Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
8 minutter siden, Roadrunner skrev:

Hårfarge - check! :haar:

Skal smiley-brukes tolkes som at jeg gjerne vil ha bilde av resultatet...? :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Skal smiley-brukes tolkes som at jeg gjerne vil ha bilde av resultatet...? :fnise: 

Neida, ikke så farlig som smiley indikerer. Men den hadde i det minste hår :ler:

Skrevet

Så du har ikke slått deg løs i anledning Halloween...? :fnise: :kosteskaft:

Skrevet
2 timer siden, Daria skrev:

Så du har ikke slått deg løs i anledning Halloween...? :fnise: :kosteskaft:

Hallo-hvafornoe? :jolie:

Driver ikke med sånt! :opplyser:

Skrevet

På tur til en annen filial av firmaet i dag (og i morgen), så blir litt annerledes dager. Kjekt det innimellom alle hverdagene. Og noe sier meg at denne uken kommer til å gå ganske fort... 

Er det helt feil at jeg allerede har fylt inn timelisten for uke 51, 52 og 53, forresten? :sjenert: 
Feriedager er så enkle å føre :bolledeig:

Ble påspandert deilig middag i går (breiflabb med nydelig saus, gode grønnsaker samt amandinepoteter er sjelden feil), og skal ut og spise med avdelingen i kveld :nigo: I morgen får jeg noen få venninner på middag, og vips er det torsdag før jeg må tenke på noe matlagning. 

Skrevet

Du skal ha middagsbesøk i morgen, men trenger ikke tenke på matlaging? Nysgjerrig på den menyen... :fnise: 

Skrevet
34 minutter siden, Daria skrev:

Du skal ha middagsbesøk i morgen, men trenger ikke tenke på matlaging? Nysgjerrig på den menyen... :fnise: 

Luftsuppe og fantasiboller? :opplyser:

Skrevet
14 timer siden, Daria skrev:

Filler'n! :murvegg:

Aner ikke hva jeg tenkte da jeg skrev innlegget i går, trolig tenkte jeg ikke :ler: Men fordelen er at jeg vet hva jeg skal servere i dag og tror jeg har kjøpt alt inn. Så trenger egentlig ikke tenke så mye i kveld :nigo:

Skrevet

Jeg skal på julekonsert :strix:

Skrevet

Nå? :fnise: Hva - eventuelt hvem - blir det i år?

Skrevet
9 minutter siden, Daria skrev:

Nå? :fnise: Hva - eventuelt hvem - blir det i år?

Ikke riktig ennå :nigo:

Siste lørdag før jul er årets hint :lur:

Skrevet

:edie:? (Eller 🎺, men den andre er jo mye morsommere... :fnise: ).

Skrevet

Tromptisten har jeg vært på flere konserter med. Han er god. 

Skrevet

Vi snakker trompet :jepp:

Vært på den flere ganger jeg også, og koser meg! :tree: Passer fint midt i juleferien min :strix:

Skrevet

Men jeg oppdaget en konsert i naboby jeg burde få med meg også, omtrent to uker tidligere :nigo:

Skrevet

Det er lov å gå på mer enn en julekonsert :jepp: *skal på fem*

Skrevet
1 time siden, Daria skrev:

Det er lov å gå på mer enn en julekonsert :jepp: *skal på fem*

Har avventet ALT i år, så ikke så mye i kalenderen her. Og den tidligste konserten er faktisk ikke en julekonsert :sjokkert: Men tror det blir bra! 

Skrevet

Jeg har planlagt nesten som vanlig (litt mindre enn normalt blir det jo) og vært innstilt på at noe vil bli avlyst på kort varsel - men så lite billetter tilgjengelig blir det jo så fort utsolgt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...