Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du har ikke vurdert å ta med kneet en tur til legen...?

Kongeriket har jeg ikke lest - jeg har slått opp med Jo Nesbø inntil han prøver seg på noe mindre mørkt. Jeg vet jo at han kan - Karusellmusikk er fortsatt en av mine favoritt-novellesamlinger. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Du har ikke vurdert å ta med kneet en tur til legen...?

Kongeriket har jeg ikke lest - jeg har slått opp med Jo Nesbø inntil han prøver seg på noe mindre mørkt. Jeg vet jo at han kan - Karusellmusikk er fortsatt en av mine favoritt-novellesamlinger. 

Jeg har vurdert så meget :plystre:

Men nå har det gradvis virket litt bedre for hver dag den siste uken, så jeg hadde virkelig trua. Og nå går det veldig greit igjen, var bare noen timer på jobb i dag som var helt sære og vonde. Så optimisten gir det noen dager til. Tror jeg. Har googlet litt og selvdiagnostisert litt, og alt tydet på at det fort kunne ta 4-6 uker. Og det har sakte men sikkert blitt litt bedre. *optimist* 

Kongeriket var ikke like mørk og bestialsk som noen av bøkene til Jo Nesbø kan være, men heller ikke like engasjerende. To brødre i ei bygd på landet, lokale uoverensstemmelser, noen mistenkelige dødsfall, og minst tre biler utfor samme stup. Jau...

Skrevet

Karusellmusikk er bra. Ellers har jeg ikke vært i lesestallen for Nesbø. Han er ikke my cup of tea.

Det har blitt mye "feel good and forget" på meg siste halve året. Har 2 av Daria sine bøker her - som jeg har kjempelyst til å lese, men hjernen er ikke i det moduset. Men det blir mange bøker lest i år da.... :ler: 

Skrevet

En bygd med akutt behov for et velplassert gjerde og bedre kjøreskole...?

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

To brødre i ei bygd på landet

I motsetning til de mer urbane og bybaserte bygdene...? :fnise: *måtte bare*

Skrevet

Jeg leser afrikansk historie, indisk kjemperoman og en svensk roman i litt mer overkommelig format. Og Carl Frode Tillers Begynnelser. Og en essaysamling av Sigrid Undset. 

Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

En bygd med akutt behov for et velplassert gjerde og bedre kjøreskole...?

I motsetning til de mer urbane og bybaserte bygdene...? :fnise: *måtte bare*

:murvegg:

Selvfølgelig... You’re welcome! 

Tror ikke det stod på kjøreskolen, det var vel heller en beleilig skrent å arrangere ulykker, så ble man kvitt noen brysomme mennesker på en enkel måte... 

Skrevet

Jeg hadde vel en mistanke om det... Men ganske mange potensielle krimplott har jo en enkel løsning :fnise: 

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Jeg leser afrikansk historie, indisk kjemperoman og en svensk roman i litt mer overkommelig format. Og Carl Frode Tillers Begynnelser. Og en essaysamling av Sigrid Undset. 

Jeg har aldri vært på de dimensjoner i lesingen min.... 

Skrevet

Jeg pleier å klare meg med ei bok av gangen, men nå har jeg faktisk to bøker gående samtidig. 
Aldri vært i nærheten av de dimensjonene Daria driver med...

Skrevet

Jeg prøver å holde meg til 3-4 om gangen, men det hender det sklir litt ut...

Skrevet
47 minutter siden, Skravla skrev:

Det har blitt mye "feel good and forget" på meg siste halve året.

Er det nå jeg skal kjenne min besøkelsestid og anbefale mine skriblerier. Passer utmerket for Kindle i det minste. :hoho:

Skrevet

Fascinerende hvor flink man blir til å bruke tanntråd i dagene før et tannlegebesøk... :sjenert:

Skrevet

Take away til middag i dag, og som vanlig enorme porsjoner mat. Så tanken FØR jeg kjøpte maten og FØR jeg begynte å spise, var å spare en del til kveldsmat... 

:murvegg:

Nå sitter jeg IGJEN her, altfor mett, og har ikke rester til kveldsmat. Så utrolig unødvendig! :kjefte:

Noe sier meg at jeg kommer til å gulpe eksotiske smaker på trening om ei drøy time... :kvalm:

Skrevet
5 minutter siden, Roadrunner skrev:

Så tanken FØR jeg kjøpte maten og FØR jeg begynte å spise, var å spare en del til kveldsmat... 

Sånne tanker har det med å virke mye lurere på forhånd   - og etterpå, men sjelden underveis :fnise: 

Skrevet
13 minutter siden, Daria skrev:

Sånne tanker har det med å virke mye lurere på forhånd   - og etterpå, men sjelden underveis :fnise: 

Og jeg trenger at disse tankene også dukker opp underveis, for dette er jo bare ubehagelig :sukk: 

Skrevet

Løsningen er kanskje å faktisk sette til side/pakke bort deler av maten før du spiser? Fylle en tallerken, sette i kjøleskapet og merke den KVELDSMAT?

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Løsningen er kanskje å faktisk sette til side/pakke bort deler av maten før du spiser? Fylle en tallerken, sette i kjøleskapet og merke den KVELDSMAT?

Går det an? :sjokkert:

Mistanken stemte angående treninga. Matsmak i munnen, magen som en trommeskinn, og generelt bare tungt. Fikk vel som fortjent :sjenert:

Skrevet

Årets adventskalendere tyder på at jeg begynner å bli voksen. Fikk en Babor-kalender av ei venninne, og i helgen fikk jeg velge årets kalender fra mine foreldre :nigo: Tidligere har det alltid vært Kinder (har vært den med best sjokolade synes jeg - enkelt og greit), men i år var jo utvalget så meget bedre da vi var innom Meny. Så i år har jeg fått adventskalender fra Ferrero Rocher :strix: Paps fikk akevitt-kalender i bursdagsgave, og mams fikk sjokolade- og tekalender. Hæppi familie! 

Skrevet

På tide med en skikkelig: Det er 

F R E D A G ! ! !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...