Daria Skrevet 20. november 2020 #16861 Skrevet 20. november 2020 Du trapper ned gradvis, så ikke overgangen til lang ferie skal bli for brå?
Roadrunner Skrevet 20. november 2020 Forfatter #16862 Skrevet 20. november 2020 1 minutt siden, Daria skrev: Du trapper ned gradvis, så ikke overgangen til lang ferie skal bli for brå? Tror det er fornuftig med en prøve-dag før det slår til for fullt Er jo ikke vant til tre ukers ferie midt på vinteren i hjemlige trakter
Roadrunner Skrevet 23. november 2020 Forfatter #16863 Skrevet 23. november 2020 Her var det designendringer gitt! Synes det ser ganske bra ut så langt, men får vel navigere litt rundt før jeg konkluderer Ellers har man vært hos legen i dag og blir henvist til MR...
Cata Skrevet 23. november 2020 #16864 Skrevet 23. november 2020 Roadrunner skrev (1 time siden): Ellers har man vært hos legen i dag og blir henvist til MR... Uff da? Kranglete kne? Forøvrig enig i at forumendring ser helt OK ut så langt.
Roadrunner Skrevet 23. november 2020 Forfatter #16865 Skrevet 23. november 2020 Cata skrev (10 minutter siden): Uff da? Kranglete kne? Forøvrig enig i at forumendring ser helt OK ut så langt. Jupp, kneet krangler på sjette uka, da var tålmodigheten oppbrukt. Ringte legen i morges og fikk time senere i dag. Sånn effektivitet liker man Men nå må det smøres med ny tålmodighet, mens man venter på MR. Og være flink til å bevege kneet men ikke belaste så det gjør vondt. Noen som har en tube eller to med tålmodighet å avse?
Daria Skrevet 23. november 2020 #16866 Skrevet 23. november 2020 Lege og MR hørtes lurt ut - man skal ikke la kroppsdeler krangle for lenge.
Roadrunner Skrevet 25. november 2020 Forfatter #16867 Skrevet 25. november 2020 Hjemmekontor i dag Ikke vært for mye av det i høst, og regner ikke med at det blir stort med sånt de neste (siste! ) par ukene heller. Litt møteaktivitet i dag, så godt å kunne sitte hjemme i fred og ro.
Roadrunner Skrevet 25. november 2020 Forfatter #16868 Skrevet 25. november 2020 (endret) Er det bare jeg som synes noe skurrer litt når jeg får tilbudsmail fra CDON, og de reklamerer med skjønnhetsprodukter? Hva skjedde? Sist jeg handlet på CDON solgte de bøker, cd-er, dvd-er. filmer, dataspill, LP-er etc. Men deodorant og ansiktsmaske? Endret 25. november 2020 av Roadrunner
Daria Skrevet 25. november 2020 #16869 Skrevet 25. november 2020 Jeg har samme følelsen når Bokklubben sender meg tilbud på linsevæske... CDON selger det aller meste nå - klær, kosmetikk, sportsutstyr og verktøy. Selv er jeg så gammeldags at jo mer variert utvalg en nettbutikk har, jo mer skeptisk blir jeg.
Roadrunner Skrevet 25. november 2020 Forfatter #16870 Skrevet 25. november 2020 Enig. Alle trenger da ikke selge alt?
Roadrunner Skrevet 29. november 2020 Forfatter #16871 Skrevet 29. november 2020 God morgen! Første søndag i advent og snart første desember. Året 2020 begynner å nærme seg slutten! På høy tid kanskje? Frokost spist, så da tror jeg kanskje at jeg snart skal komme meg ut i litt frisk luft og gi kneet litt bevegelse. Spørsmålet er bare hvor. Det bør være så flatt som mulig, men jeg kjenner jeg begynner å bli litt lei av de flateste alternativene. Og siden det tross alt er opphold og ok vær, så er ikke treningssenteret så veldig fristende. Det kan jeg spare til en regnværsdag. De er det nok av uansett. Alle disse valgene Uansett bør jeg vel innom et eller annet åpent utsalgssted og se om de har ei adventsstjerne som jeg liker. Fant min død i går, da jeg skulle henge den opp
Cata Skrevet 29. november 2020 #16872 Skrevet 29. november 2020 Roadrunner skrev (3 minutter siden): Uansett bør jeg vel innom et eller annet åpent utsalgssted og se om de har ei adventsstjerne som jeg liker. Fant min død i går, da jeg skulle henge den opp Bytte pære kanskje? 💡
Roadrunner Skrevet 29. november 2020 Forfatter #16873 Skrevet 29. november 2020 Cata skrev (7 minutter siden): Bytte pære kanskje? 💡 Forstår ikke hvor du tar det fra - det hadde jeg jo IKKE tenkt på
Daria Skrevet 29. november 2020 #16874 Skrevet 29. november 2020 Jeg sendte en gang mail til Get om en død fjernkontroll og understreket at Ja, jeg har prøvd å bytte batteri... Mens en venninne irritert sa til IT-support på jobb at ja, selvfølgelig hadde hun sjekket at kontakten sto i - og ble litt flat da de kom og oppdaget at ledningen hadde falt ut i den andre enden
Cata Skrevet 29. november 2020 #16875 Skrevet 29. november 2020 Roadrunner skrev (5 minutter siden): Forstår ikke hvor du tar det fra - det hadde jeg jo IKKE tenkt på Jeg er intelligent???
Roadrunner Skrevet 29. november 2020 Forfatter #16876 Skrevet 29. november 2020 Meget intelligent vil jeg si Jeg har vært ute og fått frisk luft, litt bevegelse og litt dagslys. Bittelitt mer kupert tur i dag enn på lenge, men så lenge jeg tok det meget pent nedover så gikk det greit. Går fryktelig sakte, men det går i det minste fremover. Måtte det bare fortsette! Planen videre er å få fylt opp vedkurven, ryddet bort litt esker til julepynten, ta en lang og god dusj, og ellers nyte sofa med strikketøy og tv. Det er jo søndag
Cata Skrevet 29. november 2020 #16877 Skrevet 29. november 2020 Rusletur unnagjort her. Og stjerne også. #stjernemedpæresomvirker
Daria Skrevet 29. november 2020 #16878 Skrevet 29. november 2020 Jeg har ruslet ut på kjøkkenet ved flere anledninger i løpet av dagen...
Roadrunner Skrevet 29. november 2020 Forfatter #16879 Skrevet 29. november 2020 Cata skrev (4 timer siden): Rusletur unnagjort her. Og stjerne også. #stjernemedpæresomvirker Gni det inn du... #harogsåpæresomvirker #restenvirkerikke Daria skrev (4 timer siden): Jeg har ruslet ut på kjøkkenet ved flere anledninger i løpet av dagen... Jeg sitter litt fast i sofaen nå
Roadrunner Skrevet 1. desember 2020 Forfatter #16880 Skrevet 1. desember 2020 Når man har fått time til MR-undersøkelse halv ti på kvelden, er det da innafor å ta tannpussen før avreise? #leggetid Er nok litt voldsomt å stille i pysjamas (selv om det hadde vært festlig), men kan jo ta unna det enkleste?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå