Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Roadrunner skrev:

FERIEFREDAG!!!

 

Hæ?? :klo: Skal du ha ferie? Det hadde jeg ikke fått med meg. :Knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Skravla skrev:

Hæ?? :klo: Skal du ha ferie? Det hadde jeg ikke fått med meg. :Knegg:

Nei, det kom som et sjokk på meg også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gledelig med sånne uventede overraskelser :fnise: Med mindre du hadde planer om å få unna mye på jobb disse ukene og egentlig er litt skuffet...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal gå greit, er relativt rolig her :jepp:

Lunsj er unnagjort, vaffel er spist og eposter er besvart. Halvannen time til kanskje, så er det vel på tide å ta helg? Ehh.. FERIE :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt feriefølelse i morges, våknet først rundt 07 og lurte på om jeg burde vært på jobb. Forsovet meg? Næh, smudde meg og slumret videre. Ikke dyp søvn, og stadig litt jobbtanker, men det kan jeg leve godt med. Går seg nok til! 

Frokost spist, og vips har man en klar og fin dag foran seg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Daria skrev:

Store planer for feriedagene?

Denne uka er foreløpig bare en dag planlagt, da blir det svipptur til naboland for litt handling og for turens skyld. Neste uke starter rolig før det blir langweekend i København. Siste uka blir det Hiv o'hoi, sosialt med tantebarn etc. Vips er det vel jobb igjen... Så får nyte dagene og timene så lenge! :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bysleng med gode venner i formiddag, lang bading med god nabo i ettermiddag. Nå passe avkjølt fuggel i godt humør :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt ja... jeg tror jeg hadde dødd uten den elektriske viften min...... Her er vi nede i 29 grader i stuen.... og det er ikke varmeste rommet. Kjøkkenet er døpt om til badstue i dag når det har vært klamt og lummert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Juliværet kjapt oppsummert :nigo:

Feriefuggel'n lider ingen nød så lenge det er kort vei til avkjølende badevann, is i fryseren og kald drikke i kjøleskapet :essen2: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sår hals, snufsing, hosting og litt dårlig søvn. Ikke hva jeg bestilte midt i ferien! :opplyser:

 

:forkjola:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommerforkjølelse er aldri nødvendig å bestille, den kommer gjerne og ubedt... Tror dette er første året på en stund jeg har sluppet helt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sår hals og skranten form på lørdag, småslækk og hodepine i går, hodepine i natt og litt dårlig søvn, og en lang dag på sofaen med hodepine i dag :sukk:Paracet, Ibux og migrenemedisin har ikke fungert, men nå kjennes det endelig ut som om det er i ferd med å lette. Ikke flyttet meg fra sofaen i dag, ikke vært ute og ikke gjort en shit. Jaja, noen dager er bare sånn. Håper bedringen er reell og at formen er bra igjen i morgen! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Optimisten i går ble kastet på dør og legetime ble bestilt i dag. En neve resepter senere og konklusjonen ble infeksjon samt bihulebetennelse. :sukk:Og det er 39 timer til flyet letter... Passer LITT dårlig dette kan du si! :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Æsjda, får håpe medisinene er effektive :kose: 

Håper jeg også! Om ikke annet fikk jeg et godt utvalg smertestillende. Om jeg ikke blir bra, så kan jeg jo surre rundt i en eller annen rus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsert og pillerus er vel en kombinasjon mange har prøvd før deg... :fnise: 

 

(Nei, moderatorer det er ikke noe jeg oppfordrer til i fullt alvor...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...