Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Og dere? Takk for støtte og oppmuntrende ord! Akkurat det jeg trenger når sånt luftes i dagboka :klem: Hodet koker litt innimellom og da er det godt å sette litt ord på det og få fine tilbakemeldinger! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt inspirert av diverse hengekøye- og friluftsrelaterte investeringer hos Cata, ramlet jeg på en liten jakkeinvestering :sjenert: Har sett på den i et par sesonger i ulike farger, men trenger egentlig en enkel, sort jakke.

Og nå var jo alle størrelser tilgjengelig :plystre: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin jakke. Eneste minuset i mine øyne er merket. Jakken er helt uskyldig, men jeg kjøpte i sin tid en turbukse fra Twentyfour så jeg har fordommer. Herreminnisse for en kondensklump den buksa var. Måtte den få et nytt og bedre liv via Fretex....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Cata skrev:

Fin jakke. Eneste minuset i mine øyne er merket. Jakken er helt uskyldig, men jeg kjøpte i sin tid en turbukse fra Twentyfour så jeg har fordommer. Herreminnisse for en kondensklump den buksa var. Måtte den få et nytt og bedre liv via Fretex....

Auda! 

Jeg har hatt et par jakker fra Twentyfour tidligere, og rett og slett brukt de opp (året rundt). Kjøpte ny allværsjakke i fjor sommer :sjenert:, men den er bringebærfarget med rosa innslag og ikke like anvendelig som en ensfarget sort. Så...ehhh... Ei venninne har Finse-jakke fra før og er veldig fornøyd, så da tok jeg sjansen. Så får vi se :jepp:

Kondensklump til turbukse høres forøvrig utrolig ubehagelig ut! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Roadrunner skrev:

Kondensklump til turbukse høres forøvrig utrolig ubehagelig ut! :sjokkert:

Det var det, så dermed har jeg ervervet meg fordommer mot merket, hvilket trolig er veldig urettferdig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet lite om turtøy, men pådro meg et par nye sko på vei fra jobb i dag :nigo: Hadde litt god tid og så egentlig for meg en is på stasjonen, men så ligger det skobutikk så lagelig til... Dessuten er den faktisk ikke kjede, og man skal jo støtte småbutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at jeg har truffet bra med siste ferieuka sånn værmessig :nigo:

:sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol: :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Et drøyt døgn på foreldretraktene, nå vel hjemme i sofaen og ser fjerde episode av NRK-serien DNA. Bra så langt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode DNA er sett. Wow! Intens serie og veldig rørende slutt :trist:Anbefales! 

På tide å finne senga... Siste feriedag i morra :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:murvegg:

:fnise:

Veldig bra krim-/spenningserie over 8 episoder i NRK TV, tilgjengelig en drøy uke til. Men ellers gode forslag fra benken her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DNA kan også stå for Do Not Approach - som i ikke gå så nærme den murveggen at du kan dunke hodet i den... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:roll:

Velger meg følgende tolkning: Do Not Answer

 

:nigo:

Fin gåtur med venninne i formiddag, nå sløve timer på verandaen og så venter ferske reker til middag senere :jepp:

Og i morgen ser det ut til at det blir båttur med bestis med familie :strix: Gleder meg stort og kjenner på en solid takknemlighet :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Båtturen er utsatt på ubestemt tid - motortrøbbel. Så da har man tilbragt dagen med fin gåtur til skogs, deilige timer på verandaen og soltørket sengetøy. :nigo: Kan jo ikke deppe, selv om jeg hadde gledet med storveis til båttur. Satser på nye muligheter senere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Første uka på jobb kan oppsummeres med ett ord: hektisk :bond: Var veldig glad da helgen kom! Familiebesøk i helgen, gåtur (inkludert blåbærspising :nigo: ), pinnsvinmating (man har jo fått husdy....eh....hagedyr :jepp:) og litt huslige sysler. Ny uke er i gang og i dag gikk jeg faktisk på tida! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...