Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå, Skravla skrev:

Gråte på kino??? Vet jeg ikke noe om..... 

Jeg har tørket tårene til en tegnefilm med Asterix - noen bedre? :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikker på om jeg har sett Asterix på kino..... hjemme snakker man ikke noe om. 

 

Husker Brødrene Løvehjerte på TV.... :grine: Og Tornefuglene :grine: 

 

 

Og om jeg ikke gråt av tristhet så lo jeg så jeg gråt. Tårer ble det okkesom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Jeg har tørket tårene til en tegnefilm med Asterix - noen bedre? :flau:

Lillefot :grine:Tror jeg var rundt 6 - bestevenninnen min og jeg var på kino alene (vi ble fulgt til døren...), vi hold hverandre i hendene og hikstet... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Lillefot :grine:Tror jeg var rundt 6 - bestevenninnen min og jeg var på kino alene (vi ble fulgt til døren...), vi hold hverandre i hendene og hikstet... 

Lillefot var jo helt håpløs. Tror vi så den med skolen, og jeg skulle ALDRI se neste film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På kino kan i det minste ikke skuespillerne se deg gråte - man har jo grått på første rad (og annen, og tredje, og...) på teater også :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Asterix tok liksom kaka - de er jo ikke akkurat kjent for å være tåreperser :ler: Men Idéfix var jo forvunnet! :bond: :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Skravla skrev:

Ikke sikker på om jeg har sett Asterix på kino..... hjemme snakker man ikke noe om. 

 

Husker Brødrene Løvehjerte på TV.... :grine: Og Tornefuglene :grine: 

 

 

Og om jeg ikke gråt av tristhet så lo jeg så jeg gråt. Tårer ble det okkesom....

Tornefuglene har jeg ikke sett, bare lest. Helt naturlig å ha med seg på skidag i 9. klasse... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Daria skrev:

På kino kan i det minste ikke skuespillerne se deg gråte - man har jo grått på første rad (og annen, og tredje, og...) på teater også :plystre:

Ser den... Går fint å tørke tårene på konsert også... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Roadrunner skrev:

Ser den... Går fint å tørke tårene på konsert også... 

Når Helene Bøksle har med seg et halvt barnekor for å synge Sonjas sang til julestjernen, for eksempel... -Jeg visste ikke av du var av de som gråt av barnekor, sa mitt følge etterpå. Det kom når sant skal sies litt overraskende på meg også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker ja... Må velges med omhu før lange flyreiser osv, ellers renner plutselig tårene for fullt igjen. Leser forresten en sterk bok nå, som jeg både tørker tårer av og kjenner på frustrasjonen av: Dødevaskeren med Sara Omar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Daria skrev:

Når Helene Bøksle har med seg et halvt barnekor for å synge Sonjas sang til julestjernen, for eksempel... -Jeg visste ikke av du var av de som gråt av barnekor, sa mitt følge etterpå. Det kom når sant skal sies litt overraskende på meg også...

Fort gjort... 

Ole Edvard Antonsen, Secret Garden, a-ha for å nevne noen - listen er lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...