Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:engel:

Alltid uskyldig jeg...
Men protesterte ikke da du dro frem sammenligningen med løpende villsvin :lur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Så flere vortesvin da vi var i Afrika sist, og guiden vår kalte de konsekvent bare Pumba. Like greit :nigo:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Trøtt fuggel til tjeneste :kaklehone:

Smått hektisk dag på jobb i går, og dro rett fra jobb til mine foreldre for deilig middag og litt skravlings. Hjemme igjen litt over kl 21 og da varte det ikke lenge før dyna lokket. Men fortsetter å våkne før vekkerklokka denne uka, og det medfører generelt litt lite søvn :sukk: Noe sier meg at tanta kanter i seng tidlig i helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Ny mandag, ny uke og sikkert en hel haug nye muligheter (hva skal vi med alle disse muligheten forresten?). Helgen har gått veldig fint, stille og rolig når formen ikke er tipp topp. Og fikk god tid til litt rydding og rengjøring i går, så heimen er ganske på stell igjen. Godt for alt som er gjort, og godt å få det unna med en gang!

I dag er planen en tur på treningssenteret, men jeg er litt usikker på om det blir ellipse i helsestudio eller om jeg stikker på spinning. Heller litt mot det første idag, så har avbooket spinninga og tar det eventuelt på sparket. :trene:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

:kaffekopp:

Ny mandag, ny uke og sikkert en hel haug nye muligheter (hva skal vi med alle disse muligheten forresten?). Helgen har gått veldig fint, stille og rolig når formen ikke er tipp topp. Og fikk god tid til litt rydding og rengjøring i går, så heimen er ganske på stell igjen. Godt for alt som er gjort, og godt å få det unna med en gang!

Du skal benytte dem til å gjøre lure ting, forbedre verden og ble den beste deg du kan være, selvfølgelig :klaske:Leser du ikke damebladene? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Daria skrev:

Du skal benytte dem til å gjøre lure ting, forbedre verden og ble den beste deg du kan være, selvfølgelig :klaske:Leser du ikke damebladene? :ler: 

Ahhh! Er det det de mener? Når forsiden skriker mot deg: Slik kommer du best i gang med høstens slankekur. Hvordan gå ned 5 kg på ei uke! Sommerkroppen 2019 - begynn NÅ! Hvordan pleie huden din best i høststormene. Etter sommeren trenger håret ekstra pleie.

Det er DET som er alle mulighetene! :daane:

....

Er det noe i lese i damebladene da? Trodde det var litt som å lese Donald da jeg var 5 år. Prøve seg på den lille teksten som er, og eller se på alle de fine bildene (reklamen)? Et Hjemmet fra 2015 teller kanskje ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg abonnerte på Cosmopolitan UK en periode (mens jeg bodde på den ytteste nøgne ø og hadde stor behov for uban input), og det er faktisk en del å lese der (bildene er jo det minst interessant...). Men det holdt med ett år, da begynte jeg å føle at jeg hadde lest det meste før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Daria skrev:

Jeg abonnerte på Cosmopolitan UK en periode (mens jeg bodde på den ytteste nøgne ø og hadde stor behov for uban input), og det er faktisk en del å lese der (bildene er jo det minst interessant...). Men det holdt med ett år, da begynte jeg å føle at jeg hadde lest det meste før...

Jeg har også lest flere fine artikler/reportasjer i typiske dameblader. Men følte etterhvert at mye gikk på repeat og at totalpakka ikke svarte helt til pris/forventning. Nå kan jeg ikke huske sist jeg kjøpte et magasin. Får noen gamle blader av mams innimellom da, så lider ingen nød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøtt fuggel i dag :kaffekopp:

:natti:

Litt mye å tenke på for tiden, men sover heldigivs relativt godt. Tar bare litt tid før jeg får sove, og merker jeg sover veldig lett på morgenen. Og de fleste dager våkner jeg før vekkerklokka... Bortsett fra i dag - i dag var jeg vrak da klokka ringte.

Kan ikke annet enn å ta en dag av gangen, prøve å komme meg på trening og ellers kose meg så godt som mulig. Hjelper lite med grubling dessverre, så prøver å legge det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Jeg har også lest flere fine artikler/reportasjer i typiske dameblader. Men følte etterhvert at mye gikk på repeat og at totalpakka ikke svarte helt til pris/forventning. Nå kan jeg ikke huske sist jeg kjøpte et magasin. Får noen gamle blader av mams innimellom da, så lider ingen nød.

Jeg føler vel jeg har vokst litt fra Cosmopolitan og den gjengen - det er mest for de i 20-årene - mens KK og Kamille er for de over 40. Det hender jeg plukker med meg et hvis Narvesen har salg og jeg skal sitte en stund på toget. Fikk noen Hjemmet av mormor for en stund siden - det er hyggelig å bla i av og til (jeg er tross alt flasket opp på Hjemmet hos farmor som barn - jeg skylder min kongeinteresse på det :fnise: ), men ikke noe jeg har noe behov for å kjøpe selv...

Ikke gruble for mye, nå - og send PM om du trenger noen å gruble med. Gode råd er dyre, sies det, men tvilsomme råd og poengløst fjas er det alltid tilbud på :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffekopp:

Mårnings!

Mandag, september og trøtt fuggel. Alt er omtrent som normalt med andre ord. Og knallværet som meteorologene meldte for kommende uke, har blitt erstattet med masse nedbør. Høst, sa du?

Helgen har vært veldig fin, bare gått altfor fort! Gåtur på fredag etter jobb, ellers rolig kveld i sofaen. Lørdag ble supersosial, først gåtur med venninne, så innom hjemme til dusj og skifte klær, møte Sauen for lunsj og skravling, hjem igjen og så liten rusletur og sofakjas med ei tredje venninne. Kjempekoselig! :strix: I går hadde jeg en plan om langtur på egenhånd, men i stedet ble det litt gartnervirksomhet, rydding og sjauing. Holdt på i nærmere 6 timer, og var gjennomsvett og skikkelig sliten etterpå. Fikk i alle fall brukt kroppen!

I kveldinga i dag blir det ny rusletur og kjas med ei venninne, og så får vi ta uka som den kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Siden jeg ikke får denne ut av hodet, så tenkte jeg at jeg kunne dele den med dere også :nigo: *snill*

Kanskje ikke mitt lureste stunt å tagge spinningsinstruktøren under denne videoen på FB? :klo:

:fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Det gåes tur, det trenes litt, det spises for mye sjokolade, det strikkes, leses og sløves. Og det jobbes. Uka kjapt oppsummert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...