Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
31 minutter siden, Roadrunner skrev:

Et prosjekt jeg er ansvarlig for hadde go-live

Åh, "go live" i prosjekt. ❤️ *mimrer om fordums prosjekttid*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, Cata skrev:

Åh, "go live" i prosjekt. ❤️ *mimrer om fordums prosjekttid*

:ler:

Ikke et kjempe stort prosjekt, men et ganske sentralt og viktig prosjekt. Men nå ser det ut til å ha gått fint så langt, så da er det lov til å puste litt. Mye gjenstår, men vi er i gang! :hoppe:

Og oppsigelsestiden er offisielt i gang :daane:

Skrevet

:skratte:Endelig er det nye episoder av Førstegangstjenesten! 

Herman Flesvig er jo ikke sann! :ler:

Skrevet

Ganske sløv søndag, med skikkelig ruskevær ute. Noen solide regnbyger tidlig i dag, mer jevnt regn utover dagen. Jeg har småryddet litt, delt fem orkideer som hadde oppstått i samme potte (spent på om de overlever ompottingen, men var på høy tid!), vasket klær, vannet blomster, og nå holder jeg på å overføre mye gammel moro fra gammel pc til nyere pc. Min kjære Acer ble kjøpt i februar 2009, så kanskje på tide at den får lov til å sovne inn? Ikke mye i bruk lengre (blant annet fordi den er så TREEEG), men greit å få reddet det som reddes kan før den dør fullstendig. Og det tar tid :sjokkert:

Regner med hektisk uke på jobb, siden vi er midt i en stor renovering og det blir en del intern flytting og stollek fremover. :sukk:

Men først skal kvelden nytes, og så satser jeg på en god natts søvn. Har ikke blitt for mange av de den siste tiden. Og hva er greia med å våkne 06:25 på en lørdag, og 07:03 på en søndag? :murvegg:

Skrevet (endret)
16 minutter siden, Roadrunner skrev:

Og hva er greia med å våkne 06:25 på en lørdag, og 07:03 på en søndag? :murvegg:

Det er da skikkelig ufint av Ole Lukkøye. :fy_fy:

Endret av Cata
Skrevet

11 år er jo en anseelig alder for en PC...

Jeg sov til nærmere halv elleve i dag - det har en svært direkte sammenheng med naboer som festet til bortimot halv tre i natt :kjefte:

Skrevet

Jeg våknet litt over 5 i dag. Fikk ikke sove igjen og kl 7 ga jeg opp. 

Tok meg en times tid under pleddet i ettermiddag da. Det var deilig. 

Skrevet

Våknet rett over kl 04 i morges, og nesten like tidlig i går. I dag sa sjefen at jeg skulle sove lengre i morgen og komme litt utpå. Tror han så jeg var ganske knekt i dag. Vært ei intens uke, med overtidsjobbing og masse å gjøre. Sliten er bare fornavnet i kveld. Så nå er jeg spent, hvor lenge sover fuggel'n i morra om vekkerklokka settes på feks 08:20? Lengre enn 04:10 håper jeg :natti:

Skrevet

Det røyner litt på ja. Men fåt bare bite tennene sammen, og telle ned til laaaaang juleferie :nigo:

Skrevet

Hvor lang er laaaaang? :fnise: Tre uker? Fire?  Kanskje en førjulstur til Oslo er på sin plass? :lur: 

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Hvor lang er laaaaang? :fnise: Tre uker? Fire?  Kanskje en førjulstur til Oslo er på sin plass? :lur: 

Om smittesituasjonen er ok blir det helg i hovedstaden i slutten av november :nigo: Konserten vi skulle på er utsatt, men hotellrommet er ikke refunderbart. Huffda :nigo:

Ellers satser jeg på juleferie fra 11.desember, om nåværende arbeidsgiver vil det slik :pls:

Skrevet

Man kan jo ikke la hotellrommet stå tomt og ensomt...

Skrevet
35 minutter siden, Daria skrev:

Man kan jo ikke la hotellrommet stå tomt og ensomt...

Nei, er du rusk? 

Skrevet

Enkelte dro jo en gang på helgetur ene og alene pga en gratisnatt fra hotels.com - det ville jo vært  for galt å la den gå til spille...

Skrevet
8 timer siden, Daria skrev:

Enkelte dro jo en gang på helgetur ene og alene pga en gratisnatt fra hotels.com - det ville jo vært  for galt å la den gå til spille...

Been there, done that :jepp:

Lurer litt på hvordan det blir med ymse poeng og slikt nå i 2020? Har for eksempel en del Eurobonus-poeng, men får jo ikke brukt noen i år. Og mener noen forfaller allerede i april neste år...

Skrevet

Må du faktisk reise før de utløper, eller holder det å bestille reisen før april? Du får begynne å planlegge for neste sommer og krysse fingrene...

Skrevet
5 timer siden, Daria skrev:

Må du faktisk reise før de utløper, eller holder det å bestille reisen før april? Du får begynne å planlegge for neste sommer og krysse fingrene...

Litt usikker faktisk. Men tenker at det naturlige burde være å utsette forfallsfristen? Får følge med litt gjennol vinter og vår og se hva som skjer. 

Skrevet

:veslejenta:

Fin helg går mot slutten. Spinngtimer, sofatid, lang gåtur, nydelig middag og koselig besøk hos mine foreldre :jepp: Nå er klesvasken lagt sammen og trygt i skapet, oppvaskmaskinen er tømt og jeg er tilbake på sofaen. Lade opp til ny uke. :bond:

2 måneder igjen til :tree: ferie :nisse:

Skrevet

Jeg er ikke klar for å forholde meg til jul helt ennå... Selv om jeg begynte å vurdere i dag om jeg må sy meg et par masker i julestoff til desemberbruk :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...