Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

31 minutter siden, Roadrunner skrev:

Et prosjekt jeg er ansvarlig for hadde go-live

Åh, "go live" i prosjekt. ❤️ *mimrer om fordums prosjekttid*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, Cata skrev:

Åh, "go live" i prosjekt. ❤️ *mimrer om fordums prosjekttid*

:ler:

Ikke et kjempe stort prosjekt, men et ganske sentralt og viktig prosjekt. Men nå ser det ut til å ha gått fint så langt, så da er det lov til å puste litt. Mye gjenstår, men vi er i gang! :hoppe:

Og oppsigelsestiden er offisielt i gang :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte:Endelig er det nye episoder av Førstegangstjenesten! 

Herman Flesvig er jo ikke sann! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske sløv søndag, med skikkelig ruskevær ute. Noen solide regnbyger tidlig i dag, mer jevnt regn utover dagen. Jeg har småryddet litt, delt fem orkideer som hadde oppstått i samme potte (spent på om de overlever ompottingen, men var på høy tid!), vasket klær, vannet blomster, og nå holder jeg på å overføre mye gammel moro fra gammel pc til nyere pc. Min kjære Acer ble kjøpt i februar 2009, så kanskje på tide at den får lov til å sovne inn? Ikke mye i bruk lengre (blant annet fordi den er så TREEEG), men greit å få reddet det som reddes kan før den dør fullstendig. Og det tar tid :sjokkert:

Regner med hektisk uke på jobb, siden vi er midt i en stor renovering og det blir en del intern flytting og stollek fremover. :sukk:

Men først skal kvelden nytes, og så satser jeg på en god natts søvn. Har ikke blitt for mange av de den siste tiden. Og hva er greia med å våkne 06:25 på en lørdag, og 07:03 på en søndag? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Roadrunner skrev:

Og hva er greia med å våkne 06:25 på en lørdag, og 07:03 på en søndag? :murvegg:

Det er da skikkelig ufint av Ole Lukkøye. :fy_fy:

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 år er jo en anseelig alder for en PC...

Jeg sov til nærmere halv elleve i dag - det har en svært direkte sammenheng med naboer som festet til bortimot halv tre i natt :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg våknet litt over 5 i dag. Fikk ikke sove igjen og kl 7 ga jeg opp. 

Tok meg en times tid under pleddet i ettermiddag da. Det var deilig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet rett over kl 04 i morges, og nesten like tidlig i går. I dag sa sjefen at jeg skulle sove lengre i morgen og komme litt utpå. Tror han så jeg var ganske knekt i dag. Vært ei intens uke, med overtidsjobbing og masse å gjøre. Sliten er bare fornavnet i kveld. Så nå er jeg spent, hvor lenge sover fuggel'n i morra om vekkerklokka settes på feks 08:20? Lengre enn 04:10 håper jeg :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det røyner litt på ja. Men fåt bare bite tennene sammen, og telle ned til laaaaang juleferie :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Daria skrev:

Hvor lang er laaaaang? :fnise: Tre uker? Fire?  Kanskje en førjulstur til Oslo er på sin plass? :lur: 

Om smittesituasjonen er ok blir det helg i hovedstaden i slutten av november :nigo: Konserten vi skulle på er utsatt, men hotellrommet er ikke refunderbart. Huffda :nigo:

Ellers satser jeg på juleferie fra 11.desember, om nåværende arbeidsgiver vil det slik :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Daria skrev:

Man kan jo ikke la hotellrommet stå tomt og ensomt...

Nei, er du rusk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte dro jo en gang på helgetur ene og alene pga en gratisnatt fra hotels.com - det ville jo vært  for galt å la den gå til spille...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Daria skrev:

Enkelte dro jo en gang på helgetur ene og alene pga en gratisnatt fra hotels.com - det ville jo vært  for galt å la den gå til spille...

Been there, done that :jepp:

Lurer litt på hvordan det blir med ymse poeng og slikt nå i 2020? Har for eksempel en del Eurobonus-poeng, men får jo ikke brukt noen i år. Og mener noen forfaller allerede i april neste år...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må du faktisk reise før de utløper, eller holder det å bestille reisen før april? Du får begynne å planlegge for neste sommer og krysse fingrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Daria skrev:

Må du faktisk reise før de utløper, eller holder det å bestille reisen før april? Du får begynne å planlegge for neste sommer og krysse fingrene...

Litt usikker faktisk. Men tenker at det naturlige burde være å utsette forfallsfristen? Får følge med litt gjennol vinter og vår og se hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:veslejenta:

Fin helg går mot slutten. Spinngtimer, sofatid, lang gåtur, nydelig middag og koselig besøk hos mine foreldre :jepp: Nå er klesvasken lagt sammen og trygt i skapet, oppvaskmaskinen er tømt og jeg er tilbake på sofaen. Lade opp til ny uke. :bond:

2 måneder igjen til :tree: ferie :nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke klar for å forholde meg til jul helt ennå... Selv om jeg begynte å vurdere i dag om jeg må sy meg et par masker i julestoff til desemberbruk :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...