Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

F R E D A G ! ! ! 

Sånn, da burde det ikke være noen tvil. :plystre:

Trøtt fuggel i dag, og veldig klar for helg. Er småkald (og DET er jeg ikke vant til på jobb, men det er hakket friskere her enn hva det var på gamlejobben), og gleder meg til å komme hjem til joggebuksa, ferske reker, ferskt brød, fyr i ovnen og strikketøy på sofaen. Fredagskvelden sin det! :jepp:

I morgen skal jeg treffe bestis til en labbe- og skravletur, og så drar jeg videre til mine foreldre en tur. Kjekt å se litt folk når muligheten byr seg! Så man har faktisk en sosial plan i helgen - DET har det ikke vært for mange av de siste ukene og månedene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (2 timer siden):

Absolutt! 

Og blir nok noe av det mest omfattende jeg kommer til å gjøre i denne jobben på laaang tid, så blir regelrett kastet i det kan du si. 

Bratt læringskurve og mye nyttig erfaring - går sikkert bra :duskedame:

 

Fredag, sier du? Er du heelt sikker...? :fnise: Høres deilig ut med litt sosiale planer, kalenderen er ikke akkurat overfylt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunsj og vaffel unnagjort, da er det bare å gyve løs på de siste timene. 

Og fredagen blir litt kortere - vi må evakuere noen minutter (les: en halvtimes tid) tidligere  enn vanlig grunnet noe grunnarbeider i nærheten. Klager ikke :nigo:

Var det fredag, sa du? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inspirert av  @Daria sine fysiske utskeielser med hinderløype og kafé-terapi, så har jeg nå endelig fått bestilt meg en time hos fysio. Burde vært der for lenge siden (legen anbefalte det etter MR-undersøkelsen), men det har forsvunnet litt i alt annet. Men til mandag - DA skal jeg til pers. Kjekt med utvidet åpningstid slik at jeg kan få time etter jobb, så blir ikke belastningen på ny arbeidsgiver så veldig stor... 

Fin helg, men den har gått altfor fort (som vanlig). Nydelig med et par gode turer i frisk luft, venninneskravlings (på nevnte turer), og litt god mat hos mine foreldre. Bare å gi gass i ny uke nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg kan bidra :ler: Kafé-terapi var et godt ord - det har jeg bedrevet i dag også (hinderløypa får vente til i morgen...) :nigo: Jeg er veldig for leger som henviser heller enn å anbefale - får jeg innkalling møter jeg jo opp, men må jeg bestille time selv kan det fort ta litt tid med mindre det er åpenbart akutt. Fysioterapeuten på sykehuset spurte, etter at vi hadde studert listen over bydelen tilbud og funnet en klinikk som lå greit til og som hun anbefalte, om jeg ville ordne det selv eller om hun skulle ringe for meg. Jeg overlot det til henne (kamuflert bak at hun bedre kunne forklare hva det gjaldt, uten at den infoen noen gang nådde helt fram) og dermed ble det fikset med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære værguder, :pls:

Det holder nå! :opplyser: Litt snø daglig siden fredag morgen, greit nok (egentlig ikke, men kan ikke klage på alt). Men den solide økningen i hvit nedbør i går kveld og i natt - det er IKKE greit! Knehøye brøytekanter tidlig på morgenen. :sukk: Og jeg har så lite område som må måkes at jeg har ikke noe grunn til klaging en gang! Gjør det allikevel... 

Takk, men nå holder det! Vil ikke ha mer! :nei:

Trøtt, men fattet. Føler jeg er halvt zombie for tiden, selv om alt tyder på at jeg får nok timer søvn. Er vel årstida som begynner å kreve sitt. :sukk: Kan vi spole frem til påske? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Jeg tar gjerne litt - skal jeg først ha vinterkulde vil jeg også ha vinterlandskap... :hoppe: 

Skal sjekke om vi ikke kan fylle noen trailere og få levert hos deg. For min del kan du få nesten alt sammen (beholder gjerne 7 cm så fortsetter det å være lyst og fint). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt øyemål da jeg fjernet snøen på verandaen - tror vi snakker ca 30 centimeter her ute nå. Litt vanskelig å si siden det har blåst endel og det derfor varierer litt. Men vil anta at vi er rundt 30 centimeter - og det meste har kommet siste døgnet og i helgen. Jeg vil ikke ha mer!! :opplyser:

Ellers ganske avslappet ettermiddag, med take-away middag og litt sofatid. Greit å la ryggen få litt hvile etter en økt med uvante bevegelser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Egentlig hadde jeg tenkt å legge inn Det snør, det snør, men jeg snublet over denne og den føltes så passende :fnise: ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

*Orker ikke tenke på vær og føreforhold så hopper glatt over* 

Men, 
Jeg scrollet forbi følgende overskrift i ei nettavis: 
 

Sitat

Solberg ber FHI vurdere hurtigtester for fødendes partnere

Men hjernen min fungerte ikke helt sånn i farta, så jeg leste sånn halvbevisst: 

Solberg ber FHI vurdere tester for hurtigfødende partnere :sjokkert:

Og det synes jeg jo er en interessant tanke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: Det er fredag igjen! :danse:

Og jeg er visst ikke fryktelig aktiv her inne for tida, før det blir visst ikke så langt mellom fredagsinnleggene. :ler:

Det er nesten flaut å si det, men både forrige uke og denne har gått relativt i ett, med litt sosial aktivitet, en liten jobbreise :daane: og diverse. Trøtt som et uvær i dag, men ser ut til at det blir en liten tur til foreldretraktene etter jobb. Men det er nå uansett helg og fredag! :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbreise, faktisk. Kanskje ikke så voldsomt langt og eksotisk...? Svoger har vært i Danmark med jobben et par uker, det krevde både testing og dokumentasjon på at de skulle gjøre en nødvendig jobb, samt selvfølgelig karantene ved hjemkomst. Jeg tror de hjemme drømte om tax-free-sjokolade - det har jo plutselig blitt en mer eksklusiv luksus enn før :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Daria skrev (1 time siden):

Jobbreise, faktisk. Kanskje ikke så voldsomt langt og eksotisk...? Svoger har vært i Danmark med jobben et par uker, det krevde både testing og dokumentasjon på at de skulle gjøre en nødvendig jobb, samt selvfølgelig karantene ved hjemkomst. Jeg tror de hjemme drømte om tax-free-sjokolade - det har jo plutselig blitt en mer eksklusiv luksus enn før :ler: 

Krysset fylkesgrensa (og noen kommunegrenser), men eksotisk nok det i disse tider! 

Og YX hadde tilbud på Toblerone - så da ble det "tax-free"-sjokolade også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Bonus :ler: Sjokolade er sjokolade, uansett hvor den er kjøpt :sikle: 

Og tilbud på YX er vel uansett et ran, men Toblerone er Toblerone :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...