Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Daria skrev:

Hvem vet hvordan de ser ut etter en uke på kraftfor...

Har sett voksne/store dotter også, like skjønne de :strix: 

Huledotter er dog en annen variant, og ikke like skjønne (sier en heeeeelt :ironi:objektiv dottemor)

Og den stakkars hunden så jo ut som om den var skutt på med pigg-pistol :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strykejernet vant. Så er det klart til borddekking i morgen og jeg kan pusle med støvtørking innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Regjeringa stengte landet da jeg skulle hatt party sist, så prøver på nytt med kortreiste venner, god mat og gode kaker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Daria skrev:

Du satser på at det ikke er en sammenheng og fare for gjentakelse? :fnise: 

Kom helskinnet gjennom siste pressekonferanse, så da har jeg endelig trua! Forøvrig første gang jeg har dekket bord hvor håndesinfeksjon har en helt naturlig plass på bordet 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Daria skrev:

Sprit hører da hjemme på festbordet (har jeg hørt. Jeg går vanligvis ikke på sånne fester...). :skaal:

Man vet man lever i 2020 når det første spørsmålet man stiller i det man kommer inn er : "Hvor er spriten hen???"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo vært mye snakk på jobb om viktigheten av sprit på alle klasserom - og at det bare er å ringe når man trenger påfyll... (det verste er jo at når de kommer med påfyllet er det på store umerkede kanner...).

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det minner meg om bursdagen til nevøen min i mai. Jeg ble hentet og da jeg kom inn hos dem så gikk jeg rett på badet for å vaske hendene.... Hørte nevøen spørre etter meg og moren svarte at jeg vasket hendene slik alle måtte gjøre nå. Han var så søt da - skjønte jo ikke at jeg måtte vaske hender før gaver skulle fordeles. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Det har jo vært mye snakk på jobb om viktigheten av sprit på alle klasserom - og at det bare er å ringe når man trenger påfyll... (det verste er jo at når de kommer med påfyllet er det på store umerkede kanner...).

...levert av tollvesenet? :ler: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cata skrev:

...levert av tollvesenet? :ler: 

 

Det er jo i indre strøk så kanskje det er produsert lokalt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:veslejenta:

Meget vellykket lørdag :strix:

Vertinnen var strålende fornøyd, gjestene virket svært fornøyde, maten var nydelig, gavene flotte og stemningen upåklagelig :nigo:

I går var det trøtt fuggel og koselig besøk av foreldre (som hjalp til med restespising og tok med seg diverse hjem). Skulle legge meg tidlig. :sjenert: Måtte bare ut og sjekke dottestatus. En minidott beitet, ellers rolig. Puslet inne og måtte bare sjekke kjapt før tannpuss og senga. :plystre: Der var jo to store dotter! Melding til naboen og vipps var vi ute begge to, og før vi visste ordet av det hadde en time flydd avsted. :natti: 

vrakDÅTTno...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...