Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Cata skrev (5 minutter siden):

Det går vel ned før målstreken? 

Forliset er vel mer eller mindre målstreken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:natti:

Trøtt fuggel skal snart finne boka og dyna. 
Men jeg har hatt en liten tur i frisk luft etter jobb i dag, jeg har vasket klær (DET var på høy tid, var i gang med «nødrasjonene» hva undertøy angikk) og fått i meg middag. Fremdeles ikke helt i rute når det kommer til trening/bevegelse etter jobb, men det går seg til. Gidder ikke stresse :nei:

Skrevet

Tror kanskje det blir relativt tidlig dyne her også. Strikketøy har vunnet kampen om min tid i flere dager nå så jeg er flat i stussen av all sittingen :ler: .

Skrevet

Under en time gjenstår på jobb - snart helg! :strix:

Skal se om jeg kan finne noen ferske reker på vei hjem i ettermiddag, og så blir det nok sofa og strikketøy foran tv-en resten av kvelden. Ingen planer i helgen, så bør vel få trent/beveget meg litt, og kanskje pusle litt hjemme? Ser ut til å bli ganske fint vær i morgen, og litt mer variabelt på søndagen. Neste ukes vær orker jeg ikke tenke på en gang. :sukk:Det er jo lite som er så trivelig som en solid dose regn etter en solid periode frost. 

Men først er det helg! 

Skrevet

Og vips fikk jeg melding av ei venninne om mulig tur i kveldinga. Så da blir det litt armer og bein rett etter jobb, og så hjem og skifte før det blir frisk luft. Kan jo være fin start på helgen det :)  Må bare stable meg litt rundt, siden det ikke var helt planen for 2 minutter siden. 

Skrevet

Jeg har trent i dag :daane:Skal ikke skryte på meg altfor mye, men jeg fant treningssenteret, har beveget skrotten, forbrent litt kalorier og svettet litt. Satt langt inne, og var et ork, men bedre enn ingenting. :jepp:  Resten av dagen har jeg foret vedovnen med ved, vasket litt bad, strikket, sett tv og kost meg. Deilig! :nigo:

Sosialt liv har man jo ikke for tida, så får gjøre det så koselig man kan i heimen. 

Natt til i dag var skikkelig kald (noterte -12,5 grader som laveste), nå ser det ut til at det skal bli litt mildere fremover, og snø skal gå over til regn. Ooooo herlige «vinter» :sukk:

Skrevet

Her skal det vake rundt frysepunktet med med nedbør i varierende form framover - det er vel bare å finne fram broddene...

Skrevet

Gleder meg til å finne senga - det er litt kjøligere på soverommet heldigvis :sjenert:

#gjennomkokt

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Gleder meg til å finne senga - det er litt kjøligere på soverommet heldigvis :sjenert:

#gjennomkokt

Some like it hot? :fnise:

Skrevet

Har ikke fyrt ennå i dag. :opplyser:

Men tror jeg må ut og finne litt ved snart, og legge i. Småfrysen etter en tur i frisk luft i dag. :jepp:

Kan forøvrig melde at den tredjedelen sjokolade som lå i kjøleskapet i går kveld ikke ligger der lengre! :sjenert:

Skrevet
Daria skrev (6 minutter siden):

Har den stukket av? :fnise: 

Kan se sånn ut. POFF så var den borte :bond:

We´re on fire! 🔥 Så da skal nok gradestokken få kjørt seg i dag også :sjenert:

Skrevet
Daria skrev (1 minutt siden):

I kveld går du for 30? :ler: 

Been there - done that. Dog ikke veldig behagelig mot slutten :fnise:

Tror jeg skal holde meg greit under 30, men 25 passeres nok greit. 
Gradestokken som i går klokket inn på ca 27,5 rett før leggetid, starter nå på 21,2 grader. Så har litt å gå på! 

Skrevet

25 grader er passert, og jeg gir meg der :jepp: Trenger ikke gjennomkokes hver kveld... 

Trøtt fuggel her, gleder meg til nyvaska sengetøy på senga om ikke altfor lenge. Vipps er det ny uke! 

Skrevet

Begynner du å få litt oversikt på jobben? Fortsatt fornøyd?

Skrevet
Daria skrev (10 timer siden):

Begynner du å få litt oversikt på jobben? Fortsatt fornøyd?

Det går stadig fremover - heldigvis. Og angrer fremdeles ikke på avgjørelsen, tror fortsatt at jeg har gjort det riktige. Det er armer og bein, og jeg er sliten når dagen er over, men det skulle da bare mangle. Er et par store prosjekter som står på trappene nå fremover, men føler jeg har god støtte i lokal og global ledelse, så det hjelper veldig. 

Utfordringen så langt har vært å komme i rute med gode treningsrutiner, der har jeg litt å hente. Men stresser ikke - prøver å finne en rytme først. Lengre arbeidsvei, litt forskjøvet arbeidstid i forhold til tidligere, sånt påvirker rutinene litt. Men det går seg til :jepp:

Skrevet

En ny rutine på plass om gangen er nok lurt, både for kroppen og hodet. Blir spennende med å dra i gang store prosjekter, da - skikkelig ilddåp :duskedame: 

Skrevet

Altså, dersom noen fremdeles ikke har skjønt det:

LØP til nærmeste butikk i Norgesgruppen og kjøp Fuji-epler!! 🏃‍♀️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...