Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:natti: 

Vel hjemme, etter et fantastisk døgn på spa. Slappet av, kost meg, overspist god mat, skravlet og hatt det helt topp. Utrolig nok tok det litt tid før jeg fikk sove i går, og dermed er man skikkelig trøtt igjen i dag. Så typisk atte... Men, helt suveren tur! :strix: Ren kvalitetstid gjør godt altså!

Mandag, og 5-dagers arbeidsuke igjen. Får bare brette opp ermene og stålsette seg. Et kjapt blikk på kalenderen sier meg at det nå er helligdager/fridager annenhver uke fremover. Oddetallsukene er fulle uker, mens partallsukene slår til med en fridag hver de neste tre gangene. Etter uke 24 er det dog lite helligdager å spore før jul... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lite søvn her i natt også, men jeg antar at morgendagen blir verre, men kjører på med kaffe. Skal i bursdagsselskap i kveld og må kjøpe gave først, så det går i ett. 

 

 

Ang. 5-dagers uke så kan jeg informere om at dette er min første 5-dagers uke siden midten av desember..... Spent på hvordan fredagen blir gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli interessant uke med andre ord, Skravla :ler:

Her er det altfor mange 5-dagers uker synes jeg, trenger flere 4-, 3-, 2- og 1-dagers arbeidsuker :jepp:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God torsdag!
Ute er det :regn: og gråvær, egentlig litt koselig. Planen er litt bedriftsidrett i dag, men får se an været litt tenker jeg. Tviler på at jeg gidder om det bøtter ned, får være grenser til selvpining. Men om det blir som yr varsler nå (at det skal lette noen timer i ettermiddag), så har jeg en plan om å gjennomføre. Litt stahet kommer godt med! :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg avsted i går, på sykkel til og med! :nigo: 
Var heldig og fikk opphold noen timer, før regnet startet igjen. I natt har jeg våknet av været, det kom et par solide byger med full høyttrykkspyling :regn:  Så fuggel'n er trøttere enn trøttest, men tar time for time. Det er uansett fredag! :strix:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandag! Partallsuke i mai 2019 betyr 4-dagers uke :nigo: Ikke feil! :flagg: 

Helgen var fin, og gikk som vanlig altfor fort. Grillmiddag og skravlings med foreldre fredag, familieselskap og kjøretur lørdag, og sengetøyvask, gåtur og bryggelunsj på søndag. :sol: Ikke dumt! I dag blir det frisk luft og lang gåtur etter jobb (er planen), blitt litt lenge siden sist nå. Gleder meg! Bør kanskje gjøre litt i heimen også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drømte om deg i natt - du hadde klippet håret... Kort bob, kjevelengde omtrent, ganske kledelig (uten at dette skal tolkes som en oppfordring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Jeg drømte om deg i natt - du hadde klippet håret... Kort bob, kjevelengde omtrent, ganske kledelig (uten at dette skal tolkes som en oppfordring).

Oisann!
Jeg har riktignok klippet meg, også ganske mye, men er langt unna bob. Tror aldri jeg hadde blitt komfortabel med bob gitt, men moro at du mener det var ganske kledelig (mulig meg-versjonen i din drøm kler den bedre enn live-versjonen? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende i drømmer er aldri helt til å stole på, så jeg gir ingen garantier... :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Midtuke, men med bare firedagersuke er det jo litt torsdag i dag :nigo: Slett ikke dumt!

Skjønner jeg ikke gikk glipp av allverdens i går, da jeg ikke så ESC. :ler: 
Var på heldagsseminar i går (det ble visst det, siden det ble litt forsinkelser, og sjefen da lurte om jeg ikke bare tok fri resten :jepp: )  Nydelig lunsj på bryggekanten, trivelige folk og ganske interessant tema - slett ikke dumt! Traff mine foreldre et par timer i går ettermiddag, ellers ganske rolig på hjemmefronten. I dag har jeg booket trening, og så MÅ jeg få gjort litt hjemme før helgen. Det trengs desperat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Ikke den mest trofaste dagbokskriveren gitt :sjenert:
Men det har gått i ett den siste tiden, og synes timene og dagene bare har flydd. Jobb har gått i ett med noe overtid, og det har vært endel sosialt på kveldene. Og da har det blitt koma på sofaen når muligheten har bydd seg. :veslejenta: Godt det er fredag i morgen og kort uke neste uke! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort uke neste uke ja, jeg skal bare jobbe mandag og tirsdag, så skal vi til Gdansk. :nigo:Jeg liker veldig godt disse ukene med røde dager. Heldigvis er det fredag og jeg har tenkt å bruke helgen til dette: :veslejenta:.

Endret av Jerle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig med ekstra kort uke da, Jerle! Og ikke dumt med en liten tur og litt opplevelser :nigo: 
Jeg tar fri fredagen, og så blir det en kort svipp til hovedstaden fra lørdag til søndag med ei venninne. Blir koselig! Venninna skal på bikinishopping i favorittbutikken, og jeg har en plan om å styre mot Pascal etterpå :lur:

Denne helgen blir rolig her også, store planer om :veslejenta: kjenner jeg.
Og så må hekken klippes, den er i ferd med å nærme seg Tornerose-tendenser...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Og så må hekken klippes, den er i ferd med å nærme seg Tornerose-tendenser...

Bare å lene seg tilbake og vente på prinsen, da...? :fnise: 

Pascal er jo aldri feil :sikle: Men hvis du først er på disse kante kan vi kanskje få ordnet med en bokoverlevering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Daria skrev:

Bare å lene seg tilbake og vente på prinsen, da...? :fnise: 

Pascal er jo aldri feil :sikle: Men hvis du først er på disse kante kan vi kanskje få ordnet med en bokoverlevering?

Det må vi jo få til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ramla innom Sofias Engler på FEM... 

Sitter her med svømmende tåkesyn og trenger minst en hel pakke Kleenex :trist:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2019 den 18.59, Roadrunner skrev:

Ramla innom Sofias Engler på FEM... 

Sitter her med svømmende tåkesyn og trenger minst en hel pakke Kleenex :trist:

 

Høres ikke ut som et program for meg, jeg blir bare verre og verre sippeguri. Minstejenta øvde på en sang på lørdag og jeg satt og tuta fordi hun er så flink.

Alle i vårt hus bare himler med øyene av meg og har null forståelse. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.5.2019 den 9.50, Jerle skrev:

Høres ikke ut som et program for meg, jeg blir bare verre og verre sippeguri. Minstejenta øvde på en sang på lørdag og jeg satt og tuta fordi hun er så flink.

Alle i vårt hus bare himler med øyene av meg og har null forståelse. :sukk:

Alltid vært lettrørt jeg, og det har ikke blitt noe bedre med årene... :sukk:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan meddele at kreativ forsering av enkelte trinn i trappa ikke nødvendigvis går raskere. :opplyser: Ei heller ser mer elegant ut :kaklehone: Og når man lettere forslått heller ikke blir belønnet med et par solide blåmerker (smerten tilsier at de er store og mørkeblå), så er det i grunn bare bortkastet. Det mest effektive og minst smertefulle er fremdeles å gå trappen heeeelt normalt (enn så kjedelig det måtte være). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...