirat:

Skrevet

Grusomme Gabriel i år tru? 

Skrevet

Går det rykter om en helt fantastisk skatt i år også?  :fnise:

Skrevet
2 minutter siden, Skravla skrev:

Grusomme Gabriel i år tru? 

Stemmer :opplyser:

Skrevet
2 minutter siden, Daria skrev:

Går det rykter om en helt fantastisk skatt i år også?  :fnise:

På'n igjen :jepp:

:fnise:

Skrevet

Hope spings eternal... :ler: 

Skrevet

:regn: 

Naturen får sin etterlengtede fuktighet, mens fuggel'n lader opp til litt utendørs aktivitet i ettermiddag. Kan bli heller interessant :opplyser:

Heldigvis nærmer det seg helg igjen, fuggel'n har nok ei trøtt uke. I morges måtte det slumres tre ganger, var helt kaputt da klokka ringte. :natti: Ingen planer om vekking eller tidlig opp i helgen, håper jeg får sovet litt ekstra!

Ellers ikke så mye spennende å fortelle om tror jeg. FM-radioen er ikke solgt ennå, så får kjørt tålmodigheten litt. Men foreløpig stresser jeg ikke, får ta det som det kommer. Fått ett bud, LANGT under prisantydning, ellers ingen henvendelser. :sukk:Fortsetter å krysse fingrene og håper på gjennombrudd etterhvert :jepp:

Skrevet

Krysser fingrene for et godt bud på FM-radioen. :jepp: 

Tusen takk for god hjelp mandag. :klem: 

Skrevet
1 time siden, Sauen Shaun skrev:

Krysser fingrene for et godt bud på FM-radioen. :jepp: 

Tusen takk for god hjelp mandag. :klem: 

Takk for koselig besøk på mandag!

Håper maskinen har vært fornøyd etterpå, og at du fikk litt ut av lynkurset i fotobok? :nigo: Kommet igang allerede, eller? Jeg må få fortsatt på min, det tar bare litt tid..

Kan forøvrig melde at ettermiddagens utendørsaktivitet utgår for min del, dette gidder jeg ikke. Det bøtter ned ute, sidelengs. Ser ingen grunn til å skaffe meg en solid forkjølelse på trass... :regn:

Istedet blir det en tur innom butikken på vei hjem, og så får jeg sparke i gang husmora skikkelig. Kjekt for alt som er gjort før helgen :opplyser:

Skrevet

Regnet har kommet hit også. Ikke at jeg trengte noen unnskyldning for å ikke bevege meg ut i ettermiddag - fotball-vm starter jo :ball: 

FM-radioer er ikke like populære på markedet som DAB for tiden, har jeg hørt. Skjønt, denne kommer vel også med en del tilleggsfunksjoner?

Skrevet

:kaffekopp:

Litt slækk fuggel om dagen, er ikke så mye futt til å gjøre mer enn absolutt nødvendig. Kommer meg litt ut på tur, men hjemme blir det ikke gjort de store tingene. Burde-listen vokser og sofaen er altfor komfortabel. :sukk:Skjerpings! :opplyser: Har jo til og med satt på en fotballkamp eller to for å beholde sofa-alibilet :sjenert: Ikke bra!

Skrevet

:kjefte:

I dag er det bare en skikkelig drittdag hvor alt går galt. Det begynte forsåvidt i går ettermiddag på jobb, og kan melde at dagen i dag ikke har blitt noe morsommere :sukk: Så... Ehhh....

Har mest lyst til å slamre døra igjen og pigge ut herfra :murvegg:

Meeen, får vel holde ut halvannen time til, så fuggel'n får bare ta seg sammen. Skjerpings!

Skrevet

Enkelte dager burde komme med restart-knapp - eller kanskje aller helst en hopp-over-knapp...

Skrevet
16 minutter siden, Daria skrev:

Enkelte dager burde komme med restart-knapp - eller kanskje aller helst en hopp-over-knapp...

JA TAKK!!!! :pls:

Skrevet

F R E D A G ! ! !

Og den kommer ikke et sekund for tidlig!
VELDIG klar for helg, og har heldigvis ingen store planer i kveld. Tror det blir ganske rolig sofakveld, med tidlig senga. :jepp:

Skrevet

Digg med fredag og utsikten til flere uker med ferie. De siste par timene på jobb kommer til å gå utrolig tregt. :ler: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...