Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Riktig godt nytt år! :hoppe:

Håper folket hadde en fin avslutning på 2018, og at 2019 så langt er godt i gang. Her var det en veldig koselig kveld i går, med nydelig mat (om jeg får si det selv :nigo: ) og gode venner. :strix:

I dag har jeg hatt en god gåtur i :sol: og stiv kuling, ryddet litt og vasket klær. Nå er heimen klar til nytt år, og jeg slapper av i sofaen med snoperester og strikketøy. Gode forsetter startes i morra, på'n igjen! :trene:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her var maten så som så... helt grei og nådde ikke akkurat de store høyder. Men jeg hadde godt selskap og det var kanskje det viktigste. 

Godt nytt år. 

Skrevet

Vi har vel hatt bedre nyttårsmiddager - både hva mat og service angår. Men vi hadde jo hotellrom med sofa, te og sjokolade, samt opera på tv og delvis utsikt til fyrverkeriet (mao ingen grunn til å gå ut), så kvelden tok seg opp :fnise: 

Skrevet

:kaffekopp:

Hverdagen er brått tilbake gitt, og trøtt fuggel går i kluss om det er mandag eller onsdag i dag (eller en helt annen dag). Heldigvis tror jeg oftest at det er mandag, og da blir det en aldri så liten opptur når det viser seg å være onsdag :nigo:

Skrevet

Fredag vil komme overraskende fort :ler: 

Skrevet
42 minutter siden, Daria skrev:

Fredag vil komme overraskende fort :ler: 

Tror fredagen kommer akkurat tidsnok jeg :jepp:

Hodepine, paracet funker visst heller dårlig og optimisten har dratt på trening. Dette kan bli interessant... :sukk:

Skrevet (endret)

Treninga ble bare krøll i går, men ble en veldig rolig økt i det minste. Skulle visst holdt meg hjemme, for den optimisten som trodde at paracet skulle fungere etterhvert, tok ettertrykkelig feil.

Ble en time på sofaen da jeg kom hjem, litt kveldsmat, en kjapp dusj og så rett i seng. Leste litt, før jeg kapitulerte og tok turen til drømmeland. Våken en gang i natt for et lite toalettbesøk, ellers sovet som en stein. Var deilig! Følte meg jo nesten våken da klokka ringte i dag :jepp: Og, det er jo torsdag! :strix:

Endret av Roadrunner
Fiksa emojis
Skrevet

:vinke:

Lørdag ettermiddag og dagen så langt har bestått av frokost, sengetøyvask, rydding, nesten to timers skogstur i frisk luft med god venninne, en kjapp tur innom butikken, lunsj og dusj. Spørsmålet nå er om husmora skal forsøke å virke litt eller om det utsettes til uka og strikketøyet tas frem :lur:

Satser på ny skogstur i morra, er så fornøyd med barmark, plussgrader og hint av :sol: Kan gjerne fortsette slik et par-tre uker :opplyser:

:strix:

Skrevet

Her har dagen stort sett bestått av lunsj :fnise: Det har blitt strikket en del også, riktignok ikke av meg...

Skrevet

Søndagen bød på enda bedre vær en lørdagen, dog endel grader kjøligere. Gjør INGENTING det så lenge skogen er snøfri, sola skinner og humøret er bra. Nesten to timer skogstur i går også, før jeg besøkte ei venninne og vi endte på tur i mer urbane omgivelser. Nærmere 4 timer i frisk luft gjorde godt for kropp og sjel! Drøye 24.000 skritt og veldig god samvittighet da sofaen etterhvert ble inntatt. Med andre ord uteble husmora i går også :sjenert: I dag ligger treningstøyet klart i bilen, og jeg har en plan om litt bevegelse på treningssenteret. Lyst og motivasjon må benyttes :opplyser:

Nærmer seg to uker til avreise, og fuggel'n er klar! Eller, nå begynner det å bli så få dager igjen, at jeg nesten føler meg mindre klar enn jeg gjorde da turen ble bestilt. Går jo så fort plutselig! Men ganske sikker på at jeg ikke skal lide så veldig på tur :nigo:

Skrevet

Jeg ser vel heller ingen grunn til at du skal lide på tur... :fnise: Pass, penger og reisepapirer er under kontroll? Solbriller, lesestoff og kamera?

Skrevet
7 minutter siden, Daria skrev:

Jeg ser vel heller ingen grunn til at du skal lide på tur... :fnise: Pass, penger og reisepapirer er under kontroll? Solbriller, lesestoff og kamera?

Pass og lesestoff er klart...
Penger må tas ut (trenger noe kontanter til blant annet visum etc), reisepapirene håper jeg kommer denne uken, solbrillene tror jeg jeg vet hvor ligger, og kamera må lades. Ikke helt kontroll med andre ord, men nesten :jepp: 

Goooood tid :ler:

Skrevet

Reisepapirer - check! :nigo:

Skrevet
4 timer siden, Roadrunner skrev:

Pass og lesestoff er klart...
Penger må tas ut (trenger noe kontanter til blant annet visum etc), reisepapirene håper jeg kommer denne uken, solbrillene tror jeg jeg vet hvor ligger, og kamera må lades. Ikke helt kontroll med andre ord, men nesten :jepp: 

Goooood tid :ler:

Så lenge du har oversikt og vet at det bli klart i tide, har du jo kontroll... :jepp: 

Skrevet

Tirsdag og trøtt fuggel i dag. Ble collegegenser på jobb, litt "kosetøy" må være lov innimellom (den er forøvrig ny og ikke utvasket). Er det helg snart? :pls: Værsåsnill!

Ble en grei økt på treningssenteret i går ettermiddag, før hjem til middag og litt lettere husmoraktivitet. I dag er det jentekveld på kalenderen, og tror beina er greit fornøyde med en hviledag. :jepp:

Skrevet

Koselig kveld i går, men trøtt i dag siden det ble litt småsent i seng. Dagen i går gikk helt i ett, og arbeidsdagen har gått ganske i ett i dag også. Nå er middagen spist og jeg skal få på meg treningstøyet og psyke meg opp til trening :trene: Fullbookede timer denne uken også, skal være glad når folk begynner å ramle ut av nyttårsforsettene sine gitt :ler:

Skrevet

Snart tur!!!! Hvilken dato drar du?

(Jeg har forøvrig bestilt sommerferie - 3 uker på Mauritius. :nigo: )

Skrevet (endret)
52 minutter siden, Jerle skrev:

Snart tur!!!! Hvilken dato drar du?

(Jeg har forøvrig bestilt sommerferie - 3 uker på Mauritius. :nigo: )

12 dager igjen :strix:

3 uker? Mauritius? :kvalm: 

Kunne jeg ikke tenkt meg... :sjenert:
Hvor på Mauritius? Var der for noen år siden, bodde langt nord på øya :jepp: 

Endret av Roadrunner
Trøblete emojis
Skrevet
6 minutter siden, Roadrunner skrev:

12 dager igjen :strix:

3 uker? Mauritius? :kvalm: 

Kunne jeg ikke tenkt meg... :sjenert:
Hvor på Mauritius? Var der for noen år siden, bodde langt nord på øya :jepp: 

12 dager! :hoppendeglad:

Det blir vel nord-øst tror jeg, litt langt oppe. Skal bo her. Hvis du har tips må du pøse på! Jeg jobbet for en fotograf på slutten av 90-tallet som var der og tok bilder som vi leide ut i et bildebyrå. Siden da har jeg drømt om å reise dit. Så jeg gleder meg veldig!

Skrevet

Flyfiller, begge to!

...er alt jeg har å si om den saken, her jeg sitter og lyser grønt for meg selv og de som er til stede...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...