Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Daria skrev (7 timer siden):

Det skjer vel litt mye i hodet for tiden, med jobbskifte og den slags. 

Du er nok nær spikerhodet. Ubevisstheten går på høygir nattestid tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gjerne da den er mest aktiv, ufint nok...

Skrevet
Roadrunner skrev (38 minutter siden):

Ubevisstheten

U(nder)bevisstheten? *pirker *

Skrevet
Cata skrev (Akkurat nå):

U(nder)bevisstheten? *pirker *

Takk! 

Jeg virker ikke :opplyser:

Nå blir det spinning - kanskje det kan hjelpe på topplokket :trene:

Skrevet
Roadrunner skrev (5 timer siden):

Takk! 

Jeg virker ikke :opplyser:

Nå blir det spinning - kanskje det kan hjelpe på topplokket :trene:

Hjernespinn? Tankespinn? :klo: 

Skrevet

En dag med mange og blandede følelser? :klem: 

Skrevet

En hektisk, fin og rar dag i går. 

Mange fine ord er godt å ta med seg på veien! #takknemlig

Skrevet
Roadrunner skrev (4 minutter siden):

En hektisk, fin og rar dag i går. 

Mange fine ord er godt å ta med seg på veien! #takknemlig

Man er aldri så genierklært som når man slutter :fnise:  . Men det er en god følelse likevel. 

Skrevet
Cata skrev (1 time siden):

Man er aldri så genierklært som når man slutter :fnise:  . Men det er en god følelse likevel. 

:fnise: Avskjedsfester er jo et konsept man lett kan feiltolke om man føler for det - vi blir kvitt deg, la oss feire! :ler: 

Skrevet

Fleipet med det i går, at nå ville det bli full fest på kontoret neste uke. Men basert på blikkene, ordene og omtanken, så tror jeg kanskje det ligner mer gravøl enn full fest. Vi får se... :lur:

Jeg har slått av vekkerklokka, og gleder meg til å finne senga i kveld. Sov altfor lite i natt, og det merkes. 

I morgen skal mitt eget juletre pyntes for første gang! Spent om pynten rekker til, eller om det kommer til å se noe skrantent ut :ler: 

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

I morgen skal mitt eget juletre pyntes for første gang! Spent om pynten rekker til, eller om det kommer til å se noe skrantent ut

Har du ikke hatt juletre før? :sjokkert:

Skrevet
Cata skrev (14 minutter siden):

Har du ikke hatt juletre før? :sjokkert:

Ikke som aleneboer. Men har fast jobb med å pynte treet hos mine foreldre hvert år :jepp:

Skrevet

Eget juletre var noe av det som var mest stas da jeg flyttet hjemmefra - stort, ekte tre var en selvfølge de første årene. Så bodde jeg såpass trangt og/eller så langt hjemmefra noen år at det ikke var så aktuelt - men hadde du sagt for ti år siden at jeg med årene ville synes at plasttre i bordstørrelse er en helt akseptabel ville jeg neppe trodd deg :fnise:  

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

...men hadde du sagt for ti år siden at jeg med årene ville synes at plasttre i bordstørrelse er en helt akseptabel ville jeg neppe trodd deg :fnise:  

Jeg NEKTER å tro det selv om jeg ser det. Bordtre... pffff

Skrevet

Jeg skal sende deg bilde når det er på plass lille julaften :ler: Det har sine fordeler i en relativt liten og overmøblert leilighet...

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

Jeg skal sende deg bilde når det er på plass lille julaften :ler: Det har sine fordeler i en relativt liten og overmøblert leilighet...

Relativt liten leilighet her også men treet skal opp. I full størrelse. Må ha et sted å henge julepynten når jeg for en gangs skyld skal være hjemme hele jula. *glede seg *

Skrevet

Edelgran i full størrelse er på plass, med stjerne i toppen og glitterremser fra topp til bunn :tree: Kuler, stjerner, glass og porselen, samt noen gamle figurer fra da jeg var liten. Koselig å finne fram! 

Ellers er det slitsom start på juleferien her :bond:

Fredag: Pynte juletre hos mine foreldre
Lørdag: 3 timer i frisørstolen
Søndag: Pynte mitt juletre
Mandag: 2 timer skjønnhetsbehandling

:nigo:

Og nå? Litt avslapning med julefilm i bakgrunnen. Er en hel jobb å ha ferie! 

Skrevet

Jeg skjønner du er i gang med forberedelsene til den nye Tinder-profilen... :lur: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...