Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Daria skrev:

Men var dottene med på lørdagsfesten? Party-pinnsvin? :fnise: 

Lilledotten viste seg så vidt på lørdagen. Da flere ville ut for å se, ble det litt mye for stakkaren. Gjemte seg i hekken og var ikke å se resten av kvelden. Storedotten har vi ikke sett på noen kvelder, så var stor stas da den dukket opp i går kveld :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:bond:

Jeg nevnte kort noe om bemanningsbyrå og en ganske interessant stilling for en drøy måned siden? Senere snakket jeg med vedkommende fra bemanningsbyrået, og de hadde dessverre gått videre med noen andre, og jeg var ute... Vel, de hadde visst ikke funnet rett kandidat så nå er jeg i loopen igjen :sjokkert: Og skal helst få mekket CV og en søknadstekst på utenlandsk i løpet av noen få dager! Wheee! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Roadrunner skrev:

Vel, de hadde visst ikke funnet rett kandidat så nå er jeg i loopen igjen :sjokkert: Og skal helst få mekket CV og en søknadstekst på utenlandsk i løpet av noen få dager! Wheee! 

Krysser labber og klør og ....pigger? Men har de ikke CV og søknad fra første runde? Det kan da umulig være så mye som har forandret seg? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende :duskedame: Internasjonalt firma eller internasjonal jobbing? (Jeg håper de spesifiserte hvilket utenlandsk som er ønskelig...? :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Cata skrev:

Krysser labber og klør og ....pigger? Men har de ikke CV og søknad fra første runde? Det kan da umulig være så mye som har forandret seg? 

 

Bemanningsbyåret har CV, på norsk. Søknad har jeg aldri sendt på den stillingen, ble bare oppringt :nigo: Men de har ledere spredt rundt i verden og da må det være på utenlandsk...

23 minutter siden, Daria skrev:

Så spennende :duskedame: Internasjonalt firma eller internasjonal jobbing? (Jeg håper de spesifiserte hvilket utenlandsk som er ønskelig...? :fnise: ).

Tror det er mest nasjonal jobbing, i internasjonalt firma med utenlandsk som arbeidsspråk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var papirene sendt og hjernecella er mør etter to kvelder med litt knaing på utenlandsk. :bond: Så får vi se hva som skjer og hva jeg gjør OM det skulle bli et valg å ta. 

Nå: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en høyst nødvendig gjennomgang av et par hyller i klesskapet. :sukk:

Konklusjonen er at jeg har en masse fine bukser - som ikke passer :grine: Hva skal jeg gå med i høst? :murvegg: Jeg MÅ i alle fall skjerpe kostholdet og komme igang med jevnlig trening igjen :opplyser: Og kanskje kjøpe et par bukser...

Sånn, nå har jeg sagt det høyt! Og jeg trenger oppmuntring, støtte og heiarop! :pls: 

Det kan være boka kommer til å inneholde litt mer treningsskryt (selvskrytt er velskrytt) og et hint eller to om hvilken vei vekta går (lenge siden den gjorde noe annet enn å stå ganske stille eller gå oppover). :klaske:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Kjøp et par skjørt - de er så mye mer tilgivende enn bukser...

Sliter med den altså, er jo ikke LITT skjørtemenneske en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Roadrunner skrev:

Sånn, nå har jeg sagt det høyt! Og jeg trenger oppmuntring, støtte og heiarop! :pls: 

Jeg kan heie. Jeg skal selv begynne å røre meg når jeg er hjemme fra ferie igjen så da kan jeg kanskje tjene noen heiarop i retur :fnise:  . 

Bukselinning og generell form er enige om at her må noe gjøres. (Og ja, jeg vet at mat er kg og trim er gram, men av generelle hensyn så akter jeg å begynne med ....vel....mosjon får jeg vel si. Trening får komme etterhvert.) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Cata skrev:

Jeg kan heie. Jeg skal selv begynne å røre meg når jeg er hjemme fra ferie igjen så da kan jeg kanskje tjene noen heiarop i retur :fnise:  . 

Bukselinning og generell form er enige om at her må noe gjøres. (Og ja, jeg vet at mat er kg og trim er gram, men av generelle hensyn så akter jeg å begynne med ....vel....mosjon får jeg vel si. Trening får komme etterhvert.) 

Heiarop skal bli! :hoppe:

Jeg har gått tur i to dager, og booket time på treningssenteret i morgen. Og skapene er tomme for unødvendige fristelser... Heldigvis har Autumn Crisp druene kommet i butikkene, de får være kveldskos fremover :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Roadrunner skrev:

Sliter med den altså, er jo ikke LITT skjørtemenneske en gang :sjenert:

Slå deg løs og lev farlig - man skal jo driste seg ut av komfortsonen av og til... :duskedame: (Og komfort er som nevnt et stikkord her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått 7000 skritt sammen med venninne!!!! Greit, det er ikke mye, men på en feriedag og med dårlig vær så er det bedre enn null, ikke sant? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har forresten fått en fin trigger på Fitbitklokka mi. Tester ut betalversjon (i anledning Covid så har de 3 mnd prøveperiode) og der er en fnutt som logger "soneminutter". Skal visst ha minst 150 minutter i moderat pulssone pr uke, eller 75 minutter med høy puls. Det blir altså 22 minutter pr. dag hvis man går for 150 versjonen. Tenker det kan være et greit mål å sikte på i starten og så får jeg heller øke litt etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin tigger, Cata! Man må finne (og bruke) de små hjelpemidlene man trenger. Her betyr det booking av treningstimer og følge opp :jepp: Og ikke minst - holde meg unna sjokoladen :sjokolade:

Beklager, Daria! Vet det er utelukkende godt ment, men skjørt utgår. Helt og fullstendig :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Roadrunner skrev:

Høres ut som en fin tigger, Cata! Man må finne (og bruke) de små hjelpemidlene man trenger.

Det å følge med på tall og kurver er en ingeniørsvakhet som hjelper meg i gang i allfall. (Tør ikke tråkke på vekta riktig enda... :rodme: . )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...