Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Daria skrev:

Tre uker mellom feriene burde vel være til å leve med - da er du fortsatt nokså uthvilt til reisen :ler: 

Tror det blir akkurat passe gitt :nigo:

Bare så synd jeg ikke gleder meg i det hele tatt...  :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Daria skrev:

Nei, jeg merker jo det. Men det er kanskje for sent å avbestille...?

Har dessverre ikke råd til å avbestille nå, siden jeg da nok allikevel må betale hele turen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får du jo bare bite tennene sammen, dra og gjøre det beste ut av det - og tenke deg nøyere om før du bestiller tur neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Da får du jo bare bite tennene sammen, dra og gjøre det beste ut av det - og tenke deg nøyere om før du bestiller tur neste gang.

Ja, må tenke meg bedre om neste gang (om det i det hele tatt blir en neste gang...) :opplyser:

 

 

 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tree: Riktig god jul! :tree:

Rolig og fin julefeiring i går. Rusletur med paps på formiddagen, direkte avløst av rusletur med venninne. Så god middag, gaver, dessert og film. Flotte gaver (fått det jeg ønsket meg og mere til!) og ganske så avslappende feiring. 

I kveld går turen hjemover til nabofylket igjen, og i morgen blir det spinning :trene:

Håper det har vært og fortsetter å være en fin jul rundtomkring :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Flåklypa Grand Prix :strix:

En film jeg aldri blir lei av, oppdager nye småting hver gang! Kulturarv på sitt beste, spør du meg. Koser meg glugg, og har planlagt hjemreisen til sendestart selvfølgelif. Fuggel'n kjenner på sin indre 7-åring og har sikkert sett den nærmere 50 ganger. Da vi var små hendte det at vi leide VHS med moviebox, og da var ALLTID Flåklypa en av filmene. Hver gang! Mine foreldre stønnet oppgitt, men ryktet sier at de i denne stund også sitter benket foran TV2, så helt ille kan det ikke ha vært :lur:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Daria skrev:

50? :overrasket: Dra meg baklengs inn i fuglekassa... :fnise: 

Har nok sett den minst 1 gang i året i snitt, så... ehhh... 

Men den er jo så bra! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, Daria skrev:

Så gammel er du tross alt ikke... :ler: 

Sant det, men merk ordet MINST... :ler:

Kan godt justere til nærmere 40 ganger, muligens et riktigere overslag. Uansett mange! Og sitter fremdeles med et smil om munnen og nikoser meg i snaut halvanne time :nigo: Solid bonus at TV2 klarer å sende en hel film uten å bryte opp med reklame! :hoppendeglad:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervallspinning unnagjort og har brukt noen kroner på å spyle av bilen skikkelig samt støvsuge mattene. Nå venter jeg på at ansiktsmasken skal stivne (leirmaske), før en etterlengtet dusj venter. På tv-en blir det nok endel sjakk i dag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man har gavekort og gavekroner, og planen var nye vintersko som trengs så sårt. Fire skobutikker og to sportsbutikker senere er resultatet en svett og frustrert fuggel og både kroner og gavekort ligger trygt i veska... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferske reker til middag var innertier i dag gitt. Enkelt, raskt, lett og godt :spise:

Ellers rolig ettermiddag/kveld på sofaen, med sjakk og litt febertendenser... Håper de soves bort! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner om at første shoppingregel er du aldri finner det du trenger når du trenger det - derfor lønner det seg å ligge i forkant og kjøpe før man trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble bysleng på fredagen og der fant jeg endelig et par brukanes vintersko :strix: Ikke på salg og ikke i en butikk hvor jeg kan bruke gavekortene mine, men sko ble det :opplyser:

Ellers? En svipp til mine foreldre i går, en tur på trening i dag (halvannen time), og nå litt husmor med lynsjakk på tv-en :nigo:Tenkte å få unna litt huslig i dag, sånn at heimen blir klar til nytt år. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...