Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

14 minutter siden, Daria skrev:

Kløne...?

Er et ord som ofte blir brukt i slike sammenhenger ja... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Daria skrev:

:fnise: *full av medlidenhet*

Merker det helt hit... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger jeg litt godvilje til så aner jeg konturene av et blåmerke på skinka. Så kanskje det blir noe av det allikevel? Ikke det at jeg har tenkt å gå rundt og vise frem skinka... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 25.5.2019 den 9.21, Roadrunner skrev:

Det må vi jo få til :jepp:

Du får gi lyd når det passer seg sånn - jeg er i utgangspunktet planløs og hjemmebasert hele helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Daria skrev:

Fin sykkeltur i dag? :fnise: 

:fnise:

Det ble en lang og god frokost i går, og så direkte hjemreise :nigo:

Var i grunn veldig greit, godt å ikke komme for sent hjem, noen måtte jo jobbe et par timer i går :sukk:

Og heldigvis kjørte vi MOT køen hele veien, for de som skulle østover måtte smøre seg med MYE tålmodighet.

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Mørbanka skrott til tjeneste! :kaklehone: Ble plutselig trening på meg i går, siden en kollega nevnte i forbifarten at hun skulle på en tung styrketime og om jeg ville være med. Først var svaret ubetinget nei, men det gikk kun kort tid før munnen hadde svart "jeg kommer!", mens kroppen lurte på hvor i allverden DET kom fra. Skikkelig tung time, og lenge siden denne skrotten har fått kjørt seg med styrketrening :trene: Det merkes...

Trøtt også, siden været har sørget for å vekke meg noen ganger i natt (først kraftig regn, senere 3-4 tordenskrall). Er det helg snart? :pls:

Endret av Roadrunner
Emojis på avveie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola skinner, det suser litt i tretoppene, og asfalten er tørr. Yr melder om store nedbørsmengder, fare for jodskred, fare for flom og trolig mye tordenvær. Foreløpig meget fredelig varslene tatt i betraktning. Storm meldte vel sågar mulighet for tornadoer? :klo: Jeg er optimist og har tatt med treningstøy, med en plan om å rekke litt frisk luft etter jobb. Utgår dersom disse store nedbørsmengdene kommer, men foreløpig ligger vi godt an.

Sovet ganske godt i natt, men våkner altfor tidlig. Veldig unødvendig! Skal bli godt med en liten langhelg igjen, det trengs! :pls:

Fremdeles støl som bare det, spesielt i rygg, skuldre og armer. Auuu... :kaklehone: Regner med bedring i løpet av dagen, så får vel gjøre litt sprell i helgen også. :trene:

 

Endret av Roadrunner
Skriveleif oppdaget altfor sent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Pinsa kom og gikk, og neste røde dag på kalenderen er 25.desember :daane:
Heldigvis noen feriedager som skal benyttes før jul, men ellers er det mye arbeidsdager gitt. :sukk:

Helgen har vært veldig fin da! Fredagen ble det god mat og avslapning hjemme, lørdag spinning og så hjem til fotobok og innekos i regnværet. Søndag ble av det sosiale slaget, med først en tur til vennepar (sammen med et annen vennepar, så vi var 5 voksnet og 4 barn). Dro videre derfra til et annet vennepar, og endte vel med 8-9 timer med skravlings og sosialisering før jeg landet hjemme igjen. Veldig hyggelig! Og veldig godt å komme hjem igjen... :nigo: I går ble det en langtur i skogen på egenhånd, før ei god bok ble med på solsenga på verandaen. VELDIG godt med litt sommervær! Ble jo riktig så varmt og fint. :sol:

I dag har jeg booket reprise på styrketreningen fra forrige uke.... :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vi snakket om før - den som blåser brorparten av feriedagene sine allerede i februar kan ikke klage over manglende fri når sommeren kommer... :tunge1: :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, Daria skrev:

Dette har vi snakket om før - den som blåser brorparten av feriedagene sine allerede i februar kan ikke klage over manglende fri når sommeren kommer... :tunge1: :fnise: 

Jammen, konklusjonen må da være at man har altfor lite feriedager å ta av? :pls:
Når man er halvveis i feriedagene allerede før mars måned, så er det jo noe riv ruskende galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Daria skrev:

Du går for "Det er systemet det er noe i veien med"-(bort)forklaringen? :fnise: 

Det ER jo forklaringen! Ikke noe (bort) her takk! :opplyser: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...