Roadrunner Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #16761 Skrevet 11. oktober 2020 Ikke klar for jul her heller, så langt der i fra! Selv om Plantasjen og andre butikkjeder er uenige At de allerede har nisser i butikkene gjør ikke at jeg løper og kjøper. Det er FOR TIDLIG! Men feriedelen av ordet juleFERIE er jeg veldig klar for
Daria Skrevet 11. oktober 2020 #16762 Skrevet 11. oktober 2020 Ferie er man vel alltid klar for Jeg vil jo ikke ha nisser nå - uansett om jeg så hadde bestemt meg for at jeg trengte flere venter jeg jo med å kjøpe dem til det nærmer seg advent...
Roadrunner Skrevet 12. oktober 2020 Forfatter #16763 Skrevet 12. oktober 2020 (endret) Husket plutselig at jeg kjøpte julepynt i sommer Men de er fine, håndlagede, one of a kind og ikke akkurat gratis. Så måtte jo bare slå til da de dukket opp i Facebook-feeden min. Er så utrolig imponert over hva enkelte får til innen hobbysjangeren Endret 12. oktober 2020 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter #16764 Skrevet 14. oktober 2020 Ny lang dag på jobb, og ny sliten fuggel. Intet husarbeid gjort i dag heller med andre ord, og blir ikke noe i morgen heller. Da skal jeg ut og spise med tidligere kollega - gleder meg! Og det nærmer seg sannelig helg igjen også jo En helg uten planer, bare trene litt, være ute og slappe av. Tror jeg. Været lover ganske bra da, så satser på et par reale skogsturer. ALTFOR lenge siden sist nå! For mye jobbing og for mye regn...
Roadrunner Skrevet 17. oktober 2020 Forfatter #16765 Skrevet 17. oktober 2020 Jeg har sovet NI timer i natt! Det trengtes virkelig, SÅ deilig! Oppskriften? En helt rolig dag på gjemmekontor i går (lite jobb, litt husarbeid), nyvasket og soltørket sengetøy (siste gang i år? 😳), nydusjet skrott og ullsokker på føttene. Kan ikke huske sist jeg våknet i ni-draget... Den lange skogsturen utgikk, siden hele uka har vært preget av vonde hofter og vond høyrearm. Bedring å spore men greit å ikke ta helt avgårde. Uansett vært ute en god tur i mer bynært turterreng, og nå er alle ....... 14 vinduene vasket utvendig Fikk også ryddet litt i blomster og krukker ved inngangspartiet, så det ser litt mer innbydende ut. Bare rydde litt mer inne, tørke litt støv og vaske bad nå, så er det meste på stell her. Herlig!
Roadrunner Skrevet 18. oktober 2020 Forfatter #16767 Skrevet 18. oktober 2020 Endelig tilbake i skikkelig turterreng i dag, gjorde godt! For psyken om ikke annet Hoftene klarte seg bra og høyrearmen hang greit med. Mens venstre kne fikk seg en liten vridning/trøkk allerede på vei til bilen, så der er et vondt punkt. Begynner å bli usikker på om jeg ble 90 i år? Musklene generelt er stive etter turen, men noe annet er ikke å forvente. Lenge siden sist!
Cata Skrevet 18. oktober 2020 #16769 Skrevet 18. oktober 2020 2 timer siden, Daria skrev: Alt går nedover etter fylte 40... Ikke bare det som påvirkes av tyngdekraften, mener du?
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #16771 Skrevet 19. oktober 2020 Tyngdekraft - hva er det?
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #16773 Skrevet 19. oktober 2020 48 minutter siden, Daria skrev: Du hever deg over sånt? Hvis jeg ignorerer det så finnes det ikke, sant?
Daria Skrevet 19. oktober 2020 #16774 Skrevet 19. oktober 2020 Selvfølgelig funker det - bare spør strutsen...
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #16775 Skrevet 19. oktober 2020 Ser jo visse likheter med struts...
Roadrunner Skrevet 19. oktober 2020 Forfatter #16776 Skrevet 19. oktober 2020 Akutt sjesken, og ingen i hus (rart det alltid er tomt... ). Men fant norske gulrøtter i kjøleskapet (fra Trøndelag), et beger lettrømme og en pose Holiday-dip. Lenge siden, og veldig godt!
Roadrunner Skrevet 20. oktober 2020 Forfatter #16777 Skrevet 20. oktober 2020 En rolig spinningøkt siden kneet er stivt, ømt og trenger litt omsorg. Men hoftene er mye bedre og høyrearmen er stadig bedre, så det går veien! (Tror jeg).
Roadrunner Skrevet 22. oktober 2020 Forfatter #16778 Skrevet 22. oktober 2020 Yoga i går og fikk kjent på alle vondtene igjen... Lei er bare fornavnet! Fremdeles kneet som er mest plagsomt, det andre roet seg i løpet av natta heldigvis. Men husmora trenger et realt spark bak, for her går det treeeegt! Og den neste uka går i ett, så bør få unna det meste før kl 19 i morgen Har dog en plan om hjemmekontor i morgen - DET blir bra!
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #16779 Skrevet 23. oktober 2020 Har gått gjennom det meste av epost som har kommet siden i går ettermiddag, svart på det som må besvares og fått unna et par andre ting. Foreløpig behagelig plassert i sofaen med kneet høyt (håper det kan hjelpe!). Bør få støvsugd og farget håret i løpet av dagen, så da er vi kanskje på en kombinasjon av gjemmekontor og hjemmekontor? *kremt*
Roadrunner Skrevet 23. oktober 2020 Forfatter #16780 Skrevet 23. oktober 2020 Støvsuging - check! Hårfarge - check! Soltørket sengetøy - check! Da gjenstår vasking av dusj og badet... Og bære ut søpla
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå