Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

26 minutter siden, Daria skrev:

Men hva likner det - det er jo det store spørsmålet... :fnise: Eller i min kverulantfamilie med mange faste uttrykk er det store spørsmålet hvorvidt det likner grisen eller ikke likner grisen - og hva som egentlig er å foretrekke... 🐷

Enkelt! 

:romeo: It's beginning to look a lot like Christmas :romeo:

:tree:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Daria skrev:

Så det likner julegrisen! :idesmil:

Håpløst å kverulere med en erfaren kverulant, så.... ehhh...  Jada! Julegrisen 🐷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:  F R E D A G ! ! !  :strix:

Snart lunsj, ergo ikke så altfor mange timene igjen før det er helg! Planer om rolig kveld i kveld, må vel gjøre litt hjemme og få ryddet bort alt rotet fra i går. Og så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe et par julegaver til, fikk en lur ide i går :jepp: I morra er planen en tur på spinning, og så bærer det til mine foreldre utpå dagen. Søndag skal vi på familiebesøk, så det er ingen fare for at helgen vil føles uendelig. Plutselig er det mandag igjen :natti: 

Litt korte netter for tida, tar ei god stund før jeg får sove, og så våkner jeg gjerne rundt 05-0515 og ligger og venter på vekkerklokka. Utrolig unødvendig! Så begynner å bli vant til å være trøtt.. Håper det gir seg snart!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Multitasker :opplyser:

Foreløpig henger jeg bra med i 1994, eneste jeg ikke har kjent så langt er Beck. Nå er det Springsteen som omtales :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Skravla skrev:

Men den kan være litt utdatert etter dagens kunnskap om sykdommen. 

Det skal nok gå fint :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gjorde ikke veldig inntrykk på meg, men jeg så den sammen med en sal full av 13-14-åringer - det var ikke akkurat ideelle forhold. Jada, jeg var også i aldersgruppen, men muligens en smule overmoden... Da vi skulle se Dead man walking året etter var det på kveldstid, så jeg påberopte meg TenSing-forpliktelser jeg ikke kunne droppe og så den en annen kveld alene - da kunne jeg gråte i fred...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Sting var jo ganske kjekk i 1994... Noe yngre utgave :jepp:

Vi var alle en noe yngre utgave i 1994 - men noen kledde det nok bedre enn andre :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok endel filmer jeg glatt unngikk på 90-tallet siden jeg sippet til alt som kunne sippes til (og mere til). Og synes ikke det var så kult, dermed var det enklere å unngå ubehaget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg løste det gjerne med å gå på kino alene... Men Schindlers liste så vi også som skolekino på dagtid, og da var det ikke håp. Jeg satt ved siden av læreren (sikreste måte å unngå å havne i nærheten av de mest håpløse gutta) og hun var litt usikker på om hun egentlig ville la meg gå alene etterpå - Er det noen du kan snakke med dit du skal...? Gråt ikke jeg, nei... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg løste det gjerne med å gå på kino alene... Men Schindlers liste så vi også som skolekino på dagtid, og da var det ikke håp. Jeg satt ved siden av læreren (sikreste måte å unngå å havne i nærheten av de mest håpløse gutta) og hun var litt usikker på om hun egentlig ville la meg gå alene etterpå - Er det noen du kan snakke med dit du skal...? Gråt ikke jeg, nei... :sjenert:

Vi så Bjørnen på barneskolen (5.klasse?)... Jeg og ei til ble tatt ut av lokalet under filmen, hulket jo høyt. Og jeg fikk slippe et par andre triste filmer i 5./6.klasse... Lettrørt? Jeg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...