Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Daria skrev:

14+24 ble litt for mye? :ler: 

Trenger jo ikke kringkaste det liksom :sjenert:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordelen med å jobbe med tenåringer - jeg har lært å leve med at uansett hva jeg sier, gjør eller har på meg er jeg gammel... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Julebord ble vellykket og folk virker fornøyde. Fuggel'n er trøtt men fattet, og har sovet litt bedre i natt. Heldigvis! Begynte å bli slitsomt dette, men hjelper med litt mer søvn igjen. Håper det fortsetter i god rute fremover!

Lørdagen ble det bysleng (ferdig med julegavene :strix: ), kafebesøk og en tur innom kjøpesenteret (kjempelurt to uker før jul :murvegg: ). I går ble det masse frisk luft, måtte jo nyte finvær og dagslys! I dag er vel eneste dag uten kveldsplaner denne uka, så får vel kanskje satse på litt trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening utgikk i går - formen var heller skral. Så ble litt enkelt husarbeid, og ellers masse sløving på sofaen. Heldigvis virker formen bedre i dag, og da var det vel verdt en sløv mandagskveld. :jepp: Ikke tid til å bli syk nå! :opplyser:

I kveld venter desembers andre julekonsert :strix: Da gjenstår en neste uke, og så er det plutselig jul. :tree: (er det innafor med litt juleikoner nå, @Daria ?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desembers andre julekonsert er unnagjort, en gjenstår. Masse julestemning i kveld, kost oss skikkelig. Har fått en smakebit av Musevisa fremført i "opera", Så går vi rundt om en enerbærbusk i "rap" og Bjelleklang i boybandversjon :fnise: Tror en var litt snurt fordi de to andre har deltatt i Stjernekamp, og ikke han selv. Så da ble det et innslag med Julestjernekamp :tree:

Dessuten, Christian ville helst bare spille tamburin halve låten, han var redd for å få tamburinveisinfeksjon :ler:

Joda, absolutt en fin konsert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rulle:

Jeg pg pappa har snakket om å få med oss den gjengen når de kommer hitover, om han får somlet seg til å kjøpe billetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Daria skrev:

:rulle:

Jeg pg pappa har snakket om å få med oss den gjengen når de kommer hitover, om han får somlet seg til å kjøpe billetter...

Fin konsert - så billetter bør bare kjøpes spør du meg :jepp: 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sno:

Sola skinner gjennom tynt skydekke, og samtidig er det snø i luften, i beste snøkule-stil. Det sitter langt inne å innrømme det, men det er faktisk ganske koselig å se ut. Er ikke særlig redd for at jeg må måke i ettermiddag, så foreløpig er det ren idyll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaldt ute i dag, tror det blir dunjakka når jeg skal bevege meg ut igjen. Ut og spise med gode venninner i dag, og i morgen skal jeg på restaurant med Sauen :strix: Fin uke! Går i ett, så nå jobber vaskemaskinen for livet så jeg rekker å henge opp litt før jeg kjører. Fredag går turen til mine foreldre og lørdag skal jeg besøke vennepar. Ingen middag hjemme mellom tirsdag og søndag denne uka med andre ord :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Veldig koselig venninnemiddag i går, god mat og god stemning. Ble litt sent før jeg sovnet i går, men har heldigvis sovet ganske bra i natt også (bare vært oppe en gang, og litt urolig et par perioder). Satser på at det går seg til nå :jepp: 

Gleder meg til kjas og god middag med Sauen i dag, lenge siden sist nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti:

Fredag! :hoppe: 

 Nest siste fredagen på jobb i 2018, nå er det kun ei uke igjen før juleferie :strix: 

Koselig bysleng med Sauen i går, masse folk, god stemning og nydelig mat. Ikke helt feil at samme restauranten skal besøkes om ei uke igjen :lur: Klar for det kjenner jeg!

Ellers er bilen pakket og klar, til ei natt i hjemlige trakter. Håper jeg kanskje kan snike meg ut litt før tida i dag, hadde gjort godt kjenner jeg. Ble litt litt opparbeiding i går, siden det plutselig ble litt å gjøre, så i dag hadde det passet fint å gå litt før. Vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro hjem etter lunsj i dag, med litt feber, hodepine og generelt i klein form. Noen timer på sofaen ispedd et par paracet har hjulpet litt. Så nå er jeg på en måte rastløs, men samtidig slækk :veslejenta: Har ikke tid eller lyst til å bli syk nå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Tilbake på jobb, og satser på at gårsdagens nedtur i formen var forbigående. Følte meg i alle fall for frisk til å bli hjemme i morges. :opplyser: Trening utgår i dag også, får heller forsøke å få gjort litt hjemme tenker jeg. Greit å kunne dra hjemover til julefeiring uten at det ser helt bombet ut hjemme. Så blir det kanskje spinning i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjent på takknemlighet i dag - en skikkelig god følelse! :strix:

Takknemlig for gode kollegaer som kommer innom plassen min for en god juleklem :klem: før de tar juleferie (at noen tar juleferie midt i uka er en helt annen sak...). 

Takknemlig for treningslyst som drar meg på spinning, noe som virkelig trengs (kropp i sjokoladeforfall :trist:)

Takknemlig for gode venner som kommer med julekort, julegaver, gode klemmer og varme tanker. 

Rett og slett takknemlig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Shit! Her var mange sider her også, jeg er her alt for skjeldent! Rekker ikke å lese alt, men ville bare innom og ønske deg en riktig god jul. :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! 

:bolledeig:Juleferie! :bolledeig:

Kjempefin kveld i går med nydelig mat og fantastisk konsert. :strix:

Værmessig er det bare vas her nå, for etter regn, sludd, hagl og våt snø har det i løpet av natten fryst på... :sukk:Isklumper og kaos. Argh! 

Men men, det er juleferie okke som! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Daria skrev:

Lang juleferie?

Tilbake på jobb 2.januar er planen :jepp: 

Så blir det jobb i tre uker, før det blir 2,5 uker eksotisk ferie :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...