Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du trapper ned gradvis, så ikke overgangen til lang ferie skal bli for brå? :fnise: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Daria skrev:

Du trapper ned gradvis, så ikke overgangen til lang ferie skal bli for brå? :fnise: 

Tror det er fornuftig med en prøve-dag før det slår til for fullt :jepp:

Er jo ikke vant til tre ukers ferie midt på vinteren i hjemlige trakter :bond:

Skrevet

Her var det designendringer gitt! 

Synes det ser ganske bra ut så langt, men får vel navigere litt rundt før jeg konkluderer :jepp:

Ellers har man vært hos legen i dag og blir henvist til MR... :sukk: 

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Ellers har man vært hos legen i dag og blir henvist til MR... :sukk: 

:troest: Uff da? Kranglete kne?

Forøvrig enig i at forumendring ser helt OK ut så langt. 

Skrevet
Cata skrev (10 minutter siden):

:troest: Uff da? Kranglete kne?

Forøvrig enig i at forumendring ser helt OK ut så langt. 

Jupp, kneet krangler på sjette uka, da var tålmodigheten oppbrukt. Ringte legen i morges og fikk time senere i dag. Sånn effektivitet liker man :jepp: Men nå må det smøres med ny tålmodighet, mens man venter på MR. Og være flink til å bevege kneet men ikke belaste så det gjør vondt. Noen som har en tube eller to med tålmodighet å avse? :pls:

Skrevet

Lege og MR hørtes lurt ut - man skal ikke la kroppsdeler krangle for lenge.

Skrevet

Hjemmekontor i dag :jepp: 

Ikke vært for mye av det i høst, og regner ikke med at det blir stort med sånt de neste (siste! :sjokkert: ) par ukene heller. Litt møteaktivitet i dag, så godt å kunne sitte hjemme i fred og ro. 

Skrevet (endret)

Er det bare jeg som synes noe skurrer litt når jeg får tilbudsmail fra CDON, og de reklamerer med skjønnhetsprodukter? :klo:

Hva skjedde? Sist jeg handlet på CDON solgte de bøker, cd-er, dvd-er. filmer, dataspill, LP-er etc. Men deodorant og ansiktsmaske? 

Endret av Roadrunner
Skrevet

Jeg har samme følelsen når Bokklubben sender meg tilbud på linsevæske... CDON selger det aller meste nå - klær, kosmetikk, sportsutstyr og verktøy. Selv er jeg så gammeldags at jo mer variert utvalg en nettbutikk har, jo mer skeptisk blir jeg.

Skrevet

Enig. Alle trenger da ikke selge alt? 

Skrevet

God morgen! 

Første søndag i advent og snart første desember. Året 2020 begynner å nærme seg slutten! På høy tid kanskje? 

Frokost spist, så da tror jeg kanskje at jeg snart skal komme meg ut i litt frisk luft og gi kneet litt bevegelse. Spørsmålet er bare hvor. Det bør være så flatt som mulig, men jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei av de flateste alternativene. :sukk:Og siden det tross alt er opphold og ok vær, så er ikke treningssenteret så veldig fristende. Det kan jeg spare til en regnværsdag. De er det nok av uansett. Alle disse valgene :ler:

Uansett bør jeg vel innom et eller annet åpent utsalgssted og se om de har ei adventsstjerne som jeg liker. Fant min død i går, da jeg skulle henge den opp :sukk:

Skrevet
Roadrunner skrev (3 minutter siden):

Uansett bør jeg vel innom et eller annet åpent utsalgssted og se om de har ei adventsstjerne som jeg liker. Fant min død i går, da jeg skulle henge den opp :sukk:

Bytte pære kanskje? 💡

Skrevet
Cata skrev (7 minutter siden):

Bytte pære kanskje? 💡

:daane:

Forstår ikke hvor du tar det fra - det hadde jeg jo IKKE tenkt på :ironi:

:fnise:

Skrevet

Jeg sendte en gang mail til Get om en død fjernkontroll og understreket at Ja, jeg har prøvd å bytte batteri... Mens en venninne irritert sa til IT-support på jobb at ja, selvfølgelig hadde hun sjekket at kontakten sto i - og ble litt flat da de kom og oppdaget at ledningen hadde falt ut i den andre enden :rulle: 

Skrevet
Roadrunner skrev (5 minutter siden):

:daane:

Forstår ikke hvor du tar det fra - det hadde jeg jo IKKE tenkt på :ironi:

Jeg er intelligent??? :hoho:

Skrevet

Meget intelligent vil jeg si :opplyser:

Jeg har vært ute og fått frisk luft, litt bevegelse og litt dagslys. Bittelitt mer kupert tur i dag enn på lenge, men så lenge jeg tok det meget pent nedover så gikk det greit. Går fryktelig sakte, men det går i det minste fremover. Måtte det bare fortsette! :pls:

Planen videre er å få fylt opp vedkurven, ryddet bort litt esker til julepynten, ta en lang og god dusj, og ellers nyte sofa med strikketøy og tv. Det er jo søndag :jepp:

Skrevet

Rusletur unnagjort her. Og stjerne også. #stjernemedpæresomvirker

Skrevet

Jeg har ruslet ut på kjøkkenet ved flere anledninger i løpet av dagen...

Skrevet
Cata skrev (4 timer siden):

Rusletur unnagjort her. Og stjerne også. #stjernemedpæresomvirker

Gni det inn du... #harogsåpæresomvirker #restenvirkerikke

Daria skrev (4 timer siden):

Jeg har ruslet ut på kjøkkenet ved flere anledninger i løpet av dagen...

Jeg sitter litt fast i sofaen nå :veslejenta:

Skrevet

Når man har fått time til MR-undersøkelse halv ti på kvelden, er det da innafor å ta tannpussen før avreise? #leggetid

Er nok litt voldsomt å stille i pysjamas (selv om det hadde vært festlig), men kan jo ta unna det enkleste? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...