Roadrunner Skrevet 12. februar 2019 Forfatter #15881 Skrevet 12. februar 2019 1 time siden, Daria skrev: Antar at planleggingen av neste tur er i gang...? Nei...
Daria Skrevet 12. februar 2019 #15882 Skrevet 12. februar 2019 Men jeg mistenker at du har begynt å tenke...
Jerle Skrevet 12. februar 2019 #15883 Skrevet 12. februar 2019 Velkommen hjem. Det har vært fint å se alle bildene du har lagt ut. Skjønner godt det er mye å fordøye etter en slik tur.
Roadrunner Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #15884 Skrevet 13. februar 2019 I dag hadde jeg lyst til å forsove meg gitt... Så usigelig trøtt da klokka ringte! Sovet litt dårlig i natt, og i tillegg våknet ekstra ganger på grunn av været og soveromsdøra som stod og slo i vinden (den er litt "slarkete" deler av året, men nå må jeg bare legge en liten klut på dørstokken som vane, så slipper jeg i alle fall å våkne av sånne filleting). Sov endelig litt godt da vekkerklokka brutalt slo til. Vil sove mer! På den postiive siden merket jeg i dag at buksa som satt litt for stramt på nyåret nå sitter mer behagelig Det går sakte men sikkert rette veien, og håper bare det fortsetter slik! Ikke vært flink siden jeg kom hjem, men nå er det bare å brette opp ermene og ta skikkelig tak igjen Ingen turplaner foreløpig, og har faktisk ikke tenkt stort på neste tur i det hele tatt. Synes det på en måte blir vanskeligere og vanskeligere, rett og slett fordi jeg etterhvert har hatt så mange fine turer, og hvordan skal man toppe sånt? Og hvilke steder frister mest? Er jo så mye å velge mellom Så foreløpig skal denne turen få modnet litt, og inntrykkene synke inn litt. Så får vi se utover våren hva som dukker opp hos de ulike selskapene
Daria Skrevet 13. februar 2019 #15885 Skrevet 13. februar 2019 Har du ikke fleksitid, da, med litt slingringsmonn for "forsovelse"?
Roadrunner Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #15886 Skrevet 13. februar 2019 (endret) 15 minutter siden, Daria skrev: Har du ikke fleksitid, da, med litt slingringsmonn for "forsovelse"? Jo, har det. Men når jeg allikevel først var våken, så syntes jeg det var teit å skulle bruke fleksitid på noe så tullete Endret 13. februar 2019 av Roadrunner
Jerle Skrevet 13. februar 2019 #15887 Skrevet 13. februar 2019 Jeg planlegger tur(er) det er jo nesten like gøy som å reise. Mannen hater det, så han vil helst ha alt ferdig servert. Så jeg bestiller det jeg har lyst til og så bllir både han og jeg fornøyd. Noe av det verste jeg kan be han om er å hjelpe til å bestemme hotell feks. Og jeg eeeeelsker det.
Roadrunner Skrevet 13. februar 2019 Forfatter #15888 Skrevet 13. februar 2019 47 minutter siden, Jerle skrev: Jeg planlegger tur(er) det er jo nesten like gøy som å reise. Mannen hater det, så han vil helst ha alt ferdig servert. Så jeg bestiller det jeg har lyst til og så bllir både han og jeg fornøyd. Noe av det verste jeg kan be han om er å hjelpe til å bestemme hotell feks. Og jeg eeeeelsker det. Synes også planleggingen (eventuelt drømmingen) er mye av turen. Kan godt få hjelp av reisebyrå til de siste detaljene, eller forslag til hotell etc. Men jeg må søke opp stedene og gjøre meg opp en mening selv, før de får klarsignal til å booke. Spørsmålet nå er hvor turen neste vinter går. Skal jeg kjøre tilsvarende opplegg som i år, med mye aktiviteter og farting, eller passer det kanskje med en litt roligere tur med mer sol, strand og bad? Og hvor? Øst? Vest? Mexico? Karibien? Vietnam? Sri-Lanka? Filippinene? Tanzania med safari og kanskje Zanzibar? Eller noe helt annet? Har en drøm om å reise bort, til et sted med sol og strand...
Roadrunner Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #15889 Skrevet 15. februar 2019 Fredag! Det er rett og slett HELT riktig med fredag i dag! Er jo fire uker siden jeg hadde en fredag på jobb, så hadde nesten (men bare nesten) glemt hvordan jobbfredagsfølelsen var
Jerle Skrevet 15. februar 2019 #15890 Skrevet 15. februar 2019 På 13.2.2019 den 13.02, Roadrunner skrev: Synes også planleggingen (eventuelt drømmingen) er mye av turen. Kan godt få hjelp av reisebyrå til de siste detaljene, eller forslag til hotell etc. Men jeg må søke opp stedene og gjøre meg opp en mening selv, før de får klarsignal til å booke. Spørsmålet nå er hvor turen neste vinter går. Skal jeg kjøre tilsvarende opplegg som i år, med mye aktiviteter og farting, eller passer det kanskje med en litt roligere tur med mer sol, strand og bad? Og hvor? Øst? Vest? Mexico? Karibien? Vietnam? Sri-Lanka? Filippinene? Tanzania med safari og kanskje Zanzibar? Eller noe helt annet? Har en drøm om å reise bort, til et sted med sol og strand... Jeg har hørt at både Sri-Lanka og Vietnam er helt fantastisk. Så det hadde jeg ville sjekket ut. Min far har alltid drømt om Zanzibar, men der trodde jeg du hadde vært? Husker jeg helt feil? 1 time siden, Roadrunner skrev: Fredag! Det er rett og slett HELT riktig med fredag i dag! Er jo fire uker siden jeg hadde en fredag på jobb, så hadde nesten (men bare nesten) glemt hvordan jobbfredagsfølelsen var Fredag! Kom ikke en dag for tidelig denne uken heller.
Roadrunner Skrevet 15. februar 2019 Forfatter #15891 Skrevet 15. februar 2019 Slækk sofakveld med The Voice på skjermen og litt surfing på mobilen. Ramler innom Youtube, og finner denne: Snakk om trøkk! Og responsen til dommere og publikum er jo heller solid
Roadrunner Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #15892 Skrevet 18. februar 2019 God morgen! Ny uke og nye muligheter Supersløv søndag i går, puslet litt hjemme og tok det generelt rolig. Deilig! Fredagen ble det et par timer frisk luft etter jobb, før rolig kveld i sofaen. Lørdag ble det en solid treningsøkt, lunsj og god dusj, før turen gikk til mine foreldre på middag og skravlings. Veldig koselig! Dro hjem igjen utpå kvelden, så en film og landet i senga rundt midnatt. Fin helg, rolig og ganske så avslappende. Denne uka kommer til å gå smått i ett, så kanskje lurt med en litt rolig helg. I dag satser jeg på trening og få unna litt hjemme. I morgen får jeg besøk av venninne. Onsdag er det jentekveld, torsdag trolig besøke venninne, fredag er det middag i byen samt kulturell input. Og så er det heldigvis helg igjen
Roadrunner Skrevet 18. februar 2019 Forfatter #15894 Skrevet 18. februar 2019 1 time siden, Daria skrev: *host*flyfille*host* Jeg vet.. Og hvorfor faller alt på samme uka? Blir litt mye enkelte uker, mens andre er jo stille og rolige... Hmm...
Daria Skrevet 18. februar 2019 #15895 Skrevet 18. februar 2019 Det har det med å klumpe seg, ja. Denne uken har jeg én kveldsplan - både forrige og neste uke har jeg tre...
Roadrunner Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #15896 Skrevet 22. februar 2019 Avlyste gårsdagens planer, og tok det ganske så rolig hjemme i stedet. Viste seg å være en ganske fornuftig avgjørelse, var visst ganske frynsete i følelsene. Men i dag er det en ny dag, og heldigvis er det fredag! Håper på en fornuftig arbeidsdag, og at ettermiddagens kulinariske og kulturelle input blir av det meget positive slaget
Roadrunner Skrevet 22. februar 2019 Forfatter #15898 Skrevet 22. februar 2019 Tusen takk! Har planer om å prøve å gjøre det til en fin helg - som alltid Ganske lenge siden hormoner har gjort seg gjeldende i solid grad her, men nå er det visst bare å henge med så godt det lar seg gjøre. Og ta en time av gangen. Noe herk er det!
Roadrunner Skrevet 25. februar 2019 Forfatter #15899 Skrevet 25. februar 2019 Helgen ble veldig fin! Nydelig middag og bra forestilling på fredag, sammen med veldig trivelige folk. Lørdag startet rolig med frokost og avslapning før det ble lang gåtur i skogen. Så deilig når snø/is har smeltet og naturen igjen kan brukes med joggesko og fornuftig bekledning På ettermiddagen gikk turen til nabofylket, og så ble det rolig kveld med gode reker og skravlings. I går ble det mest venting, men fikk lurt med paps på en gåtur i fint, kystnært område, og så tok vi en aldri så liten omvei på vei hjem. Middagen ble tilberedt på grillen, og så ble det heldigvis tid til et lite sykebesøk før jeg måtte dra hjemover igjen på kvelden Me like! Hva uken bringer er litt uklart ennå, men det blir nok fint
Sauen Shaun Skrevet 2. mars 2019 #15900 Skrevet 2. mars 2019 På 15.1.2019 den 11.01, Daria skrev: Fyr, fyr eller fyr? Åh... Jeg vil på tur igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå