Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Daria skrev (1 time siden):

Apropos gode intensjoner  - hvordan går det med fysioøvelsene dine? Eller er det best å ikke spørre...? :ler:

Investeringsforslag og prosjektdokumentasjon - ord langt utenfor min komfortsone og interessesfære... Er dette nye og spennende (evnt skumle) utfordringer,  eller er det mye likt den gamle jobben?

:plystre:

Det står på listen over hva som skal/må/bør gjøres i ettermiddag. I går ble det gåtur med ei tidligere kollega, og etter drøye 5 km med opp og ned (dog rolig tempo), så var det ikke så mye igjen til øvelser. Kjenner det litt i dag, men får være flink å gjøre litt som fysio sier. Har utsatt morgendagens time til over påske da... :sjenert:

Utfordringene er litt nye (tidligere har kollega gjerne gjort akkurat denne typen jobb, jeg har bidratt), men samtidig mye kjent. Så en god miks vil jeg si :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nye utfordringer i relativt velkjent territorium høres jo ut som en god kombinasjon :Nikke: 

Man skal høre på fysio, de vet ofte hva de snakker om. Selv om det er lettere og mer lystbetont å høre etter når de snakker om kaféturer heller enn knebøy... :plystre: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 time siden):

Nye utfordringer i relativt velkjent territorium høres jo ut som en god kombinasjon :Nikke: 

Man skal høre på fysio, de vet ofte hva de snakker om. Selv om det er lettere og mer lystbetont å høre etter når de snakker om kaféturer heller enn knebøy... :plystre: 

 

Jeg vil også ha kaféturer på rehabiliteringslisten min! :pls:
Knebøy, bulgarske utfall og hoftehev er ikke like spennende :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bulgarske utfall? Min tur til å få morsomme bilder i hodet :fnise: Kaféterapi var mer givende i den perioden kaféene faktisk var åpne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (29 minutter siden):

Bulgarske utfall? Min tur til å få morsomme bilder i hodet :fnise: Kaféterapi var mer givende i den perioden kaféene faktisk var åpne...

Ja, er ikke serveringssteder som holder åpent her heller nå. Men i dette været kunne jeg fint trasket rundt i "terapi" uten å måtte innom kafé. Men får heller komme meg hjem og gjøre de øvelsene jeg faktisk har fått tildelt. 

Kos deg med bildene i hodet :fnise:
De er bare tunge, kjedelige og vanskelige... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire av fem øvelser er mye bedre enn ingenting! :opplyser: Litt under målet når det gjelder antall repetisjoner, men gir meg mens leken er god. 

Heimen er ikke støvsugd, men bilen er i det minste gullende ren :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er bedre enn ingenting :Nikke: Jeg har fått beskjed om at når jeg blir så sliten at jeg ikke klarer å gjøre det skikkelig, er det like greit å slutte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smått hektisk start på dagen, men er jo kjekt å kunne få unna litt når det først koker. Og det første par timene har gått unna! 

Skal treffe venninne for en liten labbetur i ettermiddag, og SÅ blir det støvsuging tenker jeg. Er jo kjedelig å ta det i helgen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her koker ingenting så langt - men når du nevner det er det vel på tide med litt frokost og dagens første kopp te 🍵 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått jevnt og trutt i ett, spesielt første par timene og siste par timene. Men nå er det tid for å komme seg hjemover hvert øyeblikk, og få seg litt frisk luft! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (9 timer siden):

Dem kaster seg ut i det med stor entusiasme - hvertfall første gang... :fnise: 

:fnise:

One trick pony? 

Cata skrev (9 timer siden):

Ikke så veldig...

Ante meg... Og med masse trapper, et par høye dørstokker, og ikke så store etasjene, så er jeg redd det blir litt bortkastet. Må jo allikevel ta trappene jevnlig, og bære denne klumpen fra etasje til etasje (kan jo ikke kjøpe en til hver etasje - får være grenser!) . Men tanken er god! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når bilforhandler ringer for å planlegge tid for service på bilen, og man ender med 7 hyggelige minutter skravling om vær, vår og grilling. :fnise: Og da jeg spør om lånebil for å komme til/fra jobb mens DAB-radioen er på service, så ordnet det seg også, tross strenge restriksjoner og at de var svært tilbakeholdne med slikt grunnet Covid. :nigo: Det ordner seg for snille :kaklehone:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (1 minutt siden):

Du får låne en liten transistor...? :fnise: 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...